jack_the_dipper Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Tycker man inte att det är roligt att spela så verkar det ju förnuftigt att hålla sig borta från skiten. Insiktsfullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Jag menade för Matteproff. Är alternativet att panta burkar så är det ju rätt ok med 80k i månaden på kortspel. Det här är ju lite off topic, men jag tror väldigt många skulle hamna runt 80k som minimum om de bara tänkte till lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 4 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2007 Hur fasen lyckas ni leta upp den här tråden igen?! Nåväl, som statusuppdatering kan jag säga att jag inte varit inloggad på en pokerklient sedan jag skrev i den här tråden Kommer dock göra comeback för att spela SM på Nordicbet. Ska spela Omaha och ME. Men nu fortsätter pausen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Du verkar ju vara ett smart litet as. Kan inte fatta hur du kan undgå att plussa mer än du verkar göra???? Tilta inte så är det klart vad gäller pengarna....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 7 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2007 Matteprof, förstår inte riktigt varför du värderar pokerspelare efter hur gärna du skulle vilja fjällvandra med dem. Värderar du fjällvandrare efter hur gärna du skulle vilja spela poker med dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkhpbe Postad 8 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2007 Grattis matteprofs, bra gjort att lägga ned, har själv försökt förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 25 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Matteprof, förstår inte riktigt varför du värderar pokerspelare efter hur gärna du skulle vilja fjällvandra med dem. Värderar du fjällvandrare efter hur gärna du skulle vilja spela poker med dem? Hehe, En sur pokerspelare kan jag ju ta vid mitt bord men ska jag umgås med folk om jag fjällvandrar etc. vill jag ju umgås med folk som sprider positiva, inspirerande känslor och som jag har kul med. Kan ju iaf bjuda på en update att mitt liv utan poker är klart mycket bättre/roligare. Pengar är ju fortfarande bara ett verktyg i livet för mig. Att prioritera bort pokern till förmån för att exempelvis träna, spela gitarr och gå på dater känns som ett bra val, för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Att prioritera bort pokern till förmån för att exempelvis träna, spela gitarr och gå på dater känns som ett bra val, för mig iaf Utgår från att det är en referens till killarna som visslade på dig under förra Pride. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 25 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Utgår från att det är en referens till killarna som visslade på dig under förra Pride. Med risk för att göra dig besviken, så är jag tyvärr inte pridematerial även om det vore bra att komma i närmare kontakt med sina feminina sidor för att förstå kvinnor ännu bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 Hehe, En sur pokerspelare kan jag ju ta vid mitt bord men ska jag umgås med folk om jag fjällvandrar etc. vill jag ju umgås med folk som sprider positiva, inspirerande känslor och som jag har kul med. Kan ju iaf bjuda på en update att mitt liv utan poker är klart mycket bättre/roligare. Pengar är ju fortfarande bara ett verktyg i livet för mig. Att prioritera bort pokern till förmån för att exempelvis träna, spela gitarr och gå på dater känns som ett bra val, för mig iaf det går faktiskt att pokra, träna dejta (Säkert att spela gitarr med om man är lagd åt det hållet) samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 25 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2007 det går faktiskt att pokra, träna dejta (Säkert att spela gitarr med om man är lagd åt det hållet) samtidigt För dig ja! En annan som ska kombinera med heltidsjobb har ju det svårare att hinna med. Deem it, skulle aldrig väckt den här tråden igen. Nu kanske jag tvingas ta plats i The Well så småningom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Softish Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 det går faktiskt att pokra, träna dejta (Säkert att spela gitarr med om man är lagd åt det hållet) samtidigt Men hallå lixom?! Hur många killar klarar av att göra flera saker samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Deem it, vilken tur jag väckte denna tråd igen. Nu kanske jag får ta plats i The Well så småningom FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinn3r42 Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Men hallå lixom?! Hur många killar klarar av att göra flera saker samtidigt? ANMÄLD! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Update med status i en jättegammal tråd som jag kom ihåg att jag skrev och just läste igen!: Spelfri i över ett år på onlinepoker och har fortfarande inga pokerklienter på datorn (även om jag la av med seriöst spel för över 2 år sen). Har dock lirat ett par gånger live bland annat i Karibien och Las Vegas men då har jag huvudsakligen åkt dit för sol/bad och fest. Kanske spelar SM på Unibet om jag kommer ihåg det. De konstanta pokertankarna jag alltid gick runt med tidigare är borta och jag känner att jag mår och trivs bättre med livet nu. Känner inget sug efter att lira igen. Life is awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pablosebbe Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Update med status i en jättegammal tråd som jag kom ihåg att jag skrev och just läste igen!: Spelfri i över ett år på onlinepoker och har fortfarande inga pokerklienter på datorn (även om jag la av med seriöst spel för över 2 år sen). Har dock lirat ett par gånger live bland annat i Karibien och Las Vegas men då har jag huvudsakligen åkt dit för sol/bad och fest. Kanske spelar SM på Unibet om jag kommer ihåg det. De konstanta pokertankarna jag alltid gick runt med tidigare är borta och jag känner att jag mår och trivs bättre med livet nu. Känner inget sug efter att lira igen. Life is awesome! Låter ju fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Update med status i en jättegammal tråd som jag kom ihåg att jag skrev och just läste igen!: Spelfri i över ett år på onlinepoker och har fortfarande inga pokerklienter på datorn (även om jag la av med seriöst spel för över 2 år sen). Har dock lirat ett par gånger live bland annat i Karibien och Las Vegas men då har jag huvudsakligen åkt dit för sol/bad och fest. Kanske spelar SM på Unibet om jag kommer ihåg det. De konstanta pokertankarna jag alltid gick runt med tidigare är borta och jag känner att jag mår och trivs bättre med livet nu. Känner inget sug efter att lira igen. Life is awesome! Good for you Du verkar ha det bra, och det är du väl värd! Någon dag ska jag ta efter dig, men inte just idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Update med status i en jättegammal tråd som jag kom ihåg att jag skrev och just läste igen!: Spelfri i över ett år på onlinepoker och har fortfarande inga pokerklienter på datorn (även om jag la av med seriöst spel för över 2 år sen). Har dock lirat ett par gånger live bland annat i Karibien och Las Vegas men då har jag huvudsakligen åkt dit för sol/bad och fest. Kanske spelar SM på Unibet om jag kommer ihåg det. De konstanta pokertankarna jag alltid gick runt med tidigare är borta och jag känner att jag mår och trivs bättre med livet nu. Känner inget sug efter att lira igen. Life is awesome! Kul att du mår bra! Själv har jag aldrig sett poker som ngt att leva på. Än om jag lyckades bli en stabil vinnande spelare så skulle jag aldrig kalla mig pokerproffs. Har man ett bra utvecklande jobb eller studerar ngt som utvecklar en på ett bra sätt så är enligt min subjektiva infallsvinkel lätt att inte välja pokern. Men det mesta har ju sitt pris... Hur många år spelade du och hur mkt pengar gjorde du på pokern under dessa år? På ett ungefär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Hur många år spelade du och hur mkt pengar gjorde du på pokern under dessa år? På ett ungefär..Spelade ju i princip alltid vid sidan av jobb eller studier och grindade aldrig speciellt högt, typ 0,5/1 och 1/2 PLO 3-4 bord som oftast. Vet inte nettoresultat men approximativt 6-siffrigt (nedre delen) belopp i SEK tutti. Har ju aldrig lirat full time heller så spelade väl som mest kanske 20 timmar i veckan när jag höll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts