nutte_1983 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 "Let the ppl see your miracles" Snacka om irriterande kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Klart det finns en Gud. Jesus har ju redan vunnit Main Event en gång. Nu är det dags för hans barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Det här får INTE Yang vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Jag hatar honom redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Unfucking believable, men det är sån tur man ska ha om man ska vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 "Let the ppl see your miracles" Snacka om irriterande kille. Vilken otroligt jobbig översittare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Unfucking believable, men det är sån tur man ska ha om man ska vinna.Exakt... Helt sjukt mkt tur man måste ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Så sjukt dåligt att med hans lösa image pusha mot en shortstacks raise som då kan hitta syn med en väldigt bred range, varav allt är favorit mot J8. Känns inte som detta hjälper pokern upp på nån mer intellektuell status i samhället, men förbannat underhållande finalbord:) Tror dock inte detta håller i längden för Yang, räcker ju med att någon med hyfsad stack dubblar mot han så styrkeförhållande hyfsat jämna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Ta det lite lugnt med hatet nu. Jag förstår att hans gudsåberopande är lite stötande. Men om nu gud finns så både hoppas och tror jag att han knappast bryr sig om ett pokerbord på Rio i Las vegas. Låt oss hoppas att han gör som han säger och använder en del av pengarna till välgörande ändamål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Vilken otroligt jobbig översittare. Annoying glorified ruler of the table, men underhållningen kan man inte klaga på. May god bless Yangs cards Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Vilken otroligt jobbig översittare. Vem? Jag eller Mirakelmannen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Kommer in lite sent i handlingen här, har bara följt final table från pokernews. Det finns ingen sida man kan streama gratis ifrån va? känns onödigt att betala nu när det snart är läggdags men klart man vill se lite iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yone Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Vem? Jag eller Mirakelmannen? Mr. miracle! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Kommer in lite sent i handlingen här, har bara följt final table från pokernews.Det finns ingen sida man kan streama gratis ifrån va? känns onödigt att betala nu när det snart är läggdags men klart man vill se lite iaf leta efter länkar tidigare i tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Kommer in lite sent i handlingen här, har bara följt final table från pokernews.Det finns ingen sida man kan streama gratis ifrån va? känns onödigt att betala nu när det snart är läggdags men klart man vill se lite iaf kolla några sidor bakåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Lite larvigt att börja hata Yang för att han ber till Gud. Det kan väl vara ganska befriande om en kristen skulle vinna en mammonturnering som WSOP Main Event. Känns som att Yang skulle kunna bli en bra pokerambassadör, till skillnad från rötägget Gold. Hoppas Yang vinner! Men det är låååångt kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limeburn Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Sån tur kan ju bara inte hålla i sig, men det är ju klart med den här takten så behöver den inte hålla i sig så länge. Man får ju hoppas att han dubblar upp någon av de andra spelarna med någon skum bet eller syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Ser inget fel i att han vinner men för spänningens skull vill man ju att nånn ska dubbla upp sig på chipleaderns bekostnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Lite larvigt att börja hata Yang för att han ber till Gud. Det kan väl vara ganska befriande om en kristen skulle vinna en mammonturnering som WSOP Main Event. Känns som att Yang skulle kunna bli en bra pokerambassadör, till skillnad från rötägget Gold. Hoppas Yang vinner! Men det är låååångt kvar. jag hatar hans tur. jag vill också ha sån tur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Sån tur kan ju bara inte hålla i sig, men det är ju klart med den här takten så behöver den inte hålla i sig så länge. Man får ju hoppas att han dubblar upp någon av de andra spelarna med någon skum bet eller syn. Jag missade början av finalbordet... men i vilka fler händer än J8 vs KJ har han haft tur? I övrigt har han väl haft bästa handen när han vunnit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Han får be till gud bäst fan han vill för mig. Men det jag inte gillar hos honom är att han måste jubla som ett as när han drog ut med 8an på turn. En sak är säker, det där var riggat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 jag hatar hans tur. jag vill också ha sån tur Du får väl börja be till Gud du också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Hans tur? Är det tur att få någon att lägga QQ när brädan är 742? Är det tur att vinna en pott på över 40 miljoner med AK mot 85 när brädan är KJ52? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Han får be till gud bäst fan han vill för mig. Men det jag inte gillar hos honom är att han måste jubla som ett as när han drog ut med 8an på turn. En sak är säker, det där var riggat! Det kanske är lite svårt att hålla inne alla känslor på finalbordet i Main Event. Skulle tro att vem som helst hade jublat som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 17 Juli , 2007 Rapport Share Postad 17 Juli , 2007 Du får väl börja be till Gud du också. Har jag redan testat, då blev mina ess bustade av 2-7. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts