-=AK=- Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Idag vart jag sugen på lite poker och skulle logga in på Unibet men kom inte in mitt konto var spärrat... Så jag ringer till supporten och frågar varför de är spärrat och dom svara att jag har flera konton där jag svara att jag inte har de och dom frågar min adress jag berättar den.. sen säger killen på supporten att jag har ett till konto registrerad på mig på en annan adress men jag har aldrig bott där och aldrig gjort ett konto med den adressen och säger åt killen att han kan ta bort de andra kontot och öppna mitt.. Då mitt i allt så säger han att säkerhetsavdelningen inte tillåter mig att spela där nå mer pga de kontot som jag inte har öppna har använd ett stulet visa kort och spela med.. Tror dom att man är så dum och använder sitt egna personnummer om man vill tömma ett stulet visa kort.. Mitt egna konto hade jag pengar på som jag inte får ut.. Vad ska jag göra? Citera
slaskpoker Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 låter inge kul det där Skicka dem en länk till denna tråd Citera
gdaily Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Unibet har en sajttråd. Ta allt tjafs där Citera
Cyntax Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Tänk er följande situation... du vet vem som står bakom ett nick på en sajt. Du gillar inte honom. Så du öppnar ett fejkkonto i hans namn på en annan adress och med stulet Visa. Ta en titt i Ramzin internetnickhörna och välj någon du stör dig på.... Unibet, hallå! Kanske det är så det ligger till?! Om det kan hända, så kommer det att hända förr eller senare. Folk KAN faktiskt vara oskyldiga ibland. Ja, det händer faktiskt. Otroligt men sant. Skumt va? Tack för att du påminde mig om varför jag inte spelar på Unibet! Citera
Recommended Posts