Gå till innehåll

Paradise: Ladder strul (php/mySQL)


brainslicer

Recommended Posts

Tror ni har samma problem på php/mySQL databasen som här på pf.nu. Jag har tecknet ' i mitt nickname.

 

Jag hittar inte mig själv på paradise laddern och här beter sig forumsrankingen konstigt(klicka på mitt nick o jämför resultatet med att klicka på nån annans nickname i ranking listan) Nåt med själva databasen... att den inte tål ' tecknet?

 

error när man söker på D'Hoffryn:

Sökresultat

 

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/k4zone/www/iframe_se/pp_find_results.php on line 36

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ni har samma problem på php/mySQL databasen som här på pf.nu. Jag har tecknet ' i mitt nickname.

 

Jag hittar inte mig själv på paradise laddern och här beter sig forumsrankingen konstigt(klicka på mitt nick o jämför resultatet med att klicka på nån annans nickname i ranking listan) Nåt med själva databasen... att den inte tål ' tecknet?

 

error när man söker på D'Hoffryn:

 

Jag kollar upp det, tack för tipset.

 

Mvh ParadiseEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollar upp det, tack för tipset.

 

Mvh ParadiseEric

 

 

Ok, nice, måste bara lägga in sista delen av error meddelandet:

Spelare

Nej tändstickorna för 'D'Hoffryn'.

-nix stämmer bra det, jag har inga tändstickor mera, slutade röka för en månad sedan:D

 

0 tändstickor när man kollar på My Stats också(när man är inloggad)... jag gissar på att inte mySQL alls gillar ' ...samma strul som här på forumrankingen då samma nick är reggat

 

 

edit:

hittade just annat problem, när man ska slå in sin pin kod för att kolla vad man raked: blir det: PIN not found.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara meddela att mysql problemet verkar vara fixat på sidan nu. Var de ' tecknet?

 

Däremot går det inte använda länken ni mailade(igår) för att kolla raked ännu(bara PIN not found)

 

 

Hej,

 

Vet inte exakt var du fått den länken från, men den sidan är inte aktuell längre och fungerar inte som den ska. Vi jobbar med en annan version där ni kan gå in och se er rake på egen hand. Återkommer när jag har mer info om det.

 

Mvh ParadiseEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vet inte exakt var du fått den länken från, men den sidan är inte aktuell längre och fungerar inte som den ska. Vi jobbar med en annan version där ni kan gå in och se er rake på egen hand. Återkommer när jag har mer info om det.

 

Mvh ParadiseEric

 

doh.. nu när jag ser på mailet lite närmare, så det från erat systerbolag sportingodds

 

dock är bilden i mailet paradisepoker a sportingbet brand...så när man ser det tror man ju det är från er det kommer

(nångång i tiden spelade jag där)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

doh.. nu när jag ser på mailet lite närmare, så det från erat systerbolag sportingodds

 

dock är bilden i mailet paradisepoker a sportingbet brand...så när man ser det tror man ju det är från er det kommer

(nångång i tiden spelade jag där)

 

OK, den där länken/sidan fungerar tyvärr inte som den ska.

 

Mvh ParadiseEric

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"nej tändstickorna" för mig oxå...

 

Tog en stund att förstå att det faktiskt var ett allvarligt menat översättningsförsök :D

 

å jag har inga fjuttecken i mitt nick.

 

 

Den där sökning gör inte arbete!

 

 

Men alla reggas i laddern automatiskt och får 25% cashback om mer än $250 i rake under augusti ??

 

\nadir

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jo, galen ladder

Jag är med på minst 2 ställen på samma ladder fortfarande, om man manuellt orkar leta. Och ett tag var det så det inte alls uppdaterade(antar det inte är lätt o vinna nåt då)

 

+plus att mysql verkar ha blivit galet för 3:je gången denna månaden.

sökning på mitt nick ger 2 svar nu, en konstig sifferkombination som inte verkar finnas på nån ladders alls

samt som andra svar: mitt nick som har hela 66 vinster på månadsladdern....

men tittar jag på dasgladdern har jag 241, det går inte ihop precis..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det så att ni bara tittar på rubriken efter att ni klickat fram ert namn? För rubriken/sammanfattning av era plac på de olika listorna, verkar inte bli

uppdaterad. Om ni däremot klickar in er på respektive ladder så brukar man kunna hitta sitt namn där, med en mer korrekt uppdatering av ens poäng!

Ett Tips!

 

 

det är lite ett som annat problem hela månaden, som jag tidigare skrivit har jag vid 2 tillfällen haft olika mysql databas errors, första halvan av månaden verkade inget uppdateras osv...nu detta.

 

jag tror sajten behöver lite

21ng-nBS%2BxL.jpg

 

innan dom börjar dela ut SEK4.000.000 extra pengar på en månad baserat på en ladder som funkar hur den tycker

 

de e väl nån icke uppdaterad php/mysql version som gör det möjligt att stjäla poäng av varandra ;D hehe

(edit: detta sagt med glimten i ögat...men, det första jag tänker på när jag ser en massa databas errors är att det körs sen gammal ouppdaterad/opatchad version på sajten. Så lite allvar och inte bara sagt på skoj)

 

de är ju en liten skandal att mina/våra rakepengar delas ut enligt ett system som inte alls verkar fungera :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har skickat ärendena vidare till vår poker manager. Han kommer att undersöka allt grundligt och därför måste jag be att få dröja lite ytterligare med mitt svar. Jag är ledsen för det och hoppas på er förståelse. Har ni några frågor under tiden är det som vanligt bara att bomba på, här eller via PM.

 

Mvh

ParadiseOscar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...