Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fan va jag hatar poker ibland..... över 400 back på ett dygn när jag kliver ett steg. Utdragningarna vill faaan inte ta slut. Visserligen bara 4 inköp men har man precis 30 inköp så känns det. Så jävla surt.....fick jag inte mer än 1 dag på högre nivå eller ???? backat ner rullen till 2969 idag....fittkukspoker

EDIT: Plussade ju hela 200 i en turre igår så rullen är ju faktiskt på 3169 :).... Kunde varit några 100 till om inte fisken fått så bra betalt.

Postad
I'm not insane...i'm not insaaaaaneee..hahaha... i'm not insane..i'm nooooot not insane...come back to me it's almost easy, come back to me it's almost easy....:twisted:....

Motrigg försvinn....

Usch, Jobbigt. Ta en promenad!
Postad

När jag gick upp till 0.5-1 på everest så blev jag jublande glad över att det va så dåliga spelare att man inte trodde det va sant. Rena skämtet och spelarna på 0.25-0.5 va fan bättte...

Men det är HEEEEEEELT omöjligt för mej att slå dem.....helt jävla otroligt. Nu kan jag säkert ha min första långa downstreak...men måste den komma precis när man går upp i dessa vatten där fisken knappt får plats. Inte en hand håller.....

Har gått ifrån 7 bb 100 hands på 0.25-0.5 till minus 4 på den här nivån och tappat 6-7 inköp, inte mkt säger många...men inte likt mej. Jag brukar tappa som mest 3 i rad innan jag plussar igen med mitt spel. Och sen är ju 6-7 inköp en del när man ligger precis på gränsen till 30 inköp.

Kommer fan gå ner igen tills motriggen släpper...OM den gör det. Annars får man väl röra sig vidare så man iaf kan glädjas åt RB'n i slutet av månaden.

• 4 weeks later...
Postad
Fått tagit del av den elakartade everstriggen alltså? den känner man igen :) tog bara 2 månader för mig innan han försvann haha ....

Såg dej lite på NL100, hur gåre för dig nu då?

Fick sjuk motrigg på Everest så jag casha ut och kommer börja spela 0.5/1 och kanske lite 1/2 på ipoker istället. Va visserligen inte bara på everest som jag hade motrigg utan har haft sjuk downswing även på en annan klient där jag spelar under annat nick :)...Eller vad sägs om detta på 1/2 nivån -$50 med KK på 40k händer (har bla sprungit in i AA löjligt många ggr, annars får lägre pp's klonka set på river), endast 58% av mina set får hålla, inte ens floppat toppset får hålla då fi klonkar 1 outare med sitt underset. Nu säger säkert flera att jag har säkert spelat händerna fel....Men händerna är spelade i det närmaste så bra man kan. Får hjälp av "proffs" som analyserar mina händer via PT.

Byter inte klient endast pga motrigg visserligen :), utan bytet beror på flera orsaker.