scott parsley Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Hej, Linda Bengtzing vill släppa en skiva men är för dålig enligt skivbolaget. Hon gråter därför ut i kvällspressen och tycker hon är orättvist behandlad. Hennes "fans" startade då en namninsamling för att hon ska få släppa en skiva. Det hela är så larvigt så jag startade en namninsamling MOT hennes musikkarriär. Länk Vore kul om vi fick ihop några tusen påskrifter i alla fall. Sprid ordet.... Citera
Djens Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Mäh, varför det? Snyggare 30+are får man leta efter Citera
larsdissler Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Hej, Det hela är så larvigt så jag startade en namninsamling MOT hennes musikkarriär. På tal om larvigt .. Mäh, varför det?Snyggare 30+are får man leta efter Leta på du bara, du kommer inte hitta nån :lol: Citera
onehitwonder Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Jag kan gärna sponsra skivan. Linda e nöten. Citera
León Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Vore trevligt om hon gick tillbaka till Ordjakten igen. Bara hon gjorde sevärt nästan. Citera
jackbalsam Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Påskrivet! Jag gillar folkstormar. Citera
davelin Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Vore trevligt om hon gick tillbaka till Ordjakten igen. Bara hon gjorde sevärt nästan. det är där hon ska vara, var ju klockrent att ha på i bakgrunden när man lirade för snygg som få är hon, men sjunga det ska hon verkligen inte göra som sagt lätt på listan Citera
Trolldeg Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Mäh, varför det?Snyggare 30+are får man leta efter QFT Citera
Ripperkof Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Det som kanske inte många vet är att hon är regular på stars 3/6-bord under nicket lindz3454 eller ngt i den stilen. Förbättrar ju inte skivan kanske ofs.... Citera
favve Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Mäh, varför det?Snyggare 30+are får man leta efter På vilket sätt gynnar hennes utseende dig? Jag påstår helt tvärtemot det du säger, alla snygga tjejer missgynnar dig, du blir ju bara ständigt påmind om vilka tjejer du aldrig någonsin kommer att få.. Citera
Partyjack Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Men orka bry sig om kändisar. Semikändis i mina ögon!? Citera
Ekstrom Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 http://youtube.com/watch?v=IIWOJHUdGrI Eller så slutar folk klaga Citera
Djens Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 På vilket sätt gynnar hennes utseende dig? Jag påstår helt tvärtemot det du säger, alla snygga tjejer missgynnar dig, du blir ju bara ständigt påmind om vilka tjejer du aldrig någonsin kommer att få.. Tala för dig själv. Förresten...Lite ögongodis istället. Citera
Saint_Bjorn Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 http://youtube.com/watch?v=IIWOJHUdGrI Eller så slutar folk klaga Fan va bra! Tala för dig själv. Förresten...Lite ögongodis istället. Jösses, är hon verkligen så dålig... Citera
Recommended Posts