Gå till innehåll

Aspelins dagbok


aspelin

Vilken nivå ska kungrikard spela på?  

91 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken nivå ska kungrikard spela på?



Recommended Posts

  • Svars 503
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

om du har 500 inköp så har du alltså 100k på spelkontot varför lira 0.5/1 kr då? varför inte lira högre isf

 

btw skön fisklista. iosf säg nån som inte är lite halvfiskig på svs ? :)

 

aja gl

 

Eftersom om han går upp kanske han själv kommer vara med på fisklistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så fiskigt var väl inte det där? Lös syn preflop med A9s iofs.

Sen släpper du in hela bordet genom att flatsyna.

På floppen ligger det över 100spänn i potten och han callar 62 med nötfärgdraget.

På turn har han inte odds, men det är inget stort fel. Han kan ju inte veta att överkortet är dött. Torskar 20spänn/dragning eller nått sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till Kungen! Jag har satt dig i mina noteringar som den bästa spelaren på 0,5/1 och kul med denna nya dagbok!

 

Tack för att du inte satte mig på fisklistan för om du satte Aike där som jag tycker är bland de bättre så kanske jag oxå hamnar där.

 

Vi ses på borden! /Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så fiskigt var väl inte det där? Lös syn preflop med A9s iofs.

Sen släpper du in hela bordet genom att flatsyna.

På floppen ligger det över 100spänn i potten och han callar 62 med nötfärgdraget.

På turn har han inte odds, men det är inget stort fel. Han kan ju inte veta att överkortet är dött. Torskar 20spänn/dragning eller nått sånt.

 

Vadå "flatsyna"? Hur hårt ska han spela J, J i en multiwaypott då? Tycker han spelat handen rätt, möjligen var floppraisen dock lite mager..men visst är det fiskigt på den nivån..

...men att göra en fisk-topplista på den nivån är väl lika meningsfullt som att ranka fulla puckon på krogen en fredagskväll..finns för många..:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå "flatsyna"? Hur hårt ska han spela J, J i en multiwaypott då? Tycker han spelat handen rätt, möjligen var floppraisen dock lite mager..men visst är det fiskigt på den nivån..

...men att göra en fisk-topplista på den nivån är väl lika meningsfullt som att ranka fulla puckon på krogen en fredagskväll..finns för många..:-)

 

 

Påpekade bara att Fi inte spelade hälften så dåligt som aspelin försöker ge sken av. Minsta lilla chans att king221 också synar på turn gör ju att en läggning med A9c är kriminellt.

 

Att sen den största nitten på 0,5/1 flatsynar med JJ vare sig han leder eller ej var iofs inte så oväntat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...