ZaphodB Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 jag har aldrig glömt att jag stulit en julgran på fyllan och släpat den genom stan för att sen vakna upp undrande med en jättegran i min 18m2 lägenhet dan efter..... En stor jäkla gran låter betydligt värre än den kundvagn som jag av någon märklig anledning råkade få med mig hem från Regnbågsallén i Luleå en sen och blöt natt. Den fick i alla fall sedermera tjänstgöra som tvättkorg sedan i ett par år. Citera
grzzzz Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 En stor jäkla gran låter betydligt värre än den kundvagn som jag av någon märklig anledning råkade få med mig hem från Regnbågsallén i Luleå en sen och blöt natt. Den fick i alla fall sedermera tjänstgöra som tvättkorg sedan i ett par år. Kundvagn är standard. Citera
bossbaver Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Kundvagn är standard. nöten kan man säga Citera
Snabelguy Postad 4 Augusti , 2007 Rapport Postad 4 Augusti , 2007 Ska det möjligtvis vara “...undvikit att skotta bort veranda, jävla MTT vinst” alternativt ”...undvikit att skotta bort veranda - jävla MTT vinst”? Det är väl bra med en MTT-vinst? Varenda kanske?? Citera
Recommended Posts