aspelin Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pepsi900 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 om du har 500 inköp så har du alltså 100k på spelkontot varför lira 0.5/1 kr då? varför inte lira högre isf btw skön fisklista. iosf säg nån som inte är lite halvfiskig på svs ? aja gl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-LuckyFred- Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 om du har 500 inköp så har du alltså 100k på spelkontot varför lira 0.5/1 kr då? varför inte lira högre isf btw skön fisklista. iosf säg nån som inte är lite halvfiskig på svs ? aja gl 500 inköp? Snacka om stabil rulle.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 om du har 500 inköp så har du alltså 100k på spelkontot varför lira 0.5/1 kr då? varför inte lira högre isf btw skön fisklista. iosf säg nån som inte är lite halvfiskig på svs ? aja gl Eftersom om han går upp kanske han själv kommer vara med på fisklistan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Vem är inte fisk på 0,5/1 ? =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KentAgent Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Kul att du har dagbok nu, bäst att passa sig så man inte hamnar på fisklistan nu då Listan var ett roligt initiativ, tyvärr har jag bara spelat mot berra8 och eva68 men de är definitivt kvalificerade för att ligga på listan. God fiskelycka! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Så fiskigt var väl inte det där? Lös syn preflop med A9s iofs. Sen släpper du in hela bordet genom att flatsyna. På floppen ligger det över 100spänn i potten och han callar 62 med nötfärgdraget. På turn har han inte odds, men det är inget stort fel. Han kan ju inte veta att överkortet är dött. Torskar 20spänn/dragning eller nått sånt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gerulatis Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Lycka till Kungen! Jag har satt dig i mina noteringar som den bästa spelaren på 0,5/1 och kul med denna nya dagbok! Tack för att du inte satte mig på fisklistan för om du satte Aike där som jag tycker är bland de bättre så kanske jag oxå hamnar där. Vi ses på borden! /Peter Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nacho1337 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Dig har jag spelat med Lycka till me dagboken! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Kul att se att du startar dagbok också Jag har omstartat min, feel free to comment när du känner för det. Syns på borden! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gaffeln Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Börjat med hold em igen, för eller senare kommer jag ta ett inköp av dig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Så fiskigt var väl inte det där? Lös syn preflop med A9s iofs.Sen släpper du in hela bordet genom att flatsyna. På floppen ligger det över 100spänn i potten och han callar 62 med nötfärgdraget. På turn har han inte odds, men det är inget stort fel. Han kan ju inte veta att överkortet är dött. Torskar 20spänn/dragning eller nått sånt. Vadå "flatsyna"? Hur hårt ska han spela J, J i en multiwaypott då? Tycker han spelat handen rätt, möjligen var floppraisen dock lite mager..men visst är det fiskigt på den nivån.. ...men att göra en fisk-topplista på den nivån är väl lika meningsfullt som att ranka fulla puckon på krogen en fredagskväll..finns för många.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 judesson, nytt ärkemångo Postar HH i min dagbok. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stefan99 Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Har du nåra notes på NLBYSTEFAN? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Vadå "flatsyna"? Hur hårt ska han spela J, J i en multiwaypott då? Tycker han spelat handen rätt, möjligen var floppraisen dock lite mager..men visst är det fiskigt på den nivån.....men att göra en fisk-topplista på den nivån är väl lika meningsfullt som att ranka fulla puckon på krogen en fredagskväll..finns för många.. Påpekade bara att Fi inte spelade hälften så dåligt som aspelin försöker ge sken av. Minsta lilla chans att king221 också synar på turn gör ju att en läggning med A9c är kriminellt. Att sen den största nitten på 0,5/1 flatsynar med JJ vare sig han leder eller ej var iofs inte så oväntat. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kongas Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Kul, skall definitivt följa den här Db'n och jag kommer helt säkert att dyka upp i dina HH's oxå.. Lycka till hursomhelst. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/38655-wannaben-startar-om-0-5-1-svs.html Där ligger den Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts