Appel Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 för att inte lägga denna siffra på ngt trivialt och oviktigt så öppnar jag en egen tråd där jag helt onödigt klappar mig själv i ryggen och tycker jag är duktig. Sådär ja. Tillbaka till verkliga livet. Citera
Loveless Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Är det fritt fram för oss andra att göra likadant då? Citera
Appel Postad 6 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2007 off-topic mina herrar. Där kan man skriva lite allt möjligt. Så länge det inte är störande mot andra eller på annat sätt kan väcka anstöt så. Citera
Bubbla Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Grattis, eller nåt... själv har jag en bit dit. Vet inte ens hur många inlägg jag gjort men här kommer ett till. Citera
Ripperkof Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Har inte moddarna ballat lite väl på sista tiden? Citera
Appel Postad 6 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Har inte moddarna ballat lite väl på sista tiden? Utveckla gärna hur du tycker att denna snälla och helt oviktiga tråden kan vara utflippad och felaktig, och hur den underminerar stämningen på forumet eller aktoriteten hos moderatorerna. Citera
Appel Postad 6 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Efter att ha fått ngr bra argument för varför sånt här inte skall finnas med, och som jag håller med om så tar jag och stänger tråden och tar åt mig att det som sades. Onödigt inlägg av mig! Citera
kfluffie Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Efter att ha fått ngr bra argument för varför sånt här inte skall finnas med, och som jag håller med om så tar jag och stänger tråden och tar åt mig att det som sades. Onödigt inlägg av mig! Agree! Litetime ban på Appel! Citera
Recommended Posts