LuckyStar5.1 Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Har blivit en railbird, en sådan som jag för några månadersedan föraktade och tykte att folk som railade highstakes spel var bara för patetiska... jag ÄR patetisk och måste genast göra något med mitt liv ! ...får nog gå ner till bolaget och köpa ett gäng rödvinare och fundera på vad man kan göra för att förändra situationen Jag har railat FTP PLO spel lite typ kanske 16h på 3-4 dagar ...bla Gus Hansen som spelade in över 1 mille $ under 24h. Så här skriver highstakesdb.com (som är en förträfflig sida för oss utan egna liv) : Gus Hansens wins $1 million on 24h Gus Hansen was running very sick on the Omaha PL tables yesterday. We monitored him in 16 different sessions and his total profit was +$1 017 504. This is probably the largest amount someone have won on online cash under 24h. Sedan är det helt jävla sinnessjukt vad KaiBuxxes dammsuger... han satt på 4 st PLO 200/400 bord och dammsök allt.... igår satt han kvar ensam på alla 4 bord. Så nu vet ni.... Citera
mrmaster Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Skäms inte . Välkommen till gänget! Citera
LuckyStar5.1 Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2007 Skäms inte . Välkommen till gänget! Jo jag skäms... Men gömmer mej bakom skärmen väl och skulle någon komma inärheten av mej så slår jag igen laptoppen. Värre än porrsurf Citera
Donner Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Var väl på tiden att Gus vann några dollar. Han sumpade ju typ 500k till Buxxe på några timmar några dagar innan millen på 24h. Citera
LuckyStar5.1 Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2007 Var väl på tiden att Gus vann några dollar. Han sumpade ju typ 500k till Buxxe på några timmar några dagar innan millen på 24h. Buxxe är otäck, känns som han ser alla korten... edit: är Buxxes någon som varit med i tv-sammanhang? Citera
davelin Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Jo jag skäms... Men gömmer mej bakom skärmen väl och skulle någon komma inärheten av mej så slår jag igen laptoppen. Värre än porrsurf haha, du får det att låta som att porrsurf är nåt negativt juh Citera
eurythmech Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Sjukt att ingen med bättre engelska kan korrläsa den eminenta highstakesdb. Citera
Donner Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Buxxe är otäck, känns som han ser alla korten... edit: är Buxxes någon som varit med i tv-sammanhang? Ingen aning faktiskt, men jag tror inte det. Hans riktiga namn är Nikolaus Jedlicka och han är från Österrike. Bara att leta själv på Youtube etc. Citera
LuckyStar5.1 Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2007 Ingen aning faktiskt, men jag tror inte det. Hans riktiga namn är Nikolaus Jedlicka och han är från Österrike. Bara att leta själv på Youtube etc. Varken google eller youtube finns hans nick med i men hittade lite info på highstakesdb.com Citera
Joey Postad 31 Juli , 2007 Rapport Postad 31 Juli , 2007 Nikolaus Jedlicka vann Austrian Masters i år, enligt hendonmob. Citera
Recommended Posts