Gå till innehåll

Saint_Bjorn - Bye folks


Saint_Bjorn

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad passar väl bättre en varm sommardag än att lyssna på glad trallrock? Jag riktigt känner hur det spritter i benen. Får en omåtståndlig lust att ge mig ut och spela brännboll och umgås med en massa trevliga människor.

 

http://www.youtube.com/watch?v=p4OawzSoxMM

 

Och sen har vi ju den här beachkillen:

 

På video 1 svarar jag.....

 

Jag är ju mentalskötare o efter över 10 år som det så har jag sett mycket. Vi hade en patient som karvade av sig den heliga mellan benen med en blomkrukeskärva...Alltså detta var på tal om sommarrockvideo 1 och jag förstår din lust med att spela brännboll.

 

Kändes nästan skönt att det var Ramones efter och man kunde lugna ner sig lite!

 

 

Bifogar en video av samma splattrande anda som den första med ett av mina absoluta favoritband.

 

http://www.youtube.com/watch?v=P0qPn0HzzqA

 

 

Förresten har du sett den filmen? Begotten?....Usch den videon fick fram en massa otäcka minnen!...Bäst o supa sig full nu o gå på rockklubb!...AIK-MFF imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tolkar det som att du tycker jag verkar klara mig rätt ok utan mentalvård? :-)

 

Btw känns det rätt tungt nu för att vara helt ärlig, det kommer vågor när det känns brännande i bröstkorgen och smak i munnen. Känns som en avgiftning.

Nåväl, PLO:n går bra iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PLO ca 1 timme.

 

PLO: 1 234 (6 698)

FLT: n/a (51 558)

Sportsbetting: n/a (-1 050)

 

SvS-rulle: 62 207

Kvar till mål: 42 793 (105k v 28)

 

 

Sjukt att sitta inne och spela poker nu och sjukt att välja just den här månaden som vit. Från 1:a juni kommer det pissregna raka vägen in i september.

 

Har ett paket röda vindruvor hemma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bifogar en video av samma splattrande anda som den första med ett av mina absoluta favoritband.

 

http://www.youtube.com/watch?v=P0qPn0HzzqA

 

 

Förresten har du sett den filmen? Begotten?....Usch den videon fick fram en massa otäcka minnen!...Bäst o supa sig full nu o gå på rockklubb!...AIK-MFF imorgon.

Den där länken innehåller visst nåt riktigt obskyrt. Är inte reggad, ska kolla sen.

 

Har inte sett Begotten. Gillar skräckisar men inte om de är för suicidala.

 

Törs jag slänga in en femhundring på AIK tror du? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde Ryssland 234 och Sverige 024 (20 kr * 9 rader = 180 kr). Har inte en aning om vad 3-2 gav och resultatet har inte kommit in än. 25 kanske?

Uppdaterar med det imorgon. Vill ha bort minuset på bettingen...

 

Väldigt kort FLT-session, ca 30 min. Kom igång för sent (jävla hockey). Blev ingen megagrind den här helgen som jag hade tänkt.

 

PLO: n/a (6 698)

FLT: 751 (52 309)

Sportsbetting: n/a (-1 050)

 

SvS-rulle: 62 778

Kvar till mål: 42 042 (105k v 28)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde Ryssland 234 och Sverige 024 (20 kr * 9 rader = 180 kr). Har inte en aning om vad 3-2 gav och resultatet har inte kommit in än. 25 kanske?

Uppdaterar med det imorgon. Vill ha bort minuset på bettingen...

 

Väldigt kort FLT-session, ca 30 min. Kom igång för sent (jävla hockey). Blev ingen megagrind den här helgen som jag hade tänkt.

 

PLO: n/a (6 698)

FLT: 751 (52 309)

Sportsbetting: n/a (-1 050)

 

SvS-rulle: 62 778

Kvar till mål: 42 042 (105k v 28)

 

18 ggr pengarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengarna in från Matchen. Makalösa 198 kr i vinst! Ska nog köpa mig en glass idag.

 

 

PLO: n/a (6 698)

FLT: 751 (52 309)

Sportsbetting: 198 (-852)

 

SvS-rulle: 63 156

Kvar till mål: 41 844 (105k v 28)

 

Köp en GB-sandwich eller 88:an. Prisvärda glassar av hög kvalite ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde lite PLO till lunchen.

Gav mig in i ett städ- och omöbleringsprojekt nu ikväll, tog en paus efter maten med FLT. Problemet nu är så klart att jag inte orkar fullfölja. Mitt sovrum ser ut som ett katastrofområde, sängen syns inte ens. Hallen är fullbelamrad med konstiga saker från garderoben och andra nyutforskade platser.

Kan man ringa nån?

 

PLO: -700 (5 998)

FLT: 4 235 (55 971)

Sportsbetting: n/a (-527)

 

SvS-rulle: 66 443

Kvar till mål: 38 557 (105k v 28)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä jag ska köpa hans produkter och låsa in mig på muggen ett halvår. :-)

 

...eller casha ut 50k och låta de se vackra ut på bankkontot för att ge mig själv lite uppmuntran. Ska inte upprepa misstaget från FTP.

 

Sedan måste du fasen testa Party Poker. Där är spelet helskönt oftast. bättre än svs dock högre rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...