jackbalsam Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Riktigt kladdiga HHs. Sen tror jag folk är mer sugna på att kommentera om du lägger in färre HHs. Citera
_SchMEK Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Intressant dagbok , håller med om kladdiga HHs , sen att du har många spelar inte mig någon roll. Citera
nucleus Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Ok, nu dunkar jag igång en liten session till. Snälla snälla ongame monstret, låt mig inte backa hejdlöst direkt i början nu....jag ska spela ett par händer ändå och kommer mata dig med endel rake så ge mig en frisedel, uppskov, amnesti eller ett ni slipper ut ur fängelset kort...allt går bra!! update kommer Citera
nucleus Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Sådärja!! Att tillbe monstret verkar funka hur bra som helst, får göra det till en daglig rutin Blev en 40min session eller nåt och några roliga händer allafall. Om jag skriver på 8 ställen att jag söker nån site som kan omvandla skitiga, fula och elaka HH från Ongame till nåt läsbart så kanske nån nappar till slut. Nu har jag ju lovat monstret att raka/rejka lite så funderar på att lira lite FL som jag gjorde en timme igår och dessförinnan för ett par år sen eller så hoppar jag in på nåt lägre Omaha och slaskar lite. Jag måste ju fakstikst jaga ~2700 Vip till den 6:e september för att få ut min välförtjänta bonus. Och tiden fram till dess innehåller både bröllop och kräftskivor så det är lite bråda tider. resultat: +$359 totalt: $5128 Citera
nucleus Postad 23 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2007 aäp¨ng e'pkmog,ba sd45hb63sred kh ååkblpåk blir så sjukt jävla tiltad av den jävla siten att jag spyr galla och inälvor snart det var ju så jävla givet som amen i kyrkan att om man kunde låta bli initialbacken skulle man givetvis få all skit som finns senare varför i helvete la jag inte ner för istället för att utmana den jävla riggen som är uppskruvad till max kan räkna till 20 händer där jag torskade mer än 100$ på river mot tomtar som fan dra nästintill dött orkar fan inte mer hästbacken är klar allafall, så sjukt alltså, hur fan kan man sätta två outs tio gånger i rad Citera
nucleus Postad 27 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Jaha, dags för update efter senaste härdsmältan. Trots fyra säkerhetsystem lyckas man inte stoppa den skenande processen. Orkade inte kolla vad backen hamnade på men jag backade lätt 1k från toppnoteringen allafall. Desto bättre nu då efter att man körde en kortare session till. Det kändes helt lugnt och normalt. Efter att ha backat mina vanliga 3 inköp på 45 minuter visste jag att kvällen skulle sluta på plus så jag njöt i fulla drag. Plusset blev inte monstruöst men hämtade igen endel av senaste backen allafall så det känns ju positivt. I dagsläget har jag ca 2000VIP att cleara för min bonus. Det hoppas jag att jag ska fixa innan veckans slut. totalt: $4841 Citera
nucleus Postad 3 September , 2007 Författare Rapport Postad 3 September , 2007 Jaha...Som jag skrev i början av dagboken kommer jag förmodligen lägga ner denna dagbok när riggen tagit fullt grepp om mig och nu är det väldigt nära. Men ger inte upp helt. Postar istället en msn-konversation men en polare där allt väsentligt som hänt finns att läsa. Varning utfördas för kiss och bajs humor, starka ord och allmänt jävla dravel... Robert says: hur ser det ut för dig da dude, häcken full eller ett litet skönt 80-talsuttryck där pa slutet Stefan says: jorådet finns väl att göra Robert says: skönt Stefan says: bästa är att man fårröven full påpokerbordenmed Robert says: hjälper fasha till nat eller lirar han bara golf Stefan says: han pös precis pågolf Robert says: han tittar förbi ab und zu och kollar att du jobbar sen drar han Stefan says: javisst sugen attlira klar VM Robert says: ja du far vänta lite va ich habe die schnauze voll Stefan says: ja tydligen Robert says: =häcken full Stefan says: gepäckt im aschloss Robert says: arschloch Stefan says: mjavisst vettu Robert says: om det va rövhal du va ute efter Stefan says: klart det va Robert says: det blir lite schweutsch Stefan says: javisst för en röv detär bra att ha men den kan man hakul var da lufta komposten eller björna hårt men får man en runner runner där så blir det