hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2007 Varför skänka pengarna?Försök istället redan nu skotta dem upp till 100k$. Finns ju knappt nå game på iPoker NL5000, NL10000, NL20000 ? eller har jag missat något.. casha ut och köp något roligt eller du kanske har för mycket pengar? hehe ne sa att det skulle skänkas om jag kom till $10k, kan ju inte börja ändra nu Vet dock inte vart ja ska skänka pengarna, Rädda barnen, röda korset etc känns ju inte direkt givande. Citera
ebisumaru Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Finns ju knappt nå game på iPoker NL5000, NL10000, NL20000 ? eller har jag missat något.. ne sa att det skulle skänkas om jag kom till $10k, kan ju inte börja ändra nu Vet dock inte vart ja ska skänka pengarna, Rädda barnen, röda korset etc känns ju inte direkt givande. 1. Om du sätter dig på 25-50 så kommer du säkert att få spel. Jag spelar inte så högt själv, men det brukar vara nån HU igång i alla fall. Har du tur kommer FlashHash, han är ganska dålig. 2. Vad är det för fel på Rädda Barnen/Röda Korset? Citera
Prot Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Nesch skänk $9k och behåll $1k och sätt in på nån prima-site och försök skotta till $100k.. lyckas du med det så kommer du ju ändå må rätt bra ett litet tag framöver.. Citera
mrspanishboy Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Nu när han väl har riggen med sig är det väl lika bra o skotta med samma pengar? Det är ju uppenbart att han kan skotta upp ännu mer ju. Tycker inte det är alls dumt. Citera
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2007 1. Om du sätter dig på 25-50 så kommer du säkert att få spel. Jag spelar inte så högt själv, men det brukar vara nån HU igång i alla fall. Har du tur kommer FlashHash, han är ganska dålig. 2. Vad är det för fel på Rädda Barnen/Röda Korset? 1, blir ju inte direkt "skott" på 25-50 med ca $10,000. 2, $10,000 är inte mkt för dessa 2 organisationer och hjälper inte så speciellt mkt, skänker man dock till en mindre organisation så vet man att pengarna uppskattas.. Citera
Fnii! Grrp! Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 2, $10,000 är inte mkt för dessa 2 organisationer och hjälper inte så speciellt mkt, skänker man dock till en mindre organisation så vet man att pengarna uppskattas.. Så du donerar inte främst för att hjälpa behövande utan för att göra folket på hjälporganisationen glada? Citera
Spelgalen Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 banga skänka pengarna, bränn dem istället! Citera
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2007 Så du donerar inte främst för att hjälpa behövande utan för att göra folket på hjälporganisationen glada? Dom flesta organisationer är väll till för att just hjälpa? Ang. Rädda barnen/röda korset så kommer väll 5-10% fram i slutändan ändå så.. Citera
bushel Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 testar jag å hade 21 dollar kvar på en gammal site jag lirat på, satte mig på NL100 å dubbla första handen, får se hur detta går klonkar jag upp i mer än 500 så är jag nöjd 10 sekunder efter jag skrev detta msg plockar jag upp TT på BB, en limp, en ganska saftig raise (6BBs) jag pushar med 45BBs, han synar med QKo å träffar, så var man på 0.... ;P Citera
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2007 Allt är ju ljug för tusan!! ja varför skulle vi sitta o skriva nån sanning? Citera
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2007 testar jag å hade 21 dollar kvar på en gammal site jag lirat på, satte mig på NL100 å dubbla första handen, får se hur detta går klonkar jag upp i mer än 500 så är jag nöjd 10 sekunder efter jag skrev detta msg plockar jag upp TT på BB, en limp, en ganska saftig raise (6BBs) jag pushar med 45BBs, han synar med QKo å träffar, så var man på 0.... ;P ouch, ul, bara göra ett nytt försök Citera
Ceritus Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Var typ det sjukaste jag hört på länge i pokerkretsar. Mycket bra jobbat. Ganske du kan dra iväg ett pm där du beskriver i detalj hur man gör Citera
polisgatan Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Alla fattar väl att detta är ett skämt. annars skulle han sagt sitt nick när han lirar.... Citera
hockeypulvret Postad 9 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 9 Juli , 2007 Alla fattar väl att detta är ett skämt. annars skulle han sagt sitt nick när han lirar.... haha du kan ju fråga fjonkan och... draft tror ja han hette? pussis Citera
Fjonkan Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Alla fattar väl att detta är ett skämt. annars skulle han sagt sitt nick när han lirar.... han ka nske inte vill avsloja sitt nick , for da far han bara en massa railers , men men i alla fall det ar sant , jag har sett de <( Citera
jaroiten Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 han ka nske inte vill avsloja sitt nick , for da far han bara en massa railers , men men i alla fall det ar sant , jag har sett de <(kanske lika bra att lägga ner dagboken i så fall. Citera
shipitholla85 Postad 9 Juli , 2007 Rapport Postad 9 Juli , 2007 Jamen för fan... . . . . . . . . . . . . Citera
handmadegod Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 det enda jag tänker just nu är.. galet, galet, GALET! Citera
hampulito Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Om du ändå ska skänka bort dom tycker jag du ska göra det till någon random fisk. Sätt dig på några nl10 bord och börja chatta om lite vad som. Första killen som verkar trevlig ger du 10k. Eller så sätter du dig på ett nl10 hu och losar 1000 inköp till en och samma person. Det senar allternativet lät betydligt roligare än det första, kör på det. Citera
Isha Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Eller så sätter du dig på ett nl10 hu och losar 1000 inköp till en och samma person.Det senar allternativet lät betydligt roligare än det första, kör på det. Tycker det lät bra med, får sig själv + en till avstängda för chipdumping Citera
draft Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Jag hade sänt nåt lokalt litet ungdomslag i fotboll till Gothia Cup i Göteborg istället för att boosta nån rik VD's bonus... Gothia var jätteskoj vill jag minnas dock fick vi ha loppmarknad, sälja bingolotter'n'shit för att komma dit. $10k skulle göra stooor skillnad för en liten klubb... Lycka till med liret! Citera
PsychicIor Postad 10 Juli , 2007 Rapport Postad 10 Juli , 2007 Varför skänka pengarna? Varför inte ??? Är väl fruktansvärt hedersvärt om han vill skänka pengar till behövande om han inte själv är i behov av dessa. Han kan ju uppenbarligen spela poker så det trillar säkert in stadigt på kontot. Till hockeypulvret: Verkar vara många därute som tvivlar, skall villigt erkänna att jag är en av dem. MEN det verkar ju som att du har ett par som railat en del och kan bekräfta skottandet. Sen tror jag inte det finns folk därute som ljuger om en sån här sak o säger de skall skänka pengarna till behövande. Kan bara gratulera till den fruktansvärt imponerande skottningen. Ang vart du skall skänka pengar till... Nåt som har med barn o göra föreslår jag....finns inget mer tragiskt än att se barn lida. Tex barncancerfonden, Astrid lindgrens eller nåt liknande. Citera
Recommended Posts