Gå till innehåll

Pokerfusk, avslöjandet del 2.


perK69

Recommended Posts

Hej. Jag ser att min ursprungliga tråd har blivit låst.

Vill bara uppdatera er lite om vad som händer:

 

Just nu håller vi på och kontaktar olika medier och journalister som är intresserade av vår information. Flera tidningar har visat ett intresse, MEN tyvärr så verkar de vara OERHÖRT tveksamma till en publicering av uppgifter rörande detta, eftersom risken för stämning är stor. Dessvärre är det så här journalistiken ser ut: Om en publicering kostar mer än den smakar, så avstår de. Men vår förhoppning är att någon nappar på detta, och en publicering blir av. OM ingen av de större tidningarna är villig att publicera detta så kommer vi att titta på mindre aktörer, på ett eller annat sätt kommer uppgifterna att komma ut!

 

Hoppas kunna presentera mer information i slutet av veckan.

 

/Per K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, tidningar är oerhört rädda för stämningar. Precis samma sak när den så kallade "Ken-gate" inträffade, all information fanns tillgänglig, men ingen vågade publicera för risk för att stämmas för förtal. Tråkigt men sant.

Men vi skall ha ut detta, lita på mig.

 

Och ja, vi har ett eget ekonomiskt intresse så klart. Ser inget fel med det.

Vi har även blivit kontaktade av sajten som kommer att drabbas, där de vill lägga locket på. En hel del intressanta mejl finns sparade från dem.

Ha lite tålamod bara.

 

/Per K

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och ja, vi har ett eget ekonomiskt intresse så klart. Ser inget fel med det.

 

Nu bara måste jag agera djävulens advokat här lite. Vill poängtera att jag tycker att bottar och annat sattyg är helt fel att använda sig av. Men vad är egentligen skillnaden mellan det och ert agerande? Så länge sajten i fråga inte begår ngt avtalsbrott så är väl de också ute efter att tjäna lite kosing? Jag säger inte att det är snyggt, bara att det ger ungefär lika dålig eftersmak som ert/ditt begär efter pengar under moralens fladdrande fana.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu bara måste jag agera djävulens advokat här lite. Vill poängtera att jag tycker att bottar och annat sattyg är helt fel att använda sig av. Men vad är egentligen skillnaden mellan det och ert agerande? Så länge sajten i fråga inte begår ngt avtalsbrott så är väl de också ute efter att tjäna lite kosing? Jag säger inte att det är snyggt, bara att det ger ungefär lika dålig eftersmak som ert/ditt begär efter pengar under moralens fladdrande fana.

 

Lite skillnad är det väll allt mellan att klämma dit en multinationell pokerklient som omsätter miljarder och att hustla en himla massa pokerspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...