Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 226
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Legatopoker har en €2k bonus som de erbjuder, där kommer du åt både Boss och B2B.

Pffft... =D

Kom och grinda ongame med mig :)

45/100 bananer är gröna..

Är inget större fan av Ongame, men kan faktiskt få bra deal där som sagt. Det är mycket möjligt att jag provar gamesen där.

Postad
Pffft... =D

Är inget större fan av Ongame, men kan faktiskt få bra deal där som sagt. Det är mycket möjligt att jag provar gamesen där.

Gör det, orkar du bara med klienten, vilket jag iof inte gör, så är gamesen mjuka med mkt bord.

Postad

Just nu får du bättre rakeback på Ongame ifall du spelar mot reloadbonusar (finns en del siter med rullande 7x bonusar). Finns dessutom några st 5x signup bonusar på ongame som ger rejält bra rakeback!

Postad
Just nu får du bättre rakeback på Ongame ifall du spelar mot reloadbonusar (finns en del siter med rullande 7x bonusar). Finns dessutom några st 5x signup bonusar på ongame som ger rejält bra rakeback!

detta kan ju inte stämma, sjukt jobbigt med points på nl50?

Postad

Så ja. Tillbaka i min egen lya nu. Slipper man grinda på laptop med minimini-bord. Blir Everest någon dag till tills jag kan flytta över rullen till Ongame! Betsson it is.

Jag hann med att spela cirka 1100 händer innan jag åkte hem idag. Gick breakeven där. Ska in och slipa på siffrorna för dagen strax var det tänkt.

Har kört på lite olika nicks som krockar med varandra i min databas under månaden så kan inte posta någon graf. Men här har ni min statistik över NL50-liret so far:

21963 händer - +$1085 (~10bb/100)

Utöver det så har jag dragit in cirka $500 på bonus och backat lite mer än det på NL100. Så månaden ligger på cirka +$1K hittills. Hade som mål att vinna minst $1500 under den här månaden när den startade och det verkar inte bli några problem med att uppnå det.

Edit: Räknade lite på hur det gått på de olika sidorna jag har spelat NL50. Det är helt klart stor skillnad på motståndet på Everest och iPoker. Tror dock att jag tiltade en del i början på iPoker.

Everest: 10619 händer - +$788 (14,8 bb/100)

iPoker: 11344 händer - +$297 (5,3 bb/100)

Postad

Spelade min sämsta session på riktigt länge nu. Kommer faktiskt inte ihåg när jag backade så mycket under en och samma session sist på NL50. Borde ha stängt ner redan efter 5 minuter då jag stirrade mig blind och betalade av 40bb med KK på J45A-brädan mot 55.

Det blev inget tokback direkt. Faktikst bara 2,5 inköp. Hade till och med kunnat gå plus totalt sett om jag inte inte åkt på ett par sura beats. Får trösta mig med det i alla fall.

17/9

Spelade händer: 1773

+/-: -$135

Bonus: +$100

Månadsresultat sedan omstarten 17/9

17/9: 1773 händer -$135

Bonus: +$100

Totalt antal händer: 1773

Totalt +/-: -$35

Postad

Usch vad lättiltad jag är ibland. Så illa. =(

t_KnSGAUdAC.gif

Tror jag blev minraisad efter varje CB typ 15 gånger i rad. Provade slå om 2-3 gånger men då small det ju tillbaka lika snabbt sen. Sen är man ju så cp att man måste spela färdigt alla händer fram till big blind på alla bord innan man kan stänga ner med. =/

Postad

Utlösarn:

EverestPoker Game #2092043561: Table Doha-24 - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 07:54:58 - 2007/09/18

Seat 1: Armball ($50.00)

Seat 2: totom1 ($47.05)

Seat 3: Catdogsf ($67.70)

Seat 4: QDerjan ($26.27)

Seat 5: dntpushme ($112.70)

Seat 6: Allee ($50.83)

QDerjan posts the small blind of $0.25

dntpushme posts the big blind of $0.50

The button is in seat #3

*** HOLE CARDS ***

Dealt to dntpushme3 of Spades 6 of Diamonds

Allee folds

Armball folds

totom1 folds

Catdogsf folds

QDerjan calls $0.25

dntpushme checks

*** FLOP *** 4 of Hearts5 of Spades7 of Spades

QDerjan bets $1.00

dntpushme raises to $4.00

QDerjan calls $3.00

*** TURN *** 4 of Hearts5 of Spades7 of SpadesKing of Clubs

QDerjan bets $9.00

dntpushme raises to $36.00

QDerjan calls $12.77 and is all-in

Uncalled bet of $14.23 returned to dntpushme

*** SHOW DOWN ***

QDerjan shows 8 of Hearts8 of Diamonds

dntpushme shows 3 of Spades6 of Diamonds

*** RIVER *** 4 of Hearts5 of Spades7 of SpadesKing of Clubs6 of Spades

*** SUMMARY ***

Board: 4 of Hearts5 of Spades7 of SpadesKing of Clubs6 of Spades

QDerjan collects $49.94

Postad

jag tiltar rakt ut när dom minraisar, ibland skriker jag till.. så jävla gay :D

sluta tilta :rolleyes:

när börjar du på ongame? har själv slarvat bankdosan och den har inte kommit än, betsson sitter inne med degen längre än jag trodde, så åker iväg nu, kommer tillbaka på fredag troligtvis.

Postad
jag tiltar rakt ut när dom minraisar, ibland skriker jag till.. så jävla gay :D

sluta tilta :rolleyes:

när börjar du på ongame? har själv slarvat bankdosan och den har inte kommit än, betsson sitter inne med degen längre än jag trodde, så åker iväg nu, kommer tillbaka på fredag troligtvis.

Har en del av rullen på väg ut från Everest. Kanske idag.

Postad

Jag har fortfarande inte fattat vad tomtarna på NL50 sitter och minraisar CB's med. Kan det vara med vad som helst? Vad är det ett tecken på? :-?

I allmänhet så spelar alla sjukt logiskt annars. Men minraisarna förstår jag mig inte på alls.

Postad
Jag har fortfarande inte fattat vad tomtarna på NL50 sitter och minraisar CB's med. Kan det vara med vad som helst? Vad är det ett tecken på? :-?

I allmänhet så spelar alla sjukt logiskt annars. Men minraisarna förstår jag mig inte på alls.

Game # 644586895 - Texas Hold'em No Limit EUR 0,25/0,50 - Table "Kumla"

Players(max 6):

diman (EUR 31,45 in seat 1)

Yamaha12 (EUR 48,76 in seat 2)

fat1 (EUR 46,71 in seat 3)

GOLDMEDAL (EUR 50,99 in seat 4)

Dod_Fisk (EUR 47,55 in seat 5)

veiko1234 (EUR 0,00 in seat 6)

Dealer: GOLDMEDAL

Small Blind: Dod_Fisk (0,25)

Big Blind: diman (0,50)

GOLDMEDAL was dealt: Js - Ks

Yamaha12 Fold

fat1 Raise (1,00)

GOLDMEDAL Raise (2,00)

Dod_Fisk Fold

diman Fold

fat1 Call (1,00)

Flop Jd - Tc - 7s

fat1 Check

GOLDMEDAL Bet (3,00)

fat1 Raise (6,00)

GOLDMEDAL Call (3,00)

Turn Jd - Tc - 7s - Kd

fat1 Check

GOLDMEDAL Bet (14,00)

fat1 Raise (28,00)

GOLDMEDAL All-In (28,99)

fat1 All-In (10,71)

GOLDMEDAL Payback (4,28)

River Jd - Tc - 7s - Kd - 7h

fat1 shows: Qs - Jc (two pairs, jacks and sevens)

Ser du något mönster? :lol:

Se det som ett försök att ta sig in i deras huvud.

Postad

du krossar inte ens nl50 men tycker att du hör hemma på nl400....haha. skön övertro på sig själv.

btw alltid tyckt att du suger, du bevisar det igen, guld värt.

• Skapa nytt...