Gå till innehåll

Simpson the movie försnack och eftersnack och tips önskas


beidegard

Recommended Posts

SImpsons the movie var så jävla dålig.

 

allvarligt, har ni intefått nog med kärleksklyschor och sånt skit?

"Åhhh, marge och bart älskar visst homer! de behövde bara leta tillräckligt långt ner i hjärtat....." urk.

 

Family Guy är så ibland, och då blir jag redigt lack, som säsongsavslutningen här senast, jävla skitavsnitt.

 

The OFFICE US lekersmeker och jag har sett alla säsonger ca. 5 ggr var. i september kommer nya avsnitt, och jag kan inte få nog.

 

 

nu blev nya entourage klart, så nu ska jag se det. fred ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var och såg Simpsons på bio igår.

 

En sak är säker. Simpsons är kul, men filmen behöver inte ses på bio. Finns en massa andra filmer som man hellre ser på bio istället för hemma.

 

Håller med dig till 100%, trodde den skulle vara mycket bättre än den var. Tacka vet jag 30 min avsnitten som går på tv varje dag. Inte för att det hör till ämnet men Pistvakt var inte heller lika kul som dom avsnitten som gick på tv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillade inte filmen den kändes som ett kasst långt avsnitt och den var fylld med Lisas hippie bullshit save the enviorment bla bla bla.

 

Numera känns som Matt Groening har blivit lite för mycket polare med Al Gore och de har säkert kollat på massa äckliga sit coms från 90-talet tillsammans.

Detta summerar HELA säsong 18 också.

Jag är glad jag inte lydde vad Bart skrev på tavlan i början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...