Gå till innehåll

SHIP IT FOR GLOOOOORYYY (PuBuCl)


Elitloppet

Recommended Posts

  • Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

i en intervju på tv6 hemsida säger han att han inte skulle klara sej på poker i ett år. inte proffs mao utan helt korrekt i hans titel så e han bara en "spelare".... precis som jag e "bandyspelare" en gång i veckan inte bandyproffs :)

 

han sade faktiskt att han inte hade klarat ekonomin i ett år utan att spela poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

i en intervju på tv6 hemsida säger han att han inte skulle klara sej på poker i ett år. inte proffs mao utan helt korrekt i hans titel så e han bara en "spelare".... precis som jag e "bandyspelare" en gång i veckan inte bandyproffs :)

 

han sade faktiskt att han inte hade klarat ekonomin i ett år utan att spela poker.

 

 

Låter ändå inte som nåt nosebleedpro direkt : ) RB-pro kanske ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Motriggad som man e så kommer obv inte taxifan som ja beställt så missar sista såget till Smekt, gg wp hf horludertaxi
Berättade du inte om din rulle?

 

väntar fortfarande på bilden butabi

Hoppas jag får en chans till. Missade honom denna gången.

 

Missade även Ph Jackie som ska ha varit ute i Krischanschtad i Fredags.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll kör vi i pingisgänget den traditionella julpokern. Brukar kunna bli en riktigt lång natt med riktigt sjukt spel på riktigt låga nivåer (åtminstone inledningsvis). Mycket skoj!

 

Är det Dan Borén, Robert o grabbarna? Jag borde få vara med, har spelat pingis i Motalaklubben många år!!! Man kan inte få en inbjudan? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står i kön till uttagautomaten i lund, ska ta bussen hem

Framför mej i kön står en fina flickan som ja e 100% e Catja från PH,

ja börjar känna kallsvetten komma av att vara så nära denna superstar som flickan är och kan knappt hålla mej stående på mina spagettiben.

Hon har EXAKT samma hår som Carja och EXAKT samma kropp osv ja ja va säker på min sak...

 

Hon vänder sej om å ja ser dete en kvinna som inte kan vara min vackra Catja från paradiset sas

 

Men nu händer de sjukaste... tjejen framför i kön som tagit ut pengar och som ja inte lagt märke till överhuvudtaget e klar med sitt uttag och vänder sej om och går iväg, de va Greta från PH, WAAAAATTTEEEFUUUUUCKCKKCKCKCKC???

 

Va händer?? Detta är mkt mtk sjukt , slå den då Burtarbrrrrriiii

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Står i kön till uttagautomaten i lund, ska ta bussen hem

Framför mej i kön står en fina flickan som ja e 100% e Catja från PH,

ja börjar känna kallsvetten komma av att vara så nära denna superstar som flickan är och kan knappt hålla mej stående på mina spagettiben.

Hon har EXAKT samma hår som Carja och EXAKT samma kropp osv ja ja va säker på min sak...

 

Hon vänder sej om å ja ser dete en kvinna som inte kan vara min vackra Catja från paradiset sas

 

Men nu händer de sjukaste... tjejen framför i kön som tagit ut pengar och som ja inte lagt märke till överhuvudtaget e klar med sitt uttag och vänder sej om och går iväg, de va Greta från PH, WAAAAATTTEEEFUUUUUCKCKKCKCKCKC???

 

Va händer?? Detta är mkt mtk sjukt , slå den då Burtarbrrrrriiii

 

 

Berätta om er trekant nu ist, plzplzplzplzPLZZZZZZZZ!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...