Gå till innehåll

zyr - vägen tillbaka 3

Zyr

Recommended Posts

• Svars 328
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

%¤#¤%#¤5jkhnsdjkfhsdjkfhsdf#¤%#¤%#¤5345jh34jk5hhkjsdfsdf#¤%#¤5

sdfkefjkljm3453¤%#¤%#¤%#¤5

ÄR SÅ TILTAD, får inte vinna en hand idag, inget funkar

back 2.5k efter 254 händer, orkar inte spela mer när man har mest otur i hela världen

juli är en katastrof, aldrig haft en så dålig månad innan, inte ens i närheten

nu ska jag gå o köpa rep, hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena! jag har precis läst hela tråden, och jag känner delvis igen mig i din kräftgång under juli månad. För mig så började det med en helt sjuk otur, som höll i sig i veckor. Det viktigaste för dig, (och för mig) är att ta reda på vad som orsakar tilten. För min egen del så tror jag att jag blir för passiv, t.ex. så vågar jag inte plocka upp små potter i samma utsträckning som vanligt. Sen så händer det ju att man överspelar vissa händer, t.ex. att man behandlar topp-paret som det vore en kåk.

På vilket sätt blir spelet sämre när du tiltar?

Länk till kommentar

nu har jag några timmar över, blir 100% grind och koncentration, behöver vinna lite över 3k för att gå breakeven

du är vidrig och äcklig när du sitter och whinar över en pytteback när du haft råflyt hela din karriär, och alla vet att du kommer hitta even för månaden eftersom du är århundradet turbarn

Länk till kommentar

du är vidrig och äcklig när du sitter och whinar över en pytteback när du haft råflyt hela din karriär, och alla vet att du kommer hitta even för månaden eftersom du är århundradet turbarn

tilta mig mer, vad vet du om att jag haft tur eller otur?

Länk till kommentar

Håll käften din fi**a!

Så då var det mitt tusende inlägg. Nu kan ni banna mig.

Länk till kommentar

dagen slutar på -5400 och månaden ca -6000 (rb inräknat), räknat i inköp från ATH ligger jag nog fortfarande minst 20 inköp från toppen :/

känns som man ALDRIG kommer komma tillbaka, gjorde några dumma syner mot superfiskarna idag, måste nog ta några dagars break, klara inte av denna ständiga sjukliga oflyt

usch, poker suger

Länk till kommentar

Vad är ditt problem? Vet du vem Zyr är eller? Det är som om mrdawwe genomgått en könsoperation och fått barn med Alexander Lukas. Han är äcklig, vidrig, snuskig.

lol, isf borde jag väl iaf fått ha några stora tour-klonkningar eller 20 inköps plusdagar

Länk till kommentar

Förstår mig inte på alla haters på det här forumet.

Vad spelar det för roll om killen har tur, otur, skicklighet, fiskighet, eller whatever? Vad spelar det för roll för dig Herr Forumsmedlem?

Huvudsaken är väl att man får ta del av HH och diskutera sakligt linjer o dyl.

En av huvudorsakerna till att jag inte startar dagbok här är just det faktum att jag inte vill behöva slösa min tid med att besvara alla haters.

Länk till kommentar

Förstår mig inte på alla haters på det här forumet.

Vad spelar det för roll om killen har tur, otur, skicklighet, fiskighet, eller whatever? Vad spelar det för roll för dig Herr Forumsmedlem?

Huvudsaken är väl att man får ta del av HH och diskutera sakligt linjer o dyl.

En av huvudorsakerna till att jag inte startar dagbok här är just det faktum att jag inte vill behöva slösa min tid med att besvara alla haters.

Bra sagt, tycker också att det är så fjantigt och onödigt att hålla på och whina på folk för att dem enligt sina ögon haft flyt eller dylikt, patetiskt är vad det är.

Länk till kommentar