JELLJUN Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 verkade som alla gjorde det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prk_poker Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 Hur ligger du till totalt Mega... med cashgame och turrar? Borde vara ganska saftigt på + ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 fin avslutning på året iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2007 nu blir det pushpoker Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slaskpoker Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 helt galet, kan gissa att du kommer le hela natten och hela julafton och hela månaden på denna vinst även om du var nära 20k mer GRATTIS OCKSÅ BTW!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2007 ajdå synd att jag inte kunde knyta ihop säcken på slutet men 40k Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 STORT GRATTIS! synd bara att du tappade storstacken HU men 41 laxar gråter man inte över iofs. WP! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blom1337 Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 GRATTIS! Trevlig julklapp! Det skulle va kul o få veta hur du ligger till under december? Ordentligt plus! Grattis igen o God Jul! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2007 haha det är så sjukt när månaden startade hade jag en rulle på ¨cirka 30k och denna månad och jag har nu plussat 70k med mina små klonkar. Känns sjukt och jag tackar er för supporten på finalbordet! 22/12- 10k 23/12- 40k Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
il_genio Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 Man får gratulera, snyyyggt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2007 tackar märkte ju nu att jag är kvar i sverigerankingen också, gott! god jul på er! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pkpatkar Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 stort grattis .ska slå ut dig i sverigeranken nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2007 tack, synd att du busta ;/ äcklig river när degen redan ligger där Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pastafazool Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 GG till klonken Vad för turnering var det? Själv har jag degat Selma turneringen som går klockan 20:00 och fått en sjukt dålig första intryck av Svenska spel turrar. Men det vänder nog, speciellt när man läser om dina fina klonkar. GG än en gång:mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 23 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2007 tackar! det var adventspotten och i vanliga fall heter den veckopotten som jag kvala in till för 200kr. Selma turneringen kan ju inte vara möjlig att vinna med tanke på att man möter 600 synstationer Jag vet inte om det är låg standard i motståndet jämfört med andra sidor men jag tycker då att det finns mycket fisk. I turren jag lira nu(2000kr inköp) så var det en som kallsynade halva stacken med A9 och han hade en stack som var över average. Säkert nån kvalare iofs men fisk det finns det... busta sverigerankingen på en trevlig 17:e plats som gav mig 230kr Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 tackar! det var adventspotten och i vanliga fall heter den veckopotten som jag kvala in till för 200kr. Selma turneringen kan ju inte vara möjlig att vinna med tanke på att man möter 600 synstationer Jag vet inte om det är låg standard i motståndet jämfört med andra sidor men jag tycker då att det finns mycket fisk. I turren jag lira nu(2000kr inköp) så var det en som kallsynade halva stacken med A9 och han hade en stack som var över average. Säkert nån kvalare iofs men fisk det finns det... busta sverigerankingen på en trevlig 17:e plats som gav mig 230kr Är det inte kasst på Svenska Spel att när man kommer ITM så får man inte ens avgiften tillbaka, den kostar ju 240+10 SEK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rocco12345 Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 Är det inte kasst på Svenska Spel att när man kommer ITM så får man inte ens avgiften tillbaka, den kostar ju 240+10 SEK Han skrev nog lite fel... för priset för 17:e plats var 292 eller 293 kr. så tillbaka får man, men inte med mycket Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 23 December , 2007 Rapport Share Postad 23 December , 2007 grattis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 24 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2007 äckligt motriggad idag men fyfan vad folk är dåliga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 Har du gått över helt till MTT nu eller? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2007 dubbel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2007 nej då fast jag kommer väl lira en hel del försöker också att bli stabil på 2,5/5 men får se hur det går. Angåenden jul afton så var det ju den mest vidriga dagen på året för kl 18.00 den 24:e så fick jag det som jag länge känt på mig bekräftat. Än en gång så var man drabbad av den hemska magsjukan(trots att jag har haft god handhygien). Så nu har man ju legat och spytt hela natten och mått allmänt åt helvete... Ingen bryr sig eller vill veta men jag säger den ändå och slipper ni undan detta helvete så ska ni vara väldigt glada! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 nej då fast jag kommer väl lira en hel del försöker också att bli stabil på 2,5/5 men får se hur det går. Angåenden jul afton så var det ju den mest vidriga dagen på året för kl 18.00 den 24:e så fick jag det som jag länge känt på mig bekräftat. Än en gång så var man drabbad av den hemska magsjukan(trots att jag har haft god handhygien). Så nu har man ju legat och spytt hela natten och mått allmänt åt helvete... Ingen bryr sig eller vill veta men jag säger den ändå och slipper ni undan detta helvete så ska ni vara väldigt glada! Lider med dig, jag är de enda i familjen som klarat sig. Ha varit totalt isolerade hela julhelgen från släkt och vänner, har upplevt roligare jular kan jag lova! /Patfor Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 25 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2007 hoppas att du får slippa det i alla fall. Glömmde att signa upp för sverigerankingen ;/ får se om jag ska lira wasalappen och 500krs poker. Mitt cg lir har inte varit 100% idag heller... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pkpatkar Postad 25 December , 2007 Rapport Share Postad 25 December , 2007 håller med om ÄCKLIG river igår . lycka till idag hoppas vi ses på500kronors lycka till Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts