Zyr Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 226 händer igår +185, hände inget speciellt vunnit 6 dagar i rad sen jag startade dagboken, räknar jag in rakebacken är jag bara back ca $500 för månaden!! kan gå att fixa idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 nu lägger jag ner, +1600 på 581 händer, spelade sjuklgt dåligt, men lyckades få betalt av min fisk-image^^ rätt svårt att inte få betalt på ladbrokes 2/4? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Hur är trafiken på ladbrokes NL300-NL600 olika tider på dygnet. Spelar på Bodog nu och fr NL600 uppåt börjar det blir svårt att hitta spelare dagstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 vunnit 6 dagar i rad sen jag startade dagboken, räknar jag in rakebacken är jag bara back ca $500 för månaden!! kan gå att fixa idag Dagboksriggen måste vara den starkaste? Trevlig läsning btw, keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 %¤#¤%#¤5jkhnsdjkfhsdjkfhsdf#¤%#¤%#¤5345jh34jk5hhkjsdfsdf#¤%#¤5 sdfkefjkljm3453¤%#¤%#¤%#¤5 ÄR SÅ TILTAD, får inte vinna en hand idag, inget funkar back 2.5k efter 254 händer, orkar inte spela mer när man har mest otur i hela världen juli är en katastrof, aldrig haft en så dålig månad innan, inte ens i närheten nu ska jag gå o köpa rep, hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Alla har vi våra dips. Det är därför man inte skall spela för högt. Klarar man inte av svängarna måste man gå ner i nivå. "Bara" att ta nya tag. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Känner igen mig i Juli-grafen, helvetesmånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Tänk på alla som plussat rakt ut under juli, då mår du bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Juli kan suga kuk... Första månaden jag slutar back på, har iofs inte spelat så mkt men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hager Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
armis Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Tjena! jag har precis läst hela tråden, och jag känner delvis igen mig i din kräftgång under juli månad. För mig så började det med en helt sjuk otur, som höll i sig i veckor. Det viktigaste för dig, (och för mig) är att ta reda på vad som orsakar tilten. För min egen del så tror jag att jag blir för passiv, t.ex. så vågar jag inte plocka upp små potter i samma utsträckning som vanligt. Sen så händer det ju att man överspelar vissa händer, t.ex. att man behandlar topp-paret som det vore en kåk. På vilket sätt blir spelet sämre när du tiltar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Min sämsta månad också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Tänk på alla som plussat rakt ut under juli, då mår du bättre. hah, slag under bältet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 nu har jag några timmar över, blir 100% grind och koncentration, behöver vinna lite över 3k för att gå breakeven Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SonnyB Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 nu har jag några timmar över, blir 100% grind och koncentration, behöver vinna lite över 3k för att gå breakeven du är vidrig och äcklig när du sitter och whinar över en pytteback när du haft råflyt hela din karriär, och alla vet att du kommer hitta even för månaden eftersom du är århundradet turbarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 -4280, ge mig tur dagboksrigg, måste vända Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 du är vidrig och äcklig när du sitter och whinar över en pytteback när du haft råflyt hela din karriär, och alla vet att du kommer hitta even för månaden eftersom du är århundradet turbarn tilta mig mer, vad vet du om att jag haft tur eller otur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 du är vidrig och äcklig när du sitter och whinar över en pytteback när du haft råflyt hela din karriär, och alla vet att du kommer hitta even för månaden eftersom du är århundradet turbarn Håll käften din fi**a! Så då var det mitt tusende inlägg. Nu kan ni banna mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Jobba in plusset innan du vaknar nästa gång så måste det ju få räknas in i Juli databasen. Gogo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SonnyB Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Håll käften din fi**a! Vad är ditt problem? Vet du vem Zyr är eller? Det är som om mrdawwe genomgått en könsoperation och fått barn med Alexander Lukas. Han är äcklig, vidrig, snuskig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 dagen slutar på -5400 och månaden ca -6000 (rb inräknat), räknat i inköp från ATH ligger jag nog fortfarande minst 20 inköp från toppen känns som man ALDRIG kommer komma tillbaka, gjorde några dumma syner mot superfiskarna idag, måste nog ta några dagars break, klara inte av denna ständiga sjukliga oflyt usch, poker suger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 31 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Vad är ditt problem? Vet du vem Zyr är eller? Det är som om mrdawwe genomgått en könsoperation och fått barn med Alexander Lukas. Han är äcklig, vidrig, snuskig. lol, isf borde jag väl iaf fått ha några stora tour-klonkningar eller 20 inköps plusdagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Nej, Zyr har fan grindat sig upp dit han är och inte åkt på några bananskal till skillnad från vissa andra på forumet. damnit, hans log mig med typ 2 sekunder<-- edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Juli , 2007 Rapport Share Postad 31 Juli , 2007 Förstår mig inte på alla haters på det här forumet. Vad spelar det för roll om killen har tur, otur, skicklighet, fiskighet, eller whatever? Vad spelar det för roll för dig Herr Forumsmedlem? Huvudsaken är väl att man får ta del av HH och diskutera sakligt linjer o dyl. En av huvudorsakerna till att jag inte startar dagbok här är just det faktum att jag inte vill behöva slösa min tid med att besvara alla haters. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2007 Förstår mig inte på alla haters på det här forumet. Vad spelar det för roll om killen har tur, otur, skicklighet, fiskighet, eller whatever? Vad spelar det för roll för dig Herr Forumsmedlem? Huvudsaken är väl att man får ta del av HH och diskutera sakligt linjer o dyl. En av huvudorsakerna till att jag inte startar dagbok här är just det faktum att jag inte vill behöva slösa min tid med att besvara alla haters. Bra sagt, tycker också att det är så fjantigt och onödigt att hålla på och whina på folk för att dem enligt sina ögon haft flyt eller dylikt, patetiskt är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts