FrankBegbie Postad 10 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Oktober , 2007 Jag är inte så insatt i vad det är för regler på det här forumet. Jag är glad om min länk får vara kvar. Om moderatorerna tar bort den för att det inte är tillåtet med externa bloggar får jag väl i så fall acceptera det. Det är inte jag som tar beslutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2007 Nej, du är inte förlåten. Jag satt uppe hela natten och undrade om det hänt dig något när det inte fanns någon ny del av Ur hand i mun på http://CENSUR. --- Länk borttagen /Klyka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 24 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2007 Jaha, denna hade man visst missat. Har nu raderat 52 inlägg. Det var halva blog-inlägg följda av länkar till hans privata blog med orden "Läs fortsättningen på www....." ungefär. Detta är inte OK. Ska man "blogga" här så ska man göra det här. Inte nån annanstans. Dessutom är inte egenreklam tillåtet. Dessutom säger flera personer till FrankBegie att detta är emot reglerna, varpå Frank svarar att han inte har så bra koll på reglerna, men iom att ingen moderator har sagt något så borde det vara ok. Men.. vad sägs om att kolla upp reglerna vid tveksamhet? Ett väldigt enkelt sätt att slippa bli bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 vad sägs om att kolla upp reglerna vid tveksamhet? Men man måste ju spela dragen också, man kan inte bara spela nötterna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts