ekelund_ Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 första gången detta händer mig på länge. hur gick det sist, var det någon som inte fick tillbaka alla pengar? hade $4,5k inne nu, varav $250 i 4-bet mot mrdawwe, trodde han skulle ta uppehåll ett halvår? jaja alla är vi lite spelberoende, hoppas skiten löser sig bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 TILT. Satt med över 3k$ på borden. Tur att man inte var i någon större pott med nöten, som man garanterat vunnit i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jozoa Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Men vad fan, hur länge har dom varit nere? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jokern Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Suck, precis när man fått upp det 7e bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tyrrany4U Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Någon som vet vad som händer om man lirar en turnering??? Sitter/satt och lirade 45k garantin....med ca 170 spelare kvar av typ 650 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WillP Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Någon som vet vad som händer om man lirar en turnering??? Sitter/satt och lirade 45k garantin....med ca 170 spelare kvar av typ 650 Senast jag var med om detta, så hade jag åkt ut när jag kom in igen och fick inga pengar tillbaka edit: det var under en 250k i maj/juni Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 så är de nere igen alltså ? jag som tänkte grinda lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Fan va gott... Kan det inte tiltas bort mer ikväll!!!111 Tråkigt för er som sitter mitt uppe i turneringar dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Så jävla segt. Bara hoppas på att dom kickar igång det snart igen då. Får leka lite med min nya PS3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amagadd Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Jag kan logga in igen, gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Kom in nu med.. men 1.6k$ är puff... borta! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 kom in nu med men går inte att spela och 800 $ fattas, TILT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl_X Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Härligt att man kan logga in och öppna upp ett bord och se sig själv sitta där disconnected. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Ah jag sitter visst fortfarande kvar vid alla bord och lökar. Skrev ner bord och antal dollares jag sitter med ifall det skulle bli strul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Suugit. Jag hade ju tänkt lira en kvart innan bingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-100K Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Hmmm Nu när jag loggar på saknas det $100 på mitt konto... Vad e detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Är det bara jag som ser alla spelar som disconnected ? går inte sätta sig ner vid borden =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Är det bara jag som ser alla spelar som disconnected ? går inte sätta sig ner vid borden =/ Det är möjligt att jag verkar dryg nu, men det är väl bara att titta på de senaste posterna i denna tråden så ser du att det inte bara gäller dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aminking Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Det är möjligt att jag verkar dryg nu, men det är väl bara att titta på de senaste posterna i denna tråden så ser du att det inte bara gäller dig? Du hade rätt, du lät dryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Är det ofta prima strular nuförtiden? Har haft uppehåll därifrån i ca 4mån men tänkte börja inom kort igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Är det ofta prima strular nuförtiden? Har haft uppehåll därifrån i ca 4mån men tänkte börja inom kort igen... Inte mig veterligen. Dock var detta vardagsmat för oss Primaspelare för ett antal månader sedan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Vet inte riktigt vad bankrullen var innan jag började spela eller hur mycket jag backade tills det frös. Har fått ca 600 usd tillbaka av det som fattas iaf men fattas ca 400 från när jag startade idag och känns inte som jag backade så mycket. Får väl se om det kommer in mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Fått mina pengar nu tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 kört i en halvtimme och funkar fint för mig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2007 Jahapp. Efter 5156 raked hands på prima så gulade man sin första insättning... God bless alla som cappar med k2 off mot kq för att träffa en fin 2:a på turn. Är det rekord att hålla $20 levande på 1989 raked hands? lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts