Ripperkof Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Vore kul att ha en lista på vilka PF:are som kommer spela turneringen, så fyll på under!! (Se längre ner i tråden för info.) Om någon känner till andra, någorlunda kända pokerspelare som skall delta, vore det också kul att veta! 1.) Ripperkof Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Jag och en polare är eventuellt intresserade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Vore kul att ha en lista på vilka PF:are som kommer spela turneringen,så fyll på under!! Om någon känner till andra, någorlunda kända pokerspelare som skall delta, vore det också kul att veta! 1.) Ripperkof Finns länk om vad det är för kryssnng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 13 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Finns länk om vad det är för kryssnng? Kolla vilken avdelning tråden är postad i. Det är dags igen för förra årets succéturnering! "PAF Poker.se Live", med en beräknad prispott på över ½ miljon kronor, som spelas på Silja Festival. Antalet platser är begränsat till 240 och "först till kvarn"-pricipen gäller. Du kan antingen köpa in dig direkt i turneringen eller spela satelliter på nätet. Mer information finner du på http://www.pokercruise.eu. Silja Festival avgår från Stockholm, Värtahamnen enligt den nya tidstabellen kl. 19.15 den 22 september och är åter i Stockholm, Värtahamnen den 23 september kl.18.15. Förutom huvudturneringen så bjuds det även på mängder av sidospel i form av cashgames samt Sit'n'Go-turneringar (fler bord än förra kryssningen). OBS! Alla kommer att starta samtidigt, dvs. 1 flight! Paketet kostar 3.395 kronor varav 2.200 kronor går rakt in i potten eftersom PAF adderar 10% till prispoolen! I pokerpaketet ingår en plats i C-hytt. Tillsammans med Silja Line firar vi in hösten med en välkomstdrink samt lottar ut 3 stycken Helsingforskryssningar (tur/retur med 2 övernattningar ombord samt en heldag i Helsingfors. En A-hytt (med fönster) för 1-4 personer exklusive måltider. Avresa lör-tor från 6/8-29/12-07. Gäller ej specialavgångar. Värdet är mellan 1740-2619 kr beroende på val av resdag. Dessutom ingår en prenumeration på 3 nummer av Pokermagazine. För er som redan är prenumeranter så förlängs nuvarande automatiskt med 3 nummer. Vid inregistrering ombord kommer alla att få fylla i sina uppgifter för att få hem den fina tidningen under hösten. Viktigt! För att få vara med på kryssningen måste du vara 20år gammal. Det går inte att få tillträde till pokeravdelningen ombord om du inte har köpt biljett till turneringen.Registrering av alla spelare kommer att ske i konferensen på däck 8 från kl 20.00-21.00 (svensk tid). Du kommer att få din bordslottning samt ett armband (för tillträde till pokerområdet).OBS! Vid inregistrering skall giltig ID handling uppvisas. Cash Games och Sit'n'Go turneringar kommer att spelas ombord samtidigt som turneringen är igång med SEK som huvudvaluta. Du kan inte ta ut kontanter ombord med bank- eller kreditkort. Därför bör du, som vill delta i sidospel, ha tillräckligt med kontanter med dig innan avresan .Euro's går givetvis att växla till svenska kronor ombord i fartygets informationsdisk. Prispengarna från turneringen kommer att betalas digitalt till ditt spelkonto hos PAF alt. till ditt bankkonto. Mer information om kryssningen finns på www.pokercruise.eu. Boka din biljet hos Silja Line HÄR ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
burtonbulan Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 2.) Burtonbulan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 13 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Någon som vet hur prisstrukturen brukar se ut?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Om jag inte minns fel bjöds det på t-shirtar och dylikt förra kryssningen? Är det aktuellt med sådant igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vincentblack Postad 13 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2007 Jodå, denna ska man med på. Ska bli kul. 3.) Vincentblack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Så, nu har jag också bokat biljett. 4.) Hygglo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 20 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Kom igen nu! Vi måste ju vara mer än 4? Eller ska alla självgoda medlemmar vinna sin plats i satteliter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vincentblack Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Vann precis en satellit....weee Inte dit dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 20 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Augusti , 2007 Vann precis en satellit....weeeInte dit dock WSOPE? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrNiap Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 5.) MrNiap Då var det bokat. Tar med tjejen också som jag dragit ner i pokerträsket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bananmannen Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Jag ska med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 21 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2007 Kan inte Hatab2b åka med också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 Jag tror ett par 100kg moddar ska med på båten, undertecknad skall i alla fall dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matte med slice Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 Kommer jag med! //Matte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Jag ska dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Jag med, jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Även jag kommer vara där och försöka hitta min kort och motspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zcream Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Ska dit och klonka lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Eder KF kommer närvara! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bananmannen Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2007 Nån som vet hur många platser de är kvar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JamJam Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2007 Det fanns iaf platser kvar sent igår kväll när jag bokade... Ses på båten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts