Gå till innehåll

Saint_Bjorn - Bye folks


Saint_Bjorn

Recommended Posts

Citerar mitt välformulerade inlägg i Svenska Skitspel-tråden:

 

Förbannade Skitklient!!!!!!!!!

 

Ni Har För Fan Haft Flera Dagar På Er Nu Att Fixa Allt Skit Efter Upgraden!

 

Jävla Amatörer!!!!!

 

 

edit: versal-gemen betyder att jag skrev det versal-versalt. Jag är väl för fan ingen fjolla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För eget kom-ihåg:

 

Anledningar till att inte dricka kopiöst

- Minst två dagar försvinner, både socialt och för pokerspel

- Ser inte bra ut på jobbet med röda ögon på måndagarna

- Trots långt ifrån topprekord i promillehalt var jag riktigt fyllesjuk i söndags, det var allt annat än kul. Repris nej tack!

- Du är farsa för fan!!! Var ett föredömme!

- Du vet att du 1) gör något korkat på fyllan, och 2) har jordens ångest dagen efter

- Ett par glas vin till maten är gott (dvs 2, max 3), fler är faktiskt inte godare

- Jag mådde rätt bra under min vita månad

- Det är ohälsosamt att dricka

- Du blir fet/fetare

 

 

 

Men det är dessutom:

 

- Skönt att va full, speciellt sådär efter 4-5 öl eller en flaska rött.

- Det är ok att göra dumma saker på fyllan.

- Efter 2-3 glas finner man kärleken i alkoholen, man blir varm och lycklig -> man måste fylla på för att det ska hålla i sej.

- Att va spritfet är möjligen osexigt men snyggt i en brynja !

 

Skål ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är dessutom:

 

- Skönt att va full, speciellt sådär efter 4-5 öl eller en flaska rött.

- Det är ok att göra dumma saker på fyllan.

- Efter 2-3 glas finner man kärleken i alkoholen, man blir varm och lycklig -> man måste fylla på för att det ska hålla i sej.

- Att va spritfet är möjligen osexigt men snyggt i en brynja !

 

Skål ;-)

hrm, du vet att du stavat fel på ditt eget nick i din egen db-rubbe va?

 

Och vem fan tänker på en massa struntprinciper en kväll som denna? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PLO: 3 123 (13 634)

FLT: -1 509 (64 963)

Sportsbetting: n/a (-927)

MTT: -55

 

SvS-rulle: 82 615

Kvar till mål: 22 385 (105k v 28)

 

 

Det är inte direkt första gången jag reggar mig till en MTT för att jag tror jag är superman on speed, för att sedan säcka ihop totalt microsekunden efter att registreringen stängt, så att jag blir tvungen att ställa allin med typ 72o på trebettad A-hög flopp. Men faktiskt första gången på SvS.

Tror jag brände ca $500 på Stars också, pengar jag skulle använt till wcoop.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack tack! Det är väl slumpens lagar som gör att det kan komma nåt genomtänkt från mig emellanåt. :-)

 

Inte mått så bra idag. Som tur är bor jag på snubbelavstånd från vatten.

 

Nattens spel var minst sagt svängigt. Körde mest FLT och det var berg o dalbana som vanligt. En hel del HU blev det framåt småtimmarna och sen dog allt ut, tyvärr när jag precis backat några k. Vid 5 satte jag mig istället vid PLO 5/10. Gick riktigt bra, dubblade mina 2k ganska snabbt. Trodde sen jag gjorde ett jättebra spel med färg och stegdrag, men det visade sig att jag var tokdominerad. Självklart hade fi mer än ett fullt inköp också. Backade lite mer innan bordet dog och då körde jag istället 2,5/5. Minns inget från det bordet.

Nämnde jag att jag hade fått tag på whiskey?

Nåja, får väl vara glad att jag överhuvud taget överlever spelen.

 

Risken finns att jag är avstängd från SvS-chatten. Har inte vågat logga in idag och kolla. Var rätt fräck, för att inte säga smaklös. Men hade kul, trots att det kanske inte såg så ut. Lyckades iaf få exakt samtliga att avsky mig på alla bord jag spelade från 4-tiden.

 

Nu ska jag sova till måndag morgon.

 

 

PLO: -4 147 (9 487)

FLT: 1 500 (66 463)

Sportsbetting: n/a (-927)

 

SvS-rulle: 80 023

Kvar till mål: 24 977 (105k v 28)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sovit i över 10 timmar. Vaknade i en svettpöl och med huvudet fullt av intensiva drömmar. Kändes både skönt och jobbigt samtidigt.

 

Ska försöka plita ner den dröm jag minns mest (tror jag hade flera).

 

I drömmen kommer jag på min son med att ljuga för mig. Jag har alltid varit bra på att se när han ljuger och dessutom ofta vad det handlar om och har ofta överraskat honom med att lägga fram hela storyn på bordet, utan att egentligen veta. Så även i drömmen. Jag avslöjar honom med att spela onlinepoker. Han är 13 år. För att undvika upptäckt har han och kompisar gått iväg på internetcafé istället för att spela hemma. Jag blir skitarg. Jag har aldrig slagit min son, men i drömmen ville jag slå honom. Mest för att han ljugit för mig (jag hatar verkligen när folk ljuger för mig, bästa sättet att göra mig till ovän). Men ilskan och frustrationen är riktad mot mig själv mest. Jag analyserar mig själv i drömmen. Varför skulle inte min son vilja spela poker när hans pappa gör det? (Till saken hör också att han vet att jag vinner pengar på det.) Jag får veta att han startade med 15 kr på SvS och vunnit 2700 kr.

Jag slänger hans dator. Jag håller långa moralpredikningar för honom samtidigt som jag möblerar om och städar i min lägenhet (irl: jag började ett sådant projekt för nån vecka sen som jag inte riktigt rott iland).

Min son ber sen om hjälp för han kommer inte ut på nätet med sin dator längre (den är alltså tillbaka i handlingen). Jag sätter mig och kollar och när man startar datorn så ploppar Stars-klienten och Neteller igång, allt annat är låst och man måste genomföra transaktionen för att låsa upp datorn. Jag frågar min son om han försökt spela poker igen. Han tittar skamset bort och erkänner. Jag blir rosenrasande igen och nu ska minsann datorn försvinna. Jag frågar honom hur han kan regga då han bara är 13. Han säger att han lånat min morfars id (han var alkis och har varit död i 8 år). Jag blir arg på min morfar och säger att jag ska ta ett samtal med honom.

 

Nånstans här vaknar jag. Tycker inte drömmen är så svår att analysera.

Nu ska jag iaf försöka ta itu med oredan hemma till att börja med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PLO: 1 969 (11 511)

FLT: n/a (66 463)

MTT: n/a (-55)

Sportsbetting: n/a (-927)

 

SvS-rulle: 81 992

Kvar till mål: 23 008 (105k v 28)

 

Fixat vikning av ca 4 maskiner och 3-dagars disk iaf. Olidligt varmt i lägenheten och takfläkten i sov-/datorrummet är trasig. Funderar på att köpa AC, kommer nog inte överleva sommaren annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2-0 till Grekland gav 15,x och 2-0 till Sverige gav 6,x och imo kändes grekerna som lite favoriter.

Har en känsla av att odds mot Sverige är rätt bra på SvS (har inte engagerat mig att verifiera det).

Satte således en hundring på 2-0 till grekerna och hoppades på att äntligen få bli av med bettingminuset. Självklart vann Sverige som bekant med 2-0. Men lika glad är väl jag för det, om inte gladare. Jag får väl spika en gnagetmatch för 10k sen när allsvenskan drar igång igen.

 

PLO: -451 (11 060)

FLT: 1 128 (67 591)

MTT: n/a (-55)

Sportsbetting: -100 (-1 027)

 

SvS-rulle: 82 569

Kvar till mål: 22 431 (105k v 28)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...