GG Postad 1 Januari , 2010 Rapport Share Postad 1 Januari , 2010 Urmy reppar att han upplevde 12-slaget, nice one Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 1 Januari , 2010 Rapport Share Postad 1 Januari , 2010 Urmy reppar att han upplevde 12-slaget, nice one FU inte här pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 1 Januari , 2010 Rapport Share Postad 1 Januari , 2010 MAMAMAMMA Personnummer 19860804-5574 Namn Joakim Andreas Plogell Vigren Adress Möbelvägen 14 Postnummer 51737 Ort Bollebygd Scoring Scoringvärde 7 Kommentar Kreditvärdig Inkomst senaste taxeringsåret Summa (SEK) Sammanräknad Inkomst 212 164 (17680 / mån) Inkomst av Tjänst 211 882 (17657 / mån) SICK!! Jag fyller år samma dag som en semi-kändis. Fan va stort. Va tvungen att dubbelkolla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 Tjenna grabbar. Vad tyckte ni om Avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Tjenna grabbar. Vad tyckte ni om Avatar? Smurfwar gone bad, ger den 3 ( semicoola miljoer fast de flygande bergen var mkt lol ) smultron av 10 mojliga... Tiltande 3D glasogon btw Skont filmtips, Zombiland , gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA88 Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Tjenna grabbar. Vad tyckte ni om Avatar? riktigt bra film, 4 av 5 i betyg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 riktigt bra film, 4 av 5 i betyg För att quota Basse, LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Smurfwar gone bad, ger den 3 ( semicoola miljoer fast de flygande bergen var mkt lol ) smultron av 10 mojliga...Tiltande 3D glasogon btw Skont filmtips, Zombiland , gogogo Zombieland är mycket fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Zombieland var riktigt bra Vill se avatar också men den är fan fullbokad i flera dagar framöver på bergakungen Hur var 3Dn? Blev grymt sugen på stor snacksmeny nu looooool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Avatar 3D, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Avatar 3D, Bara om fi har Effekterna var dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Gillade beefgeneralen, mkt cool osv. Resten av filmen var ju ett skamt. Basta punkten i filmen, firsken vander sig till mig o sager nu kommer noshorningarna o raddar smurfarna. Obv precis innan noshorningarna kommer. Sett tva av det mest overskattade o lama filmer ngnsing sista manaden. Avatar och 2012. Rekkar ingen o se dem. Och hade osett dem om jag kunde. Dock sett tva mkt skona filmer sista dagarna med, Kiss kiss bang bang och Zombieland. Mkt skona, fina filmer. Spec Kiss kiss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Tjenna grabbar. Vad tyckte ni om IRL-Avatars? FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Gillade beefgeneralen, mkt cool osv. Resten av filmen var ju ett skamt. Basta punkten i filmen, firsken vander sig till mig o sager nu kommer noshorningarna o raddar smurfarna. Obv precis innan noshorningarna kommer. Sett tva av det mest overskattade o lama filmer ngnsing sista manaden. Avatar och 2012. Rekkar ingen o se dem. Och hade osett dem om jag kunde. Dock sett tva mkt skona filmer sista dagarna med, Kiss kiss bang bang och Zombieland. Mkt skona, fina filmer. Spec Kiss kiss. Hehe, det var humor när jag satt och väntade på att Sam Worthington skulle ha styrt upp noshörningen så det kunde ta slut någon gång, då dyker dem slutligen upp och shahin vänder sig mot en och säger "woooow, jag får rysningar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Se Sherlock Holmes också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Låg stadigt plus rätt länge igår... sen fick man idén att gå upp o rensa lite fisk på 2k... Gick som vanligt. Månaden inleds såklart med idel backdagar, precis som de fyra föregående månaderna! Angående filmer får man ju inte missa Göta Kanal 3, Kanalkungens hemlighet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Se Sherlock Holmes också! Mkt bra bild du har sir, blir glad bara av att se den Såg Sherlock Holmes igår i VIP salen ( baller... ) bra film ger den 4 av 5 päron Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Mkt bra bild du har sir, blir glad bara av att se den Såg Sherlock Holmes igår i VIP salen ( baller... ) bra film ger den 4 av 5 päron Två klockrena analyser imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Måste erkänna att jag sov en liten bit i mitten av filmen, så halvt osäker på handligen. Hade även hypat opp den mkt innan då Guy Ritchie, kung osv, regisserade filmen. Overall bedömmning, mellan 5-9dapinnar av 10. Spelats mkt Kinapoker på sistone, där jag obv tatt fisken pa ett paaaaaar k baht. Deep level thinker osv. Men tror fisken visste vad han gav sig in på när han valde att möta den främste kinapoker spelaren known to man kind. Har tillomed kommit till det stadiet att fisken trots sina flertalet år av kinapoker coaching frågar mig efter han lagt sin hand om han lade den rätt. Måste dock ge Fisken cred för att ha förbättrat sitt spel avsevärt. Tror bara jag har en halv pinne per hand i edge numera. Låg bortåt 4pinnar per hand innan. Har inte lirats ngn poker sen den 27de Dec, får se hur länge pokerbreaket varar. Postar denna låten innan Fisken gör d. Owning it opp. Edit, lessen att jag är sen med IRL-Avatar flugan osv, ska lägga opp en bild såfort jag får in ngn på datorn. Njut av Puni och 070 undertiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 . 1000000 ggr bättre när katy är med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Låg stadigt plus rätt länge igår... sen fick man idén att gå upp o rensa lite fisk på 2k... Gick som vanligt. Månaden inleds såklart med idel backdagar, precis som de fyra föregående månaderna! Angående filmer får man ju inte missa Göta Kanal 3, Kanalkungens hemlighet! We suuuuck , gjorde samma misstag, fick för mej rensa fisk på 200-400 när ja vart uuubertiltad och redan x antal buy ins back, resultat, rekordback och största potten förlorad... bra start Ägde btw sönder Butabi på kinapoker på frukosten nyss, rätt obv efter han jinxar sej själv i förr inlägget... ( ev- play av mej att skriva detta då det av karmagudarna kan misstolkas/ rättolkas som en jinx ) Nu e han plus 3 ynka poäng saweeeta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Snyggt med Slaktarn som avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 burtrarbri är nog den sämsta slö-gamblern jag känner till. så mkt pengar han donerat till Clementz på chicago på så bisarra sätt, och hans bettingvanor ska vi inte prata om. Om två månader är han skyldig Holm minst 100k baht. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 burtrarbri är nog den sämsta slö-gamblern jag känner till. så mkt pengar han donerat till Clementz på chicago på så bisarra sätt, och hans bettingvanor ska vi inte prata om. Om två månader är han skyldig Holm minst 100k baht. Tss please. Har kanske gjort några dumma bet i livet. Men känner att jag har stor edge i kluns o kinapoker mot Holm. Trots de 1.5:1 oddsen vi kör med. Ex, bettade vi på hur långt det skulle ta för dem att släppa in mig i landet när vi skulle passera gränsen. Han satsade på över 4,5minut låååhl. Tog 30sek. Ez game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts