henkhigh Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 Letar efter ett analysverktyg som är anpassat för unibet (microgaming, prima). Lyckas importera HH från NL cash, men inte ett ända program klarar av att läsa mina sng som är spelade på unibets nya klient. har provat listan som finns här dock utan framgång. Någon som lyckats med det här och har ett förslag på hur man går tillväga? Citera
henkhigh Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2007 "Tournaments are not supported for the Prima network at this time." Efter en stunds googlande. anyway tack för hjälpen, NOOOOT! Följdfrågan är finns det några andra vertyg än pt som kan stödja det här? Citera
Gorgar Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Vet inte om jag fattar din fråga rätt riktigt, men menar du typ ett program typ Poker tracker/Poker office? Nu var det evigheter sen jag spelade på Prima (Typ ett år sedan) men det fungerade då iaf med Poker office. Förmodligen får man editera endel själv såsom Inköp/placering/ev vinst. Citera
Recommended Posts