Gå till innehåll

Rolig hand - Event 28 WSOP


nms

Recommended Posts

Kollade nyss på del ett av Event 28 från WSOP. Phil Hellmuth är bl a med där.

 

Nu till en rolig hand som utspelades där. Blinds 10k/20k och en ung kille höjer upp med KK, fold fram till en kvinnlig spelare. Hon säger raise och börjar sedan göra konstiga rörelser med sina händer innan hon tillslut går all in (hon täcker killen med KK och Phil). Efter henne går Hellmuth direkt AI. Nu börjar killen med KK fundera samtidigt som kvinnan säger "Ive got it, Ive got it" till sin man i publiken, detta hörde alla klart och tydligt. Hon hoppar runt och är allmänt glad. Phil pratar samtidigt med sina fru om hur snabbt han synade och uppträder väldigt självsäkert (ovanligt). Efter en kort stund synar iaf killen med KK, behöver jag säga vad kvinnan och Hellmuth hade?

 

Detta avsnittet var väldigt sevärt och jag tycker Hellmuth visar upp den sämsta shortstack-pokern jag nånsin har sett från en så känd spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går ju inte säga om Hellmuth gör en dålig syn eller ej när du inte talar om stackdjupet.

 

Har aldrig sagt att hans syn var dålig. Det är ju bara sättet både han och tjejen uppför sig på som är intressant.

 

Båda hade givetvis AA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...