Joey Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2007 Lutar åt att jag åker, inte bokat än dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jannemarcus Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Jag och en polare åker, boka nyss, så än finns det platser kvar... see ya Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bLaZzerK Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Jag tog precis min plats på PAF. Första försöket som förra året... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Kan inte Hatab2b åka med också? Hittar jag en good streak 1 gång i mitt liv så är det inte omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steppwolf Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Hittar jag en good streak 1 gång i mitt liv så är det inte omöjligt. Då är det alltså omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2007 Då är det alltså omöjligt Där slog du huvudet på spiken Dessvärre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DontTilt76 Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Klart man ska med.... tar med mig en polare och tjejens morbror oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Jag och Djens har bokat en romantisk svit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 2 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2007 Någon som vet några "kända" namn skall med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Jag ska tydligen med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanNkpg Postad 6 September , 2007 Rapport Share Postad 6 September , 2007 Jag ska tydligen med... Haha...hoppas kort turen håller i sig för dig.. =D Kom två på fulltiltpoker då, efter dig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Jag tänkte klonka, lurade med ett par fiskar också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Jag och Djens har bokat en romantisk svit. Glöm inte de lettiska ludren. Vart går kryssningen förresten? Jag fixade förresten ditt fakeleg. Du kommer nog få spela nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skoberg Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Nägon som äker från Örebro trakten?? Tänkte på samåkning /Skoberg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Någon/några från Göteborg som ska upp? Det var dyrt med tåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Glöm inte de lettiska ludren.Vart går kryssningen förresten? Jag fixade förresten ditt fakeleg. Du kommer nog få spela nu. Hehe, har inte glömt dom. Tänkte bara det inte va så bra o skriva nåt här ifall det inte va tillåtet att ta me dom. Gött me leget! Bara hoppas det är välgjort och att det inte går åt pipan på nåt sätt nu! Har ingen aning om vart kryssen går... men gissar på Åland eller Helsingfors.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Någon/några från Göteborg som ska upp? Det var dyrt med tåg... Vi kanske är några st som ska åka från göteborg... inget bestämt med transport.... men jaghör av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Kalonk! Eller på svenska: Jag är ledsen men ni blir antingen tvungna att stå ut med mig eller slänga mig överbord. Vid senare alternativ skulle jag uppskatta om det händer nära ett hamn så behöher jag inte simma/flyta så långt. Ett tips är också att ta med silvertejp om ni vill få tyst på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Ja och några till kommer ....forza Blekinge och dem hemlösa:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bajenager Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 sj har faktiskt en biljett för 95 kr men jag tror man måste boka långt innan resan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Någon/några från Göteborg som ska upp? Det var dyrt med tåg... Jag åker från Göteborg, men av olika skäl fick det bli det dyra tåget för min del ändå. Drygt 1k tur och retur. Å andra sidan kostade en 1:a klass-biljett upp på X2000 bara 75 spänn mer än en vanlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Haha...hoppas kort turen håller i sig för dig.. =D Kom två på fulltiltpoker då, efter dig =P Tackar. Andra plats var ju nöten för dig då, om det där var ditt allra första inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Jag åker från Göteborg, men av olika skäl fick det bli det dyra tåget för min del ändå. Drygt 1k tur och retur. Å andra sidan kostade en 1:a klass-biljett upp på X2000 bara 75 spänn mer än en vanlig. 1000:- t o r är verkligen inte dyrt (självklart en del pengar men...) Jag brukar vara nöjd med att hitta resor till stockholm som kostar 375 per resa, dvs 750:- t or (Studentpris ) och då är det andraklass ospec. Ett tips dock är att söka biljetter till någonstans nära Stockholm, t ex Uppsala. För mig blir alltid dessa totalpriser billigare trots att jag får göra ett extra byte och åka längre. Varför vet jag itne men alltid skönt att spara några extra kronor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 1000:- t o r är verkligen inte dyrt (självklart en del pengar men...) Jag brukar vara nöjd med att hitta resor till stockholm som kostar 375 per resa, dvs 750:- t or (Studentpris ) och då är det andraklass ospec.Ett tips dock är att söka biljetter till någonstans nära Stockholm, t ex Uppsala. För mig blir alltid dessa totalpriser billigare trots att jag får göra ett extra byte och åka längre. Varför vet jag itne men alltid skönt att spara några extra kronor! Nej, egentligen är det ju inte så dyrt med 1k (eller 1245 kr som det blev exakt för mig), men man vänjer sig lätt vid 95-kronorsbiljetterna som ofta finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 95 kronors biljetter? Till stockholm? Berätta mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts