Gå till innehåll

Cardrunners - värt pengarna?


mgps

Recommended Posts

kollade den gratis promo-videon med taylor caby(NL400) och den var väl ok.

inget som gav mig något men resten kanske är bättre och mer avancerat?

 

spelar de andra mer LAG?

 

ska man gå med är det väl full membership som gäller eftersom 25% rabatt som 2nd membership ger snabbt blir mer än de där 100$ det kostar att joina ändå?

 

 

men är det värt det? hur många videos finns totalt? är artiklarna bra?

 

om man är en vinnade spelare på 1-2 och 2/4 ger det något då?

 

finns ju videos från högre nivåer så borde ju göra det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker helt klart det är värt pengarna, de där $100 är ju en engångsavgift och sen kostar det $25 per månad du vill vara medlem. Vill du bara kolla film i juli så blir det således $125 och that's it. Som jag fattat det kan du sedan skita i resterande månader om du vill.

 

Tycker de flesta spelar LAG och gör en hel del moves då och då men överlag är det vinnande och solid poker som gäller.

 

Jag har sett 30-40 filmer och ångrar inte en dollar. Klockren sida/idé av jänkargrabbarna i.m.h.o. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Blev medlem för en vecka sen och det är rätt inspirerande för en nl200 firre (:

 

Jag kollar dock bara filmer och varannan funkar inte, det blir ja jävligt less för, men admin skickade ett mail om hur ja skulle göra så det löser sig nog när jag tar mig tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kollade den gratis promo-videon med taylor caby(NL400) och den var väl ok.

inget som gav mig något men resten kanske är bättre och mer avancerat?

 

spelar de andra mer LAG?

 

ska man gå med är det väl full membership som gäller eftersom 25% rabatt som 2nd membership ger snabbt blir mer än de där 100$ det kostar att joina ändå?

 

 

men är det värt det? hur många videos finns totalt? är artiklarna bra?

 

om man är en vinnade spelare på 1-2 och 2/4 ger det något då?

 

finns ju videos från högre nivåer så borde ju göra det...

Det finns ytterligare några promovideos att kolla in på Cardplayers.com´s tv-sektion.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stoxpoker.com har en liknande affärsidé. En community med bloggar och diskussionsforum samt instruktionsvideos. Delar av siten är öppen och det är rätt sköna lirare som skriver där (leatherass9 t.ex).

 

Stoxtrader själv verkar skriva en del i forumen och är väl att betrakta som en auktoritet när det gäller shorthanded fixed limit.

 

Hursomhelst, någon som provat båda? Hur står sig Stoxpoker i jämförelse med Cardrunners. Månadskostnaden ligger på $20.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nog lagt ut runt 300$ nu genom att köpa var film för sig. Lite dumt kanske. haha. Men orka ändra nu när det redan har gått så långt, lika bra att fortsätta köpa var film för sig separat. Där fick men för att man var snål.

 

Du missar ju Brian Townsends filmer! Har för mig man måste ha fullt medlemskap för att kunna ladda ner dom? Han har några riktigt bra NL Holdem videor och hans Omaha high videor är också kanon, inte för att jag kan så mycket om det spelet men han är riktigt bra på att lära ut och verkar vara rätt vass på det också.. :-)

 

Må klonken vara med er / SlickJack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit medlem i lite mer an ett halvar och har sett nastan varenda film som de har gjort. Att bli medlem ar den basta investering du kan gora om du tar poker seriost. Tror du att du ar bra pa poker nu sa kommer du utvecklas till att bli riktigt bra.

 

Tar ett litet tag att anpassa sin spelstil. Bra nar du aker pa bad beats att kolla pa en film och bara lugna ner nerverna lite etc...

 

Ser dock att de har hojt priset fran 80 till 100 dol och manads kostnaden fran 20 till 25 dol sen nar jag blev medlem.

 

ps ar i spanien darfor inga svenska bokstaver...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du missar ju Brian Townsends filmer! Har för mig man måste ha fullt medlemskap för att kunna ladda ner dom? Han har några riktigt bra NL Holdem videor och hans Omaha high videor är också kanon, inte för att jag kan så mycket om det spelet men han är riktigt bra på att lära ut och verkar vara rätt vass på det också.. :-)

 

Må klonken vara med er / SlickJack

 

Stämmer inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Har nog lagt ut runt 300$ nu genom att köpa var film för sig. Lite dumt kanske. haha. Men orka ändra nu när det redan har gått så långt, lika bra att fortsätta köpa var film för sig separat. Där fick men för att man var snål.

 

Om man nu skulle vara dum och göra som du o köpa filmerna separat, hur mycket kostar en film?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer inte.

 

Såg det nu, finns ju två varianter av medlemskap.

 

"Brian Townsend's videos are availabe for CR members only. Sign up to learn from his ongoing videos series."

 

Betyder väl att man inte kan köpa dom filmerna separat utan måste ha någon form av medlemskap i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev medlem för några veckor sedan, har sett nästan alla Townsends videos hitills och någon annan som jag inte kommer ihåg vem som gjorde. Tycker det är riktigt givande. Även om de kanske inte kommer med några sjukt banbrytande teorier och spelidéer vad jag sett än så länge tycker jag helt klart att det är en bra investering. Man får en annan infallsvinkel på många problem och i alla fall Townsends videos brukar ha ett tema där han pratar extra om något. Det är många små grejer man inte tänker så mycket på som de talar om.

 

Är du en vinnade 1/2 och 2/4 spelare är det ju inga pengar om det handlar om heller. Try it, tror inte du blir missnöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...