Elitloppet Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Finalbord i Primas 175k för min del. Nickar juniorpoker om nån orkar raila. Edit: Min chat är avstängd dock, bara så alla vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Hahahahahahahahahahaha. Om några år är Eli Elezra världens bästa pokerspelare. Vad snackar du om, det är han väl redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Vad snackar du om, det är han väl redan? Ja exakt, det är lika absurt att säga att han är det OM NÅGRA ÅR när han redan är klart bäst liksom som det är att säga att Viktor Elm nån gång överhuvudtaget kommer bli det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Diskuterar fotboll gör jag till och med hellre med kungbohman än med dej Puni =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Sjätte plats blev det i turren. Torskar först ett monsterflipp med QQ vs AK ner till en bb. Jobbar upp mig till drygt 200k på 20k/40k innan jag återigen får in det med QQ vs AK och torskar igen. Fältet var ganska soft så lite trist att inte hitta den där riktiga klonken, men 7k är ändå bra för månadsresultatet så ska väl inte direkt klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Sebastian Larsson >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Elhm ***** Hand History for Game 492624536613 ***** (On Game) $1000.00 USD NL Texas Hold'em - Sunday, March 29, 11:31:50 ET 2009 Table Kortrijk (Real Money) Seat 8 is the button Seat 2: Dima_Ru ( $2921.25 USD ) Seat 3: VincentVegaV ( $1088.00 USD ) Seat 5: tigri25 ( $206.75 USD ) Seat 8: lolstickup ( $2261.00 USD ) Dima_Ru posts small blind [$5.00 USD]. VincentVegaV posts big blind [$10.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to VincentVegaV [ Kh Js ] tigri25 folds lolstickup raises [$30.00 USD] Dima_Ru folds VincentVegaV calls [$20.00 USD] ** Dealing Flop ** [ As, Ah, Jc ] VincentVegaV checks lolstickup bets [$40.00 USD] VincentVegaV raises [$120.00 USD] lolstickup calls [$80.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 3d ] VincentVegaV bets [$270.00 USD] lolstickup calls [$270.00 USD] ** Dealing River ** [ Qc ] VincentVegaV checks lolstickup checks VincentVegaV shows [Kh, Js ] lolstickup shows [Kc, Qs ] lolstickup wins $843.00 USD from main pot Efterföljande disskusion. VincentV - Oh god you're good lolstick - sick hand merging lolstick - the only reason why you play 5/10 is b/c ur on a heater VincetV - So true lolstick - You are so bad VincetV - I love you lolstick - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Finalbord i Primas 175k för min del. Nickar juniorpoker om nån orkar raila. Edit: Min chat är avstängd dock, bara så alla vet Nickade du det på ett gammalt b2b-skin en gång i tiden? GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Nickade du det på ett gammalt b2b-skin en gång i tiden? GG Hmm tror inte det, möjligen . Close enough? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Varför drömmer man så konstigt när man har feber? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Varför drömmer man så konstigt när man har feber? Klonkade du San Remo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Klonkade du San Remo? Det hade varit fullt normalt, en konstig dröm hade varit att jag inte klonkade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Hmm tror inte det, möjligen xxx. Close enough? haha, nä Körde lite tävlingar om vem som kom längst i frirullar för ~3 år sedan med en x och hade varit lite sjukt om det var du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 haha, nä Körde lite tävlingar om vem som kom längst i frirullar för ~3 år sedan med en x och hade varit lite sjukt om det var du Det hade varit så sjukt att jag nästan vill påstå att det är jag bara för att, men dessvärre inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Diskuterar fotboll gör jag till och med hellre med kungbohman än med dej Puni =) Nu tar vi det lilla lugna va... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Nu tar vi det lilla lugna va... Okej, tog väl i lite väl mkt där kanske. Får ta och ändra mej lite. Jag diskuterar hellre fotboll med en vägg än med Puni. Bättre? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Okej, tog väl i lite väl mkt där kanske. Får ta och ändra mej lite. Jag diskuterar hellre fotboll med en vägg än med Puni. Bättre? : ) Ja en vägg kan ju inte såga dig, vilket jag gör med lätthet. Förstår ditt val Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Nu tar vi det lilla lugna va... meta 4 mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Okej, tog väl i lite väl mkt där kanske. Får ta och ändra mej lite. Jag diskuterar hellre fotboll med en vägg än med Puni. Bättre? : ) Ja alltså...vägg, Pol Pot, Hitler, whatever. Men inte kungbohman. Ok? meta 4 mod! Usch orka med alla snorungar här som sitter och skriver meningslösa inlägg och tror dem är coola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Ja alltså...vägg, Pol Pot, Hitler, whatever. Men inte kungbohman. Ok? Jaaaa. Ska aldrig hända igen. Jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Jaaaa. Ska aldrig hända igen. Jag lovar. Bra. Det var bara det jag var ute efter. Kan tänka mig att glömma det här och gå vidare nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 30 Mars , 2009 Rapport Share Postad 30 Mars , 2009 Summerade nyss månaden. Trots en kass början och ett dåligt slut så slutar jag cirka 100k sek upp. Så måste väl gått bra nånstanns i mitten antar jag. Året har med andra ord börjat fint och TROR ja leder över Puni än så länge =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Du leder nog ganska klart för året iaf, trots min superduper-medriggade session på två timmar här på förmiddagen. Upp 4,8k, ganska galet. Drog ut två gånger all-in pre med AJ vs AQ ena gången och AK andra. Standard. Hoppas hela dagen kan fortsätta i samma anda På en helt annan note kör Redkings sina egna sattar till San Remo den 5:e April, för er som vill joina mig och övriga teamet där Kvalen startar redan ikväll. Något för dig Clempa, du som är inne på multis nu igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Drog ut en del den här sessionen också, upp cirka 7k för dagen just nu. Har planerat att spela minst 3 timmar till ikväll, troligen 5, så det kan såklart hinna förändras rejält. Förhoppningsvis inte, möjligen uppåt då isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Mars , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Spontan-anmälde mig till en WPT Venedig satellit på Red Kings. Slutade med klonkedonk, underbart Tappade lite av cg:t plusset dock, låg 9k upp när det var som värst. Ramlade ner på dryga 6k, men sen kom 2,8k för resa och boende till Venedig in på kontot också så drygt 8k upp för dagen just nu. Kanske lirar en session till lite senare, får se. Ska smälta glädjekaramellen en liten stund först iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 31 Mars , 2009 Rapport Share Postad 31 Mars , 2009 Grattis till klonken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts