sturedenstore Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Tja, jag får problem när jag ska bränna ut filmer i formatet img. Jag använder Nero och DVD+R skivor men just filmer med img format går inte att spela upp på DVD spelaren. Nån som vet hur man bränner ut img filer? eller kan rekomendera nåt bra program? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Kör nero och använd fliken "säkerhetskopia". Där finns alternativet "bränn image till skiva".. sen e det klart. Om du inte vill bränna filen ska du använda ett program som heter Daemon power tools, programmet skapar en spegelbild av innehållet i img-filen på din hårddisk så du slipper slösa skivor.. Att bränna img-filen som en data-cd eller data-dvd och försöka spela i dvd:n går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Hört att man ska använda ett program som heter dvd-crypter, men jag fattar inte heller hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Tanka IMGBURN. Sen är det bara loada filen och bränna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 tackar tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Hört att man ska använda ett program som heter dvd-crypter, men jag fattar inte heller hur man ska göra. Installera programmet. Stoppa i din tomma CD/DVD-skiva. Dubbelklicka på .img-filmen. Tryck på bränn... testat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Som några redan skrivit. Imgburn eller dvddecrypter är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Funkar med Nero också, bara att döpa om filen från .img till .iso Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 nero > burn image jättelätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts