Gå till innehåll

CarlDenStore tar fram kvasten igen [Inga påhopp eller dy.!]

CarlDenStore

Recommended Posts

Jättestandard, speciellt med tanke på stackstorlekar. Få kort som skadar oss och vi har inget emot att låta FI behålla kontrollen i potten.

Klockren analys.

I övrigt! Grattis kompis! Det känns så grymt att det äntligen lossnade på 10/20 för dig. Jag som har railat dig otaliga gånger live VET vilken otrolig pokerintution och feel du har. Fortsätt bara såhär så är det bara en tidsfråga innan vi ser dig högre upp! :hjärter:

Grattis ännu en gång ;-)

Btw, stockholm innan vi drar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjo, det var ett tag sen man besökte Pokerforum, men jag måste säga att jag blir sjukt inspirerad av dagböcker som dina! Speciellt då man börjat lira lite NL50 själv nu för att försöka bygga rulle efter jobbet när man hinner (+$380 på ett par veckor och få timmar spelade) :)

Tack för inspirerande läsning, tips o allt annat! :D

Länk till kommentar

Carl ifall du spelar HU så vill gärna möra dig!Annars så lycka till så hoppas jag at vi möts snart PEACE8-) 8-)

Haha var det där något hot? ;D Nejdå..men jag är inte så värst bra HU. Förmodligen är jag jävligt tråkig HU för du kmr inte få så bra betalt precis. Rätt tight...Men visst, vi kan väl lira lite på skoj, typ på 1/2 :)

Länk till kommentar

Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta denna pokerdag. Men en sak kan jag säga, och det är att den har varit fasansfullt swingig. Jag låg 2,4k+ som mest och 5,9k minus som mest (notera att jag var nära stoplosset). Men på något underligt vis så trasslar jag mig tillbaks och slutar på ett fjuttigt men ack så uppskattat plus $735. Jag måste uppskatta den lilla summan även om den är ingenting på 10/20.

Jag spelade väldigt bra men jag hade som vanligt helt onaturligt osannolikt dålig tajming mot spelaren "foldingisfun" som vanligt. Det är fascinerande otur mot just han! Jag skojar inte, utan menar det på fullt allvar. Synd att ingen har sett detta förutom jag, för det är fascinerande asså.

Nu ska jag sova, gonatt!

Här följer mina senaste resultat i september på 10/20, stay tuned! :

1/9 $1,694

2/9 $6,799

3/9 $1,303

4/9 $6,412

5/9 $4,358

6/9 $11,158

7/9 $735

Totala resultatet i september = $19,635+

(SLUTRESULTATET I AUGUSTI = $34,127+ (229 654+ SEK))

Länk till kommentar

du är inte ensam om att ha otur mot foldingisfun :shock:

han är ju ett sånt lottobarn...

Du har samma slags otur mot människan ? Det är ju fan sanslöst vilken grabb han är asså. Han kan slå om till 300$ pre med KT och jag kan sätta mitt liv på att han kommer floppa minst topp två. Förstår inte hur det går till....Han måste ha varit nån slags munk i sitt förra liv och fått världens riggaste karma. Jag kan inte tänka mig något annat...

Länk till kommentar

Väldigt bekväm pokerdag har det varit hittills! Spelade väldigt stabilt och hittade några härliga fiskar och gjorde monsterbra syner ibland. Hittills under dagen är jag $4,756 plus. Ska festa rejält ikväll på krogen med polarna och förfesta innan till fotbollsmatchen såklart! Hoppas ni alla får en helt underbar kväll! Love you all! /Salle

1/9 $1,694

2/9 $6,799

3/9 $1,303

4/9 $6,412

5/9 $4,358

6/9 $11,158

7/9 $735

8/9 $4,756

Totala resultatet hittills i september = $24,391+

Länk till kommentar

Jag spelade väldigt bra men jag hade som vanligt helt onaturligt osannolikt dålig tajming mot spelaren "foldingisfun" som vanligt. Det är fascinerande otur mot just han! Jag skojar inte, utan menar det på fullt allvar. Synd att ingen har sett detta förutom jag, för det är fascinerande asså.

)

Bra att du vet hur du känns :P Har haft samma känsla mot dig rätt mycket faktist dom gångerna jag spelat mot dig.

Bara så du vet hur jävla irriterande du har varit! :lol:

Länk till kommentar

Vad ska jag säga ? Pokerdagen bestod av många extremt snygga tjejer, bland annat vid bordet då man gav en och annan en kåt blick. Jag fick dock inget napp vilket är väldigt synd! Många tycks tro att jag är den snygga killen med pengar som får alla brudar men det kan jag lova att det verkligen inte är på det viset! Jag har grymt svårt att fixa brudar och jag vet inte varför! Jag lär antagligen ta några tips av (Luap) krille.

Det var dock en skön pokerdag med ett underbart plus på hela $10,377 ! Vi hoppas det fortsätter i samma tempo!

1/9 $1,694

2/9 $6,799

3/9 $1,303

4/9 $6,412

5/9 $4,358

6/9 $11,158

7/9 $735

8/9 $10,377

Totala resultatet hittills i september = $30,012+

Länk till kommentar

Låter rätt osannolikt att folk tror att du lätt fixar brudar..

Såg din bild på den där falungrejen och det gör det väl rätt uppenbart varför du har svårt att fixa brudar. Man ser ju att du är rätt rävig av dig så att säga. Stor i orden men liten på jorden..

Trevliga klubben?:-)

Länk till kommentar

jag kan lära dig fixa brudar om du ger mig ditt eviga good-run, läste angående din tightness hu... klart du kan vara så tight som du är, du lyckas ju ändå alltid setta mig på turn då vi körde hu då borden hade dött och vi satt kvar ;)

Har du tänkt på att det kanske inte är en good run?;) hahahahaa

Länk till kommentar

• Skapa nytt...