perK69 Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Hej. Jag ser att min ursprungliga tråd har blivit låst. Vill bara uppdatera er lite om vad som händer: Just nu håller vi på och kontaktar olika medier och journalister som är intresserade av vår information. Flera tidningar har visat ett intresse, MEN tyvärr så verkar de vara OERHÖRT tveksamma till en publicering av uppgifter rörande detta, eftersom risken för stämning är stor. Dessvärre är det så här journalistiken ser ut: Om en publicering kostar mer än den smakar, så avstår de. Men vår förhoppning är att någon nappar på detta, och en publicering blir av. OM ingen av de större tidningarna är villig att publicera detta så kommer vi att titta på mindre aktörer, på ett eller annat sätt kommer uppgifterna att komma ut! Hoppas kunna presentera mer information i slutet av veckan. /Per K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Det hoppas jag verkligen också. Men om ni nu är ute efter pengar, på vilket sätt är ni bättre än pokersiterna som påstås använda bottar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Varför är du med och säljer historien åt en kompis kompis? Riskerar de verkligen stämning om de väljer att inte peka ut bolaget? Riskerar de verkligen stämning? Hur ser era bevis ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nerosen Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Kom tillbaxs när media eller du avslöjar om vilken jävla site det handlar. Bara irriterande annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Kan bara säga att det ni vet är som en fis i universum jämfört med vad som kommer att releasas om ett par veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Kan bara säga att det ni vet är som en fis i universum jämfört med vad som kommer att releasas om ett par veckor. Och det du vet är som en droppe i Nilen jämfört med det som kommer att släppas om två månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
perK69 Postad 30 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Ja, tidningar är oerhört rädda för stämningar. Precis samma sak när den så kallade "Ken-gate" inträffade, all information fanns tillgänglig, men ingen vågade publicera för risk för att stämmas för förtal. Tråkigt men sant. Men vi skall ha ut detta, lita på mig. Och ja, vi har ett eget ekonomiskt intresse så klart. Ser inget fel med det. Vi har även blivit kontaktade av sajten som kommer att drabbas, där de vill lägga locket på. En hel del intressanta mejl finns sparade från dem. Ha lite tålamod bara. /Per K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Och ja, vi har ett eget ekonomiskt intresse så klart. Ser inget fel med det. Nu bara måste jag agera djävulens advokat här lite. Vill poängtera att jag tycker att bottar och annat sattyg är helt fel att använda sig av. Men vad är egentligen skillnaden mellan det och ert agerande? Så länge sajten i fråga inte begår ngt avtalsbrott så är väl de också ute efter att tjäna lite kosing? Jag säger inte att det är snyggt, bara att det ger ungefär lika dålig eftersmak som ert/ditt begär efter pengar under moralens fladdrande fana. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frooxe Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Nu bara måste jag agera djävulens advokat här lite. Vill poängtera att jag tycker att bottar och annat sattyg är helt fel att använda sig av. Men vad är egentligen skillnaden mellan det och ert agerande? Så länge sajten i fråga inte begår ngt avtalsbrott så är väl de också ute efter att tjäna lite kosing? Jag säger inte att det är snyggt, bara att det ger ungefär lika dålig eftersmak som ert/ditt begär efter pengar under moralens fladdrande fana. Lite skillnad är det väll allt mellan att klämma dit en multinationell pokerklient som omsätter miljarder och att hustla en himla massa pokerspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Lite skillnad är det väll allt mellan att klämma dit en multinationell pokerklient som omsätter miljarder och att hustla en himla massa pokerspelare. Ja, om man sätter dit pokersajten för sakens skull. Inte om man gör det för att tjäna sig en hacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 vad exakt är detta för "uppdatering" ingenting nytt har ju tillkommit. förra tråden låstes eftersom ni vägrade komma med nånting konkret och bara komma med rykten. vad har förändrats till den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 30 Juli , 2007 Rapport Share Postad 30 Juli , 2007 Läste du varför den förra tråden låstes? http://pokerforum.nu/forum/730284-post124.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts