hf89fc Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 Hej! Jag undrar hur ni/dom menar med att man t.ex. har 180 dagar på sig att fixa bonusen. Menas det att man har 180 dagar efter att man reggat sig eller är det efter att man gjort deposit? Citera
Rebonius Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 Oftast efter deposit. Jag antar att det är olika för olika bonusar. Du kan alltid fråga någon från sajten, de är säkert glada att få hjälpa till! Citera
vetgirig Postad 27 Juli , 2007 Rapport Postad 27 Juli , 2007 Bestpoker liger på Ongame och där är det då man skickar in pengarna med ett speciellt kodord som bonusarna börjar gälla. Citera
Bestpoker Postad 27 Juli , 2007 Rapport Postad 27 Juli , 2007 Hej!Jag undrar hur ni/dom menar med att man t.ex. har 180 dagar på sig att fixa bonusen. Menas det att man har 180 dagar efter att man reggat sig eller är det efter att man gjort deposit? Du har 180 dagar på dig att cleara bonusen from det datum du satt in pengar! mvh, BestPoker Citera
Recommended Posts