Gå till innehåll

Bein spelar SnG & MTT på stars (Omaha / Holdem)


Bein

Recommended Posts

Tja hej, nu när sommarjobbandet är över för den här gången har jag en hel del tid över för annat, ja jag ska sola och bada och festa också inte bara spela poker.

Men jag ska även försöka plussa endel på MTT sngs och vanliga MTT, rulle krashade endel igår på stars då jag tiltade efter ett oturligt(som vanligt) misslyckande att kvala till Barcelona.

 

 

Anledningen att jag börja skriva dagbok är att jag har haft problem med disciplinen och går lätt över till cashgame när jag ligger plus för att istället sluta på back, sng och mtt är jag vinnande på i de lägre nivåerna, det är jag deffinitvt inte på cashgame, vet inte riktigt varför.

 

Nu hinner jag inte skriva mer info eftersom jag är jävligt sugen på att spela då stars varit nere en halvtimme och att jag inte han regga för någon turnering före deras restart. Tja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL å GG i massor!

 

Det är rätt stor skillnad på att spela CG och MTT. Det går inte att direkt applicera det ena spelsättet på det andra rakt av.

Jag tycker att du ska fortsätta hålla dig till turneringar. Men såklart inte de MTT som jag själv är med i då :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska väll även poängteras att 200 dollar inte är hela rullen då jag har endel på SvS samt Bet365 och endel ytterliggare rulle på neteller så det inte blir nå frågetecken kring mina bankrulle värderingar när jag spelar halvdyra MTT ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apådlig start, gick åt helvete verklgein igår, spelade dåligt i början men insåg att de var påväg åt fel håll och började koncentera mig ännu hårdare men då kom de tråkiga händerna, underset vs överset, AQ flopp KTJ all in vs set som kåkar osv osv. Tiltade iväg endel på cash men idag vänder det får vi hoppas. Lite ont om bra MTTs mitt på dagarna på stars tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...