Albert Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Det var reklam i en tidnning för kallingar och den ser ut som så: En kille ligger i sängen med neddragna kalsonger och i dörren står far, mor och syster med en tårta. På väggen sitter det en affisch på Mr Wolf från Pulp Fiction. Någon som vet var man kan köpa den? Sedan så är jag på jakt efter denna: Finns den här som affisch? Citera
HouseDoG Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Kan nog inte hjälpa dig med affischerna, men jag tror i alla fall att reklambilden du sett är från Frank Dandy Underwear. Citera
jezaja Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 postdreams blev uppköpta av discshop.se tror jag så dom har nog en del posters annars allposters.com hittade jag denna: Denna? Citera
Albert Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2007 Kan nog inte hjälpa dig med affischerna, men jag tror i alla fall att reklambilden du sett är från Frank Dandy Underwear. Yes, det stämmer det. Citera
Albert Postad 17 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2007 postdreams blev uppköpta av discshop.se tror jag så dom har nog en del posters annars allposters.com hittade jag denna:Denna? Den affischen jag är ute efter har texten "Mr Wolf" och på bilden så har Mr Wolf sina shades på sig. Citera
Jennez Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Denna? Den där är ju från Reservoir Dogs. Citera
Albert Postad 1 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Var hittar man den här? Citera
Recommended Posts