mrfiskman Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Våra favoriter bland konceptalbum... Jag kan börja med att säg att Genesis- the lamb lies down on broadway är ett bra album ur konceptsynvinkel, ur annan vinkel är väl albumet bara sådär. Jag ska tänka ut och posta fler iom at jag kommer på. Posta ni också!! Citera
mrfiskman Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2007 Pink floyd-the wall förtjänas nog att nämnas också. Citera
mrfiskman Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2007 Självklart Beatles-Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Citera
tamtaram Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Pink Floyd/Roger Waters - The Final Cut (Kanske bättre säga samtliga Pink Floyd/Roger Waters) Citera
mrfiskman Postad 16 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 16 Juli , 2007 David bowie- the rise and fall of ziggy stardust and the spiders from mars ska självklart nämnas. Jag älskar david bowie! Citera
Recommended Posts