Supertequila Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Oasis äger Champane Supernova Sätt upp en bild på Oasis lr så räknas inte inlägget. Citera
Max Cady Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Men jag kan ju inte! Jag fattar inte hur man får upp en bild... Citera
Bluwajt Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Men jag kan ju inte! Jag fattar inte hur man får upp en bild... 1. Spara bilden du vill visa på din dator. 2. Ladda upp den på exempelvis http://imageshack.us/ 3. Kopiera länken som står i "Hotlinks for forums". 4. Klistra in länken i ditt inlägg. Citera
Max Cady Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Tack, då vet jag! Emellertid verkar det vara alldeles för jobbigt att göra just nu... Citera
Supertequila Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 1. Spara bilden du vill visa på din dator.2. Ladda upp den på exempelvis http://imageshack.us/ 3. Kopiera länken som står i "Hotlinks for forums". 4. Klistra in länken i ditt inlägg. Herregud va krångligt du gör det. Hitta den bild du vill ha på nätet. Spara länken till bilden. Sedan skriver du Lägger in en bild på oasis så vi kan fortsätta. Citera
Bluwajt Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Herregud va krångligt du gör det. Hitta den bild du vill ha på nätet. Spara länken till bilden. Sedan skriver du Jag som lever kvar i gamla rutiner. Stort tack för tipset. Citera
Snabelguy Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Burn in hell Jag kör den här igen Citera
Max Cady Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Herregud va krångligt du gör det. Hitta den bild du vill ha på nätet. Spara länken till bilden. Sedan skriver du Länk till bilden? Hur då? Det är väl en hel sida man länkar till? Hur blir det endast bilden som visas då? Jag fattar ingenting... I´m too old for this shit... Edit:Hade jag förstått det här med hur man lägger upp bilder hade jag kontrat med att: Oasis äger pulver. Citera
JockePett Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Herregud va krångligt du gör det. Hitta den bild du vill ha på nätet. Spara länken till bilden. Sedan skriver du Länk till bilden? Hur då? Det är väl en hel sida man länkar till? Hur blir det endast bilden som visas då? Jag fattar ingenting... I´m too old for this shit... Hej farbror Max Lite enkelt förklarat: 1. Surfa fram till en sida med passande bild på 2. Högerklicka på bilden, välj Egenskaper (el. Properties för eng browser) 3. URL'en du säker hittar du under egenskapen Adress (URL) 4. Markera/kopiera URL direkt från egenskapssidan 5. I ditt inlägg, använd "vykortsknappen" och klistra in URL'en i dialogrutan som dyker upp. In i inläggen kommer då "". mvh ... Jocke Citera
Snabelguy Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Trots att det inte var nån bild så kontrar jag Max - Detta äger alla oaser: Citera
Bubbla Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Trots att det inte var nån bild så kontrar jag Max - Detta äger alla oaser: Citera
Supertequila Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Det är brandsläckaren som gäller. Iceman äger brandsläckaren. Citera
baller Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Posta mindre bilder, så att de passar in. Citera
Zarec Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 1. Spara bilden du vill visa på din dator.2. Ladda upp den på exempelvis http://imageshack.us/ 3. Kopiera länken som står i "Hotlinks for forums". 4. Klistra in länken i ditt inlägg. Själv hittar jag bara en bild på nätet å skriver: "" måste ju vara mycket lättare Citera
Jennez Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Valmet äger motorsågen (bokstavligen talat i kubik)! Citera
manshora Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Valmet äger motorsågen (bokstavligen talat i kubik)! behövs jag ens förklara? Citera
Snabelguy Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 behövs jag ens förklara? Äger den lilla leksaken. Citera
Jennez Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Hitler äger Putin i envåldshärskarmästerskapen. Citera
brainslicer Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Hitler äger Putin i envåldshärskarmästerskapen. Då lyckades ju iaf han med att ta livet av fler än Hitler Citera
Recommended Posts