stenarn Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Ska åka till Prag hyffsat snart och behöver lite boendetips. Vi tänker inte lägga några större pengar på boendet så bra tips om billiga (men inte sunkiga) lägenheter/vandrarhem uppskattas. Där jag kikat själv är på hostelworld.com. Vi är tre som åker. Citera
Albert Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Om du kan leta dig fram till ett hotell som heter The Gardenå gå dit. Lyft sedan blickan mot andra sidan gatan. Där har du det! Har tyvärr glömt bort vad det heter, men det var hyffsat billigt. Citera
pellesvanshård Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Hade aldrig vågat bo på ett "Hostel" efter sett filmen.. Citera
stenarn Postad 12 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Antar att jag får klara mig själv . Albert, har du några tips på skoj saker att göra i stan? Citera
Albert Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Postad 12 Augusti , 2007 Antar att jag får klara mig själv . Albert, har du några tips på skoj saker att göra i stan? Tyvärr inte. Jag var tvungen att resa hem till Svealand efter endast en natt i Prag. Det finns en tråd här i OT om saker att göra i Prag dock. Citera
stenarn Postad 13 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2007 Tyvärr inte. Jag var tvungen att resa hem till Svealand efter endast en natt i Prag. Det finns en tråd här i OT om saker att göra i Prag dock. Hittade den! Fler boendetips uppskattas dock i denna tråd! Citera
Recommended Posts