Gå till innehåll

Svenska proffs


nils_anders

Recommended Posts

All respekt åt Bengt sonnnert, Erik123 och ett fåtal svenska spelare.

 

Men annars är det väl rätt larvigt med alla svenska mediahungriga spelare med världens största ego, och direkt nån gör ett tveksamt spel mot dom så ska det poängteras att fisken suger och dom är bäst osv, nej det är inte grymt att varken lira $500 SNGs eller NL2000.

 

Fatta, det finns gott om människor runt om i världen som vunnit ett par miljoner SEK, get a grip ppl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

All respekt åt Bengt sonnnert, Erik123 och ett fåtal svenska spelare.

 

Men annars är det väl rätt larvigt med alla svenska mediahungriga spelare med världens största ego, och direkt nån gör ett tveksamt spel mot dom så ska det poängteras att fisken suger och dom är bäst osv, nej det är inte grymt att varken lira $500 SNGs eller NL2000.

 

Fatta, det finns gott om människor runt om i världen som vunnit ett par miljoner SEK, get a grip ppl.

 

Värre tycker jag är dessa kändisar som tror att dom är pokerproffs bara för att de blir inbjudna till pokermiljonen och ha turen att klonka ut en etablerad spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All respekt åt Bengt sonnnert, Erik123 och ett fåtal svenska spelare.

 

Men annars är det väl rätt larvigt med alla svenska mediahungriga spelare med världens största ego, och direkt nån gör ett tveksamt spel mot dom så ska det poängteras att fisken suger och dom är bäst osv, nej det är inte grymt att varken lira $500 SNGs eller NL2000.

 

Fatta, det finns gott om människor runt om i världen som vunnit ett par miljoner SEK, get a grip ppl.

 

Vem/vilka tänker du på? Om man lirar NL2000 är det inte omöjligt att man vunnit ett par miljoner ska du se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att spela nl2k och sätta en stor % av rullen på spel är i min mening ballare.

 

jag gjorde det häromdagen på kanonfyllan, men jag kände mig inte särskilt ball då jag insåg att jag hade 10% av rullen på bordet efter ett par grisiga potter och dessutom hu... kan ju bara sluta på ett sätt, men iofs.. jag var ju i mitt bästa mrdawwe mood så skulle nog ha fortsatt köra !

 

"no guts no glory"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gissningsvis att nils anders stör sig på en eller flera personer på eller utanför forumet men vågar inte säga rakt ut vem/vilka han menar.

 

Det handlar om att folk tappar fotfäste och tror de är guds gåva för dom grindat ihop ett par mille.

 

Who gives a fuck typ, det är vi många som gjort. Orka se folk på TV som babblar om hur bra dom är.

 

Egentligen det man stör sig på är folk som börjar snacka om folks fiskspel osv när dom bustat nån turnering, oavsett om dom vart utspelade så det stinker om det eller inte. Ha lite respekt för motspelarna istället för att hacka på deras spel och intelligens.

 

Ett bredare perspektiv, så är ju många svenska "proffs" rätt fiskiga själva, rätt få som pallar motståndet på de högsta nivåerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det handlar om att folk tappar fotfäste och tror de är guds gåva för dom grindat ihop ett par mille.

 

Who gives a fuck typ, det är vi många som gjort. Orka se folk på TV som babblar om hur bra dom är.

 

Egentligen det man stör sig på är folk som börjar snacka om folks fiskspel osv när dom bustat nån turnering, oavsett om dom vart utspelade så det stinker om det eller inte. Ha lite respekt för motspelarna istället för att hacka på deras spel och intelligens.

 

Ett bredare perspektiv, så är ju många svenska "proffs" rätt fiskiga själva, rätt få som pallar motståndet på de högsta nivåerna.

 

se på tv är så 90tal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det handlar om att folk tappar fotfäste och tror de är guds gåva för dom grindat ihop ett par mille.

 

Who gives a fuck typ, det är vi många som gjort. Orka se folk på TV som babblar om hur bra dom är.

 

Who gives a fuck, just det. Vem bryr sig om folk som inte är så bra får en massa uppmärksamhet eller om de tror att de är bättre än vad de verkligen är? Det är väl bara trevligt om de får vara glada. (För övrigt är ni alla som "grindat ihop ett par mille" väldigt duktiga)

 

Är det så att du är bitter över att inte DU får den uppmärksamheten? Annars, varför bry sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...