Gå till innehåll

Full Tilt Poker - urusel support


markja

Recommended Posts

Någon som har erfarenhet av FTPs support?

 

Blev förvånad över att ett så stort nätverk enbart har mailsupport till att börja med. Nåväl, har ju sett exempel på när det fungerar bra (24hNetwork t.ex. är normalt snabba på att svara).

 

Första gången jag mailade FTP var i torsdags morse. Idag är det tisdag eftermiddag. Inget svar ännu. Helt otroligt.

 

Här även provat med FTPs eget forum, men inget svar där heller.

 

Jag har nu även PMat "Full Tilt Poker" här på Pokerforum, men de verkar inte ha skrivit något inlägg här på flera månader.

 

Vad jag försöker få svar på är det jag skriver om i denna tråd:

http://pokerforum.nu/forum/full-tilt-poker/38697-ftops-avatar-race.html

 

Den 8:e börjar första FTOPS-turneringen och då måste detta vara löst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Hej Slakhane,

 

 

Jag hoppas att du förstår varför jag inte kan skriva specifika kontodetaljer här på forumet, men jag har identifierat ett konto som haft kontakt med vår support och skickat vidare det ärendet för att få en snabbare lösning.

 

Fick precis beskedet att ärendet har lösts och kontot nu kan användas för spel igen.

 

Jag förstår om det kan vara frustrerande att det tar tid att få svar från oss men jag försäkrar dig att vi konstant jobbar på att korta våra svarstider.

 

Jag vill också be om ursäkt för den långa tiden för att få svar, men varje fall är som bekant unikt. Hoppas att du väljer att fortsätta spela hos oss.

 

Med vänlig hälsning,

 

Full Tilt Poker Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill också be om ursäkt för den långa tiden för att få svar, men varje fall är som bekant unikt. Hoppas att du väljer att fortsätta spela hos oss.

Alltså, erat största fel är att ni tar för lång tid på er i supporten. Om ni anser det vara en konkurrensfaktor, vilket ni bör, så är det bara att åtgärda.

Jag har sagt och vidhåller att supporten är mycket bra när man väl får den.

 

Gott Nytt År förresten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste instämma i vad singturen "markja" skriver om FTP support och svar.

 

Jag sände ett mejl i början av förra veckan, och har ännu inte erhållit något svar - nu skulle man kunna skylla på juletider och nyårshelger som ursäkt, men faktumet jag under hösten mejlat support, samma visa då, upp till en vecka innan ett svar kommer, ett ex var att jag fick ett svar långt efter min fråga till support, att jag hade glömt vad det egentligen handlade om.

 

Ska jag jämnföra supporten hos FTP med ex pokerstars, CDPoker(svar inom 1 timme, ibland blixtsnabbt ) m.fl måste jag säga, tyvärr, att FTL är absolut sämst på supportsidan med att bistå spelarna, känns lite tråkigt att säga, då det är en ganska bra pokersite - Men FTP kanske har gett ett nyårslöfte inför 2008 att rycka upp sig på supportsidan - hoppas på det iallafall

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej CecceH,

 

Känner inte till ärendet i fråga, men givetvis strävar vi efter att erbjuda bättre och bättre support. Därför är det självklara målet att göra 2008 till vårt bästa år hittills.

 

Gott Nytt År,

Full Tilt Support

 

 

Hej - mejlet jag skickade med en fråga var till den engelska supporten - det kanske inte var den allra viktigaste frågan i världen - men jag har ännu inte fått svar , den engelska supporten verkar vara lite trögt med tanke på tidigare erfarenhet - jag har dubbeltkollat att jag har skrivit in rätt mejladress och så vidare.

 

Jag tror på dig, när du säger att att ni ska göra 2008 "vårt bästa år hitills" - och är i och för sig ganska nöjd med FTP och dess pokerklienten

 

God fortsättning på det nya året önskas!

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tyckte jag vänta länge från svar från supporten men det är ju ingenting vad andra tydligen fått vänta, jag måste vara otroligt otålig.

 

Ett tips är ju att skaffa mer personal för när det gäller marknadsföring så verkar det finnas obegränsat med resurser som kanske borde fördelas lite mer till support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej Saxofon och alla andra,

 

Vi behandlar givetvis alla ärenden så fort vi kan men är det någon form utav undersökning som måste göras så kan det ibland ta lite längre tid. Har ni generella frågor om Full Tilt Poker som inte rör ett specifikt konto så får ni gärna ställa frågorna här så kommer vi att svara så fort vi bara kan.

 

Tack för den positiva kritiken Jacob123

 

Med vänlig hälsning,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...