Nerosen Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Lirat på PP idag och gång på gång hänger det sig när man loggar in eller får pp ett nytt bord. Ibland när man loggar in går hela rutan ner i en flik. Och vid ny bord laggar det ibland. Så man måste starta om vilket det ofta laggar sig igen på. Har detta hänt för ngn annan? Ngn som vet vad man ska göra åt det? Citera
DL Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 startar upp ett bord. sen blir de svarar inte. lr så försvinner det helt... Citera
Scarface86 Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Det har hänt mig många gånger men sedan jag köpte min nya dator så har jag inte haft några problem alls. Kan alltså bero på att du har för "dålig" dator? Citera
folder Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Party funkar finfint för mig iaf, Inga problem att köra fyra bord på en 2 år gammal laptop 1,7GHz, 1GB RAM, 1680x1050. Citera
decoy Postad 24 Augusti , 2007 Rapport Postad 24 Augusti , 2007 Jag har haft samma problem. Har en fyra år gammal WinXP-dator. Helt OK, men tydligen är datorns fysiska minne för litet för just siten PartyPoker. Har aldrig haft några sådana problem med någon annan site. Det går att köpa extra fysiskt minne för någon femhundring. Citera
Recommended Posts