svårt att köpa kvastar och anat kul för pokerriggen är alltid ful nej en intakt röv det vill man ha då blir det en fest varje da Robert says: Just D modified eller? Stefan says: nej,det var min egen rätt ur det blå va Robert says: angepasst snyggt Stefan says: mmm snygtg somfan fan jag är så tiltad villb ara hem å dö Robert says: va? kom igen dude alles wirt gut, wie immer! VM ikväll ju Stefan says: mjo kaksne det men fan alltså, är så less på min jävla flyt så sjukt för i helvete Robert says: du har ju flickvän a allt nuförtin Stefan says: mmm blir man ju gladare av Robert says: va inte san nu Stefan says: vill bara vara själv och hem och dö imin egen skit käka en balja bolle och bli lönnmördad Robert says: shit tilten sitter i hör jag Stefan says: jodu Robert says: men du har inte lirat mer sen i fredags va Stefan says: backadeöver 1k i lördags om jag skulle posta HH från helgen i dagboken skulle väl halva forumet och du ramal ner och dö i chock... Robert says: shit assa utöver monsterbacken Stefan says: ska nog göra det förresten,ingen jävel kan ha sån maxxad ofylt INGEN Robert says: a fyfan assa Stefan says: varewnda jäval pott man har degen inne med bäst loosade jag fredag och lördag ALLA vann inte en stor pott så gammalt Robert says: mm trakigt assa Stefan says: brukar itne sitta i så här längemenman kan ju fan inte loosa ~15 händer där man leder all in irad det borde vara omöjligt Robert says: ja man tycker ju det Stefan says: meninte för nuc på riggade jäval hey tiltadefyllenissar degar in med allt och ingetliksom, verkar ju inte kunna loosa Robert says: dom satte pa riggen samtidigt som dom lovade dig platt-tv liksom Stefan says: fan alltså, jag var ju på g, nuär jag så less jag bordeliksom plussat 2-3k nu har jag backat 3k liksom detär fan inte rättvist och turren då ligger ju hur bra tills om helst för klonk...åker mot runner runner med setet, det är ju fan så man svimmar ja du hör ju, manmår ju inte bra Robert says: ja den va sjuk med ut a kuta rekord pa milen i regnet Stefan says: en turre harmanlirat senaste måanden typ och man kommer jävligt långt precis utanför pengarna OCH ligger bra till OCH åker på runer runner...aj jävlar ja detfårbli nåt sånt, drear fan en halvmara trorjag kan jagramla neroch dö med gottsamvete sen stanna eftermilen och lyfta stock i skogen, skita ur sig och löpa vidare låter fan fint det, ett liv värt att leva allafall Robert says: ja i jämförelse Stefan says: jo skönaste avslutingen i lördags 200 på ett bord, setar....degar in får syn av skitmellanparet som dra ut tvåoutaren 400 buck till honom mjahaa degar in 200 friska floppar topp två mot samma donk...degen åker in han har TP....jag blockarhonomtvå outs...KLONK 800 buck till fisken Robert says: sa sjukt a den jävelt tror att han är bra ocksa Stefan says: sen åkte telefonen i väggen (den höll) sen gav jagmig på tvätten...den var mjuk...sen fick datorn sig eno mgång till sen lirade jag en säsong med BORO på xboxen (obesegrad) Robert says: ja jävlar Stefan says: du hör ju hur man mår alltså, vafan rob vi måste vinna en EPT eller nåt sen kan man lägga ner skiten för gott investera degen och ägna dagarna åt att garva åt folk som lirar poker Robert says: mm vet, va ju sjukt nära a klonka en plats till london pa CD Stefan says: garva åt misären liksom jasså, till vad? Robert says: EPT London 12000 buck Stefan says: jaha det var ju kuken Robert says: hade fäste pa FT, 2 seats, sen kom riggen kommer inte ens ihag vad jag akte pa den gangen har gatt sjukt bra i turrar assa Stefan says: man orkar ju liksom inte Robert says: kom 11a eller 12a larvigt ffs Stefan says: mmm jaha nu kommer tyskarna med luftwaffe Robert says: jasa? ja det är flylarm assa Stefan says: ja ska fan gå ut och ställa mig med ett självlysande kors på skallen gps sändare och blixtavledare lägga mig på en flotte på hornborgarsjön med en brödrost och högspänningsledning i byxorna Robert says: Stefan says: skulle väl fani nte lyckas om man odlade skägg och gjorde sig en turban av ett gammalt blött lakan sominte torkat för att torktumlaren är paj och anmälde sig till nån udda falang på högerkanten av dom talibanska tigrarna och käkade sprängdeg till frukost Robert says: nä det verkar onekligen svart det där med riggen assa Citera
Recommended Posts