Leooo Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Ho Ho HOo Godjewl och gott nytt år alla gtodreamars, 2010 kanske är ert år! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Ho Ho HOo Godjewl och gott nytt år alla gtodreamars, 2010 kanske är ert år! EHeheheh GOD JUL! Menar du att 2009 var ditt år? hohohoho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 god jul leo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Ho Ho HOo Godjewl och gott nytt år alla gtodreamars, 2010 kanske är ert år! Tja Leo, god jul din fitta <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 24 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2009 Trevligt att träffas och att spela livepoker! Jag vann nog utdragningsligan iaf mycket trevligt var det! Jag vann nog backligan. Allt är som det ska vara med andra ord. God jul alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Dags för dagen sesse, gogogogogogo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 åehnaj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 24 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2009 ehehehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Spelade länge o dålig, uppade 40-50 drog två outare allin turn för 40k porre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Spelade länge o dålig, uppade 40-50 drog två outare allin turn för 40k porre. Being Nidrooooon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Första bäst mod kan låsa den här dagboken tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Första bäst mod kan låsa den här dagboken tack Hur jävla mycket plussar du idag egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Hur jävla mycket plussar du idag egentligen? Måste bestraffa mig Slängde nog bort iaf 15k klarar inte av svsklienten Funta på att casha ut medan jag har pengar kvar där basse Ska vi döda oss själva tillsammans? Jag har finwhiskeyn framme Då kan det hända lite vad som helst Fan, jag är nog stuck mer ock så Måste fixa rep kanske uppemot en hundring med lite oflax lirade ju ongame imorse HEHEHEHEHEHEHEH Funderar på att dricka Moneybookers champagnen ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 Kom just hem från Göteborg där man träffat lite släkt. Imorn julmiddag hos morsan, och sen Göteborg igen i övermorgon. Livet som globetrotter alltså. Ses på christmas week! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Kom just hem från Göteborg där man träffat lite släkt. Imorn julmiddag hos morsan, och sen Göteborg igen i övermorgon. Livet som globetrotter alltså. Ses på christmas week! Ska du spela söndagsturren på CC? Verkar vara massa pf-folk som ska spela Christmas, tycker vi får styra upp en utgång eller ngt annat nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2009 Ska du spela söndagsturren på CC? Verkar vara massa pf-folk som ska spela Christmas, tycker vi får styra upp en utgång eller ngt annat nice! Mm har inte reggat den men har nog tänkt lira den iaf. Blir defintivt main. Utång lär det inte finnas tid med då jag ska vinna båda turrarna. Om jag emot all förmodan skulle busta innan finalbordet kan vi säkert styra upp nåt : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 sneeeela hestar i denna dagboken mums Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 26 December , 2009 Rapport Share Postad 26 December , 2009 Ska du spela söndagsturren på CC? Verkar vara massa pf-folk som ska spela Christmas, tycker vi får styra upp en utgång eller ngt annat nice! Mm har inte reggat den men har nog tänkt lira den iaf. Blir defintivt main. Utång lär det inte finnas tid med då jag ska vinna båda turrarna. Om jag emot all förmodan skulle busta innan finalbordet kan vi säkert styra upp nåt : ) Om du inte klarar av att lira dag1 bakis så klarar du ändå inte av att vinna mr.redkings. Jag röstar för utgång så jag har något att skylla på när jag missar ME iaf. Börjar grunda med drinkar efter 1h i 3k rebuy turren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 December , 2009 Rapport Share Postad 26 December , 2009 Puni skiter i turrarna och grindar opalens bubbelbad istället (info från säker källa)! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2009 Lär ju lira turrarna med skrynklig hy iaf, den saken är säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 26 December , 2009 Rapport Share Postad 26 December , 2009 Gl alla turrepfare osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 26 December , 2009 Rapport Share Postad 26 December , 2009 Glad påsk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 26 December , 2009 Rapport Share Postad 26 December , 2009 Ett tips är ju att byta procent med PK. Han har ett sjukt kortsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 26 December , 2009 Rapport Share Postad 26 December , 2009 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 December , 2009 Rapport Share Postad 27 December , 2009 Kikar Jennifers Body, verkar vara en sjukt udda film. Översettade Facet på river i 25k porre idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts