Gå till innehåll

manshora@NL100


manshora

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

session 1: alá 500 händer, -$186

session 2: alá 500 händer, -$207

 

totalt för dagen: -$393

 

totalt för Augusti: +$755

 

$500 will be released; 332.5 of 4000 points remaining

 

så, då har man haft sin sämsta dag någonnsin. iaf i $ räknat. gick väl back mer än 4 inköp någon dag på NL50. eller ja, många gånger :P

 

bara en sån sak som att jag fick ungefär 1/3 så mycket poäng som vanlivis säger ju en del om hur många potter jag van. rakeade ingeting med andra ord.

 

aja. nu ligger jag ungefär 5-6 inköp från alltime high, vilket suger.. för man vet hur jobbigt det är att ta igen dom. va på väg på en rekord månad, hadde blivit det också om jag varken vunnit eller förlorat mer men.. så är det.

 

bara att köra vidare denna månaden o hoppas att man tar igen nått inköp iaf.

hadde det inte varit för att jag har skola imorn skulle jag kunna tänka mig att köra nonstopp till breakeven. men då jag börjar 08.00 imorn så är det ingen bra ide.

 

aja, sömn natti

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

session 1: alá 700 händer, +$130

session 2: alá 600 händer, -$320

 

totalt för dagen: -$190

 

sådär ja, en härlig downswing på gång märker jag, ~8 inköp back på ett par dagar nu.. är så sjukt tråkigt.

 

idag va yttligare en dag där ingeting funkade... förlorade ingaa stora potter, men sjukt många små.. jag träffade helt enkelt ingeting, och när jag gjorde det så fick jag inte betalt eller så drog dom ut.

 

tror jag haft 20-25 pockets, varan 0 blev till set. sånt förlorar man också mycket med.

 

tänkte lägga upp lite HHs men jag orkar inte... så sjukt trött på poker nu bara.

 

clearde bonusen iaf, såg ju ut att bli en rekordmånad för mig men ack inte.. som sagt 2-3k händer och 8inköp back.

 

nu ska jag sova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

körde en minisession på 400 händer, hadde igentligen inte tänkt spela mer denna månaden men. iaf slutade +$150 vilket typ kännns skit bra med tanke på att jag bara backat hela veckan:P

 

har fortfarande inte fått något set, så nu har det gått 2500 händer ungefär. sen jag senast floppade ett set med pockets. o med tanke på att det är typ det man tjänar pengarna på så har det gått ganska dåligt tyvär :P

 

aja, inte det resultatet jag hoppats på men, med tanke på att jag backade 8inköp ett par dagar där så är jag endå hyffsat nöjd...

 

aja nästa månad blir det o spela mer, iaf 50% mer sattsar jag på. sådär 22k händer.

 

AUGUSTI:

_______Hands____$Won_____BB/100___Bonus____Totalt

NL100---14500-------$700----------2.5--------$500--------$1200

-----------------------------------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

weeee!!! floppade set! blev totalt 3200 händer utan

 

 

Texas Hold'em $1-$2 NL (real money), hand #P4-49173717-245

Table Arequipa, 3 Sep 2007 6:59 PM ET

 

Seat 1: _mussli_ ($10.40 in chips)

Seat 7: popitop ($154.50 in chips)

Seat 8: _LuckBox_ ($252.70 in chips)

Seat 9: ajet6 ($136.95 in chips)

Seat 10: manshor4 [ 8 of Diamonds,8 of Clubs ] ($99.00 in chips)

ANTES/BLINDS

manshor4 posts blind ($0.50), _mussli_ posts blind ($1).

 

PRE-FLOP

popitop folds, _LuckBox_ folds, ajet6 calls $1, manshor4 bets $5, _mussli_ folds, ajet6 calls $4.50.

 

FLOP [board cards 3 of Hearts,8 of Spades,King of Clubs ]

manshor4 bets $7, ajet6 calls $7.

 

TURN [board cards 3 of Hearts,8 of Spades,King of Clubs,6 of Diamonds ]

manshor4 checks, ajet6 bets $6, manshor4 bets $15, ajet6 calls $9.

 

RIVER [board cards 3 of Hearts,8 of Spades,King of Clubs,6 of Diamonds,7 of Spades ]

manshor4 bets $30, ajet6 calls $30.

 

SHOWDOWN

manshor4 shows [ 8 of Diamonds,8 of Clubs ]

ajet6 mucks cards

manshor4 wins $113

SUMMARY

Dealer: ajet6

Pot: $116, (including rake: $3)

_mussli_ loses $1

popitop loses $0

_LuckBox_ loses $0

ajet6 loses $57.50

manshor4 bets $57.50, collects $113, net $55.50

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

började skolan 13.00 idag, gick upp vid 12.30 o började packa ihop grejerna.. då märker jag att jag inte har plånboken i bakfickan. så nu har jag letat efter den i typ 40 min. utan framgång.

 

att tänka på är ju då att jag bor som inneboende, och bara har ett enda rum att leta i.

 

och jag "tror" inte att jag tappat den ute, för jag använde den precis innan jag kom hem igår. sen brukar jag ta ur den ur fickan o lägga den brevid datorn eller nått när jag spelar... men vart fan har den tagit vägen nu?

 

är verkligen så sjukt deprimerande, om den är borta är man ju död.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

session 1: alá 500 händer, -$342

 

totalt för dagen: 500 händer, -$342

 

totalt för September: 2 500 händer, -$147

 

 

helt otroligt.. knappts så man tror det är sant. blev helt bizzart utdragen idag.

 

förlorade väl sådär 2-3 coinflipps i stora potter (vann 0st)

 

sen en AA allin mot JJ på ATQ flop, turn T

 

tror jag förlorade 4st allins preflop mot shortstackar, ca50bb stackar. alla gånger hadde jag bästa handen preflop. men inga pockets, och alla gånger fick dom träff och inte jag.

 

sen förlorade jag en allin postflop med KQs på TJ8 (öppetstegdrag + färgdrag),fick ingen träff o han hadde J8

 

aja, så är det.. pengarna går fort då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

farsan var med i 24hs "Pokerforum.nu Månadsfinal", kom till HU och var chippy. efter ett tag hadde han ungefär 20k, och FI 50k.

 

allin preflop

HERO :Kc::Kh:

FI :Ac::4s:

 

flop :5c::Ts::Js:

turn [:5c::Ts::Js:] :Ks:

river [:5c::Ts::Js::Ks:] :3s:

 

standar suckout :P han fick £2600 i resecheckar dock så, kul för han endå iomed att han i vanliga fall spelar $10 SNGs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

farsan var med i 24hs "Pokerforum.nu Månadsfinal", kom till HU och var chippy. efter ett tag hadde han ungefär 20k, och FI 50k.

 

allin preflop

HERO :Kc::Kh:

FI :Ac::4s:

 

flop :5c::Ts::Js:

turn [:5c::Ts::Js:] :Ks:

river [:5c::Ts::Js::Ks:] :3s:

 

standar suckout :P han fick £2600 i resecheckar dock så, kul för han endå iomed att han i vanliga fall spelar $10 SNGs

 

Jävligt synd dock att han inte fick vinna. En gång i livet kan man väl få göra det liksom. Så sjukt med turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt synd dock att han inte fick vinna. En gång i livet kan man väl få göra det liksom. Så sjukt med turneringar.

 

ja, just när man har ett sånt guldläga som han där, så kan inte KK för en gångs skull stå liksom, inte ens när det blivit ett set.

 

som sagt, det är ju därför vi spelar CG :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

session 1: alá 700 händer, +$438

session 2: alá 700 händer, -$243

 

totalt för dagen: 1 400 händer, +$195

 

totalt för September: 3 900 händer, +$48

 

jättestandard att förlora allt igen.. men vad ska man göra. åkte på 2st set mot överset och typ 10 st överpar mot högre överpar, detta var ju inte fulla inköp men.. många bäckar små

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

session 1: alá 700 händer, +$438

session 2: alá 700 händer, -$243

session 3: alá 600 händer, +$56

 

totalt för dagen: 2 000 händer, +$251

 

totalt för September: 4 500 händer, +$104

 

$500 will be released; 2316.2 of 3500 points remaining

 

ahh får väl va nöjd, sjukt tråkig session. bla en standard KK allin preflop mot AA. sjukt att man inte kan lägga KK alltså, för det rådde ju inga tvivel om vad han hadde direkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...