Gå till innehåll

Daglig $500 Freeroll för spelare från Norden


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Ojdå,jag hade anmält mig till turneringen, men jag hann aldrig hem till kl 19.00 , så jag blev en s.k " sitting out" :are på kvällens turnering och....döm till min förvåning när jag skulle kolla min e-post kl 23.00 samma kväll ( turneringen slut sedan länge ) ..jag hade fått ett mejl från pokerstars som gratulerarar mig till en vinstplacering i kvälles turnering ...20 cent blev det visst, utan att vända ett en enda kort :-P ...småkul faktiskt - men där har man problemet med alla dessa "sitting out"

 

Ps samtidigt hade jag 4 kompisar som spelade aktivit i den kvällen turnering, de åkte ut att att få någon pris alls !:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Har Pokerstars lyssnat på forumdeltagarna här, b la om att man har satt anmälningstiden till Nordic Players till högst 1 timme före start kl 19.00 ?

( Har inte spelat där på ett antal dagar, men idag tänkte jag skulle lägga beslag på 1:a placeringen.. :-)

 

Uppfattade det hela så i alla fall när jag skulle anmäla mig dit idag, och först då kl 18.00 kunde jag reg. mig - tror jag det är bra om man har satt den regeln, och alla dessa "sitting out" blir färre och mer spel runt borden, mot fler aktiva spelare...

 

Eller så var det något fel på min dator på någon konstigt vis....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer, från och med gårdagens turnering så börjar registreringen en timme innan turneringsstart.

 

Vi kommer att prova detta augusti ut, och sedan utvärdera hur det ser ut. Kom gärna med feedback om hur ni tycker att det fungerar, om det blir färre spelare som är sitting out etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint att Pokerstars lyssnar :-D

 

I går var de ca 700 - 900 färre, ca 2050 anmäla spelare ville ta en fight.

 

Att jämnföra med vanligtvis 2700 -3200 anmälda spelare vanliga vardagar

och tyckte personligen att det var betydligt färre "sitting out" runt borden - och kändes återigen roligt att deltag i turneringen - kanske det hela var en slump, återstår och se också när Pokerstars har gjort sin utvärdering.

 

Det är min personliga åsikt i alla fall - vad tyckte ni andra som deltog ?!

 

 

Ps! - Kom aldrig fram till finalbordet - men kanske ikväll, eller imorgon, ...ja någon dag i alla fall - ger icket upp - för dit ska jag

.

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint att Pokerstars lyssnar :-D

 

I går var de ca 700 - 900 färre, ca 2050 anmäla spelare ville ta en fight.

 

Att jämnföra med vanligtvis 2700 -3200 anmälda spelare vanliga vardagar

och tyckte personligen att det var betydligt färre "sitting out" runt borden - och kändes återigen roligt att deltag i turneringen - kanske det hela var en slump, återstår och se också när Pokerstars har gjort sin utvärdering.

 

Det är min personliga åsikt i alla fall - vad tyckte ni andra som deltog ?!

 

 

Ps! - Kom aldrig fram till finalbordet - men kanske ikväll, eller imorgon, ...ja någon dag i alla fall - ger icket upp - för dit ska jag !

.

 

.

Jag tyckte den var bra. Det var också första gången jag kom till sista bordet i dessa turneringar, vilket gjorde den über-bra :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...