Bjorn_ Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Någon som vet vilka siter riktade till (eller i varje fall öppna för) svenskar som har odds på Major League Baseball? Har kört lite på expekt när jag haft nån bonus att cleara... Men finns det några fler? Helst med bonusar då förståss /Bjorn Citera
jaroiten Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Någon som vet vilka siter riktade till (eller i varje fall öppna för) svenskar som har odds på Major League Baseball? Har kört lite på expekt när jag haft nån bonus att cleara... Men finns det några fler? Helst med bonusar då förståss /Bjorn Huh? De flesta har väl bases? Betfair funkar som vanligt.. Citera
Joson_ Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 5Dimes och Pinnacle är det väl som har bäst odds oftast iaf Citera
tonkaa Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Pinnacle har jag för mig är väldigt bra för high stakes lirare i sportsbetting. Limiterar inte så ofta har jag hört. Citera
Bossebo Postad 11 Juli , 2007 Rapport Postad 11 Juli , 2007 Spelar en hel del på bet365 och gillar deras stora utbud på livebetting, och det är alltid nån match med baseball varje natt. Men som nämnts tidigare i tråden, de flesta bookies har spel på baseball Citera
Ugrath Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Vill du ha bra odds utan att behöva jobba för det, pinnacle. Vill du ha bäst odds så spela på mansion, men då måste du styra lite själv. Citera
Ugrath Postad 12 Juli , 2007 Rapport Postad 12 Juli , 2007 Kom förresten på att du kanske inte vet vad pinnacle är, så här kommer en länk: http://www.pinnaclesports.com Citera
Recommended Posts