Gå till innehåll

20 miljoner go go go


nils_anders

Recommended Posts

  • Svars 454
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

 

hur träffade du dina vettiga kontakter? en hel del av mina motståndare jag har fått kontakt med har iaf varit via mina filmer/dagböcker/etc. väldigt bra värde i att få kontakt med vettiga spelare.

 

 

 

 

Har kontakt med en del spelare från 2+2 etc.

 

Samt så har det blivit att man håller kontakten med en del regulars man spelat mkt mot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt spel funkar inte riktigt för tillfället.

 

-10k idag också.

 

Inget speciellt intressant, sprang in i AA tidigare idag som jag visade.

 

Sen så checkraisade jag en flopp med ATs på

 

A34 floppen med färgdrag för migoch sprang in i ett starkt ess, stackarna var lämpade för checkraise.

 

Kan man dra ut once?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aminking, sluta slicka upp mig i brygga med dina PM's då. Heltok, loooooool! jävlar vad du har kämpat med det där inlägget.. ok... tror jag ska gå och dra något gammalt över mig och känna mig ägd.

nej vi snackar inte sbrugbys nivå, finns faktiskt ett highstakes mellanting, så din liknelse var ungefär lika kass som din 2/4 limit nivå.

 

grinda du din dagliga hora i thailand ditt patetiska avskräde och få folk till att kommentera ditt spel angående om du ska värdebetta med mellanparet mot en total donk på ett helt random 2/4 limit spel eller ej, loooooooooool. Jahapp, nu åker jag nog på bannen.. men det var det jävlarimig värt. Vilken kille.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aminking, sluta slicka upp mig i brygga med dina PM's då. Heltok, loooooool! jävlar vad du har kämpat med det där inlägget.. ok... tror jag ska gå och dra något gammalt över mig och känna mig ägd.

nej vi snackar inte sbrugbys nivå, finns faktiskt ett highstakes mellanting, så din liknelse var ungefär lika kass som din 2/4 limit nivå.

 

grinda du din dagliga hora i thailand ditt patetiska avskräde och få folk till att kommentera ditt spel angående om du ska värdebetta med mellanparet mot en total donk på ett helt random 2/4 limit spel eller ej, loooooooooool. Jahapp, nu åker jag nog på bannen.. men det var det jävlarimig värt. Vilken kille.

looool:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

looool:twisted:

 

ojdå, missar ju massa intressanta inlägg med ignorefunktionen. roligt att folk tror att jag lirar 2/4 limit i thailand.

 

och hugga om mellannivåer när jag nämnde 10st andra spelare som kör mellannivåer...

 

verkar ju övrigt träffat på någon öm punkt när han börjar med personagrepp. funderar bara på varför han tog så illa vid.

 

och jag undrar var bannen är, det där inlägget borde väl garantera ban?

 

 

får nog bli att ta bort # framför pf 127.0.0.1 i min host-fil igen. man blir ju bara tiltad på alla troll här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan inte vara äldre än 17 killerwolf.

 

Men men det finns hopp för alla, inklusive dig grabben.

 

mm, try again. Däremot du med dina gång på gång med rafflande argumentation och språk visar ju att du är ju verkligen äldre än 17 :) snacka om att skjuta sig själv i foten.

men ok, ska inte vara med på hörnan och förstöra denna dagbok så många andra verkligen har jobbat för... men ibland så blir måste man ju bara involvera sig för good of mankind. </troll>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...