Gå till innehåll

Chattsekvens stackars fisk


Alexxxx

Recommended Posts

  • Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har nu läst igenom hela tråden (fråga mig inte varför) och hoppades nästan in i det sista att AnnaDea skulle säga att han skojar. Det skulle förvisso inte vara något vidare roligt skämt, men riktigt så efterblivet borde inte en vuxen människa kunna resonera. Med din argumentationsteknik skulle jag inte bli förvånad om du får gängstryk efter en hetsig diskussion på "filmskolan"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl stämma in i LOL-kören.....

 

Jag trodde först det skämtades en del...Men AnnaDea verkar faktiskt seriöst mena att det inte finns något fel i spelet. Och att sen jämföra med storspelare som Gus mm blir bara ännu roligare.

Hade OP openpushat hade spelet varit 100 ggr bättre....men detta ???

 

Observera att inte OP försvarar sitt spel utan verkar acceptera att han gjorde ett dåligt spel och hade tur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså detta är ju verkligen helt sjukt. Bara genom att läsa tråden blir jag supertiltad. Att du inte kan förstå att du har fel. Waaaa hur fan orka alla ni andra? Nu kommer jag säkerligen gula hela min rulle för jag har nog aldrig varit så här tiltad. Herregud!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om vi frångår 1/4 av stacken och det inte är deras standardspel att limpa från utg, så har de flertalet gånger spelat dessa händer mot diverse motståndare.

 

[...]

 

Det enda idiotiska med hans hand är att calla med 1/4.

 

:-D

 

Vad du säger är alltså att det enda idiotiska med hans spel är hans spel. Och om vi frångår att proffsen inte alls spelat som han, så har de spelat som han.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var inget illa menat mer än att du inte har givit något av vett i tråden. Därav kan du fortsätta koncentrera dig på saker som ger dig något.

 

Läs vad jag har skrivit i tråden tidigare.

 

 

Alla har olika stilar att spela. Det är ingen hemlighet att jag spelar en stil av poker som är ganska så okänd för andra, men för det menas det absolut inte att det skulle vara något utav det sämre.

 

Men loool läs vad jag har skrivit i tråden tidigare lixom!

 

Vem säger till mig att jag spelar fel poker när jag spelar en stil som jag själv går på plus på och har gjort det en längre tid?

 

LOL läs vad jag har skrivit då förstår du :lol::-P:-(:oops::mrgreen:8-)

 

 

 

 

Alla har olika sätt att utvecklas på. Det är upp till sig själv att hitta den linjen. Jag är inte ett så stort fan att diskuttera poker på ett forum. Mer givande IRL.

 

Alltså, läs lixom det jag har skrivit. orka förklara igen lixom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Alla har olika stilar att spela. Det är ingen hemlighet att jag spelar en stil av poker som är ganska så okänd för andra, men för det menas det absolut inte att det skulle vara något utav det sämre. Vem säger till mig att jag spelar fel poker när jag spelar en stil som jag själv går på plus på och har gjort det en längre tid?

 

.

 

Går du plus på spel som OP gör så har du ju bara haft tur och positiv varians fattar du väl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Privat meddelande: allvarlig?

Idag, 03:02

Emilio

 

Reg.datum: Feb 2005

Inlägg: 1 625

 

Standard allvarlig?

Är du seriös? Om du är det är du ju så sjukt efterbliven att jag inte varit med om liknande, helt seriöst."

 

Moderator tillkallad för att kolla över detta.

 

Bra att du tog tag i detta hemska brott. Tycker även du bör kontakta FBI eller polisen så de får se över denna grova lagöverträdelse som borde jämföras med våldtäkt, rån eller mord.

 

Ge upp filmskolan och sök jobbet som redighetsminister istället

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs vad jag har skrivit i tråden tidigare.

 

 

 

Men loool läs vad jag har skrivit i tråden tidigare lixom!

 

 

 

LOL läs vad jag har skrivit då förstår du :lol::-P:-(:oops::mrgreen:8-)

 

 

 

 

 

 

Alltså, läs lixom det jag har skrivit. orka förklara igen lixom.

 

Klockrent!:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...