MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Allt fryser när jag sitter med nötterna med stor stack med Fi som täcker mig och blixt synat flop! Gaaaaaaaaaaah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 jobbigt för dom att trycka på rebootknappen ... jag som precis kommit in i riggen o allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-100K Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Snälla säg att dem hittade ett fel i programvaran! För jag har förlorat 10 inköp på NL50 på 2 dagar. på helt sjuka utdragningar. Och på FL1/2 träffar jag aldrig ett AK/AQ och ofta drar dem ut AA.. SOm det brukar vara men det har fan varit extremt nu! REBOOTA OM RIGGEN TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 en liten fråga bara ..hur kan bad beatjackpotten ticka på om systemet e låst ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 jobbigt för dom att trycka på rebootknappen ...jag som precis kommit in i riggen o allt... Jag fattar fan itne hur man lyckas pricka in när man har lockat in med nötterna... helt jäkla otroligt, sånt man sitter och väntar på hela kvällen (inte nätverks problemet då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 en liten fråga bara ..hur kan bad beatjackpotten ticka på om systemet e låst ? för det är scam? Nej men allt kanske inte har låst sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-100K Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 MEN STARTA UPP DÅ! Fan.. Det e nu det e folk inne och jag måste dra in minst 1000 vips ikväll! Suck.. blir uppe till 05 som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 sjukt jävla störigt:evil: sitter på fyra sng´s med fina stackar varav en redan HU när allt bara stannar.. riggat till max har det varit på senaste så hoppas dem fixar det nu;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 MEN STARTA UPP DÅ! Fan.. Det e nu det e folk inne och jag måste dra in minst 1000 vips ikväll! Suck.. blir uppe till 05 som vanligt! Sjukt dåligt, har suttit och traggat och gnällt med live supporten en stund nu, dom vet inte ens vad som hänt! KÄnns som man kan kyssa sina underbara nötter goodbye Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 sjukt jävla störigt:evil: sitter på fyra sng´s med fina stackar varav en redan HU när allt bara stannar.. riggat till max har det varit på senaste så hoppas dem fixar det nu;-) Du får va nöjd om du får tillbaka insatsen, vilket också är helt fucked up! frågade om tiden.... fick detta: Mark: No ETA, they told me 5 minutes, but that time already passed. Mark: I would say about 10-15 more minutes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-100K Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Hur lång tid tar detta då.. Kanske ska dra in den här månadens lön på crypto och köra in 1K bonusen inatt ist: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 mm, ruggig tilt, hade precis höjt med 88 UTG:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Skiten har ju laggat apa hela veckan, hoppa d blir bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krippe69 Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Sjukt dåligt, har suttit och traggat och gnällt med live supporten en stund nu, dom vet inte ens vad som hänt! KÄnns som man kan kyssa sina underbara nötter goodbye Hm, alla texasspel är ju borta..... Undrar vad de menar med det:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Mark: But it can take more. Mark: Officially they are still working on bringing everything up. you: aha Mark: Ok, they are still working on it, no ETA yet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Hm, alla texasspel är ju borta..... Undrar vad de menar med det:roll: Dom tjänar säkert med på dom andra spelen i rake på något sett, så vill dom flytta över maximalt antal spelare dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 Du får va nöjd om du får tillbaka insatsen, vilket också är helt fucked up! frågade om tiden.... fick detta: Mark: No ETA, they told me 5 minutes, but that time already passed. Mark: I would say about 10-15 more minutes. jepp får nog bara insatsen, det som är störigt...ligger ju så fint till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 jepp får nog bara insatsen, det som är störigt...ligger ju så fint till Det är inte klok egentligen om det är så... tyvärr är det säkerligen sanningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 palla, vill ju lira 40 k hoppas det kmr igång snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 palla, vill ju lira 40 k hoppas det kmr igång snart Wieeeeho texas är tillbaka! Nu undrar man mest... var är mina pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LIF Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 nån som kan logga in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nicklas Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 nope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 nån som kan logga in? Jag har suttit inloggad hela tiden, är det bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fjonkan Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 jag var det med men gick inte att göra nått så loggade ut och försökte logga in då gick det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 25 Juli , 2007 Rapport Share Postad 25 Juli , 2007 jag prövade stänga ner klienten för att starta den igen och efter det har jag inte kunnat logga in iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts