Suron Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 http://www.e24.se/dynamiskt/rich_fam...d_16063459.asp Den som bryr sig minst om detta stämmer är nog Gates själv. Jag tycker dock det är lite småtråkigt då Gates är samma sak som världens rikaste människa. Nåja, om han inte donerat iväg så enorma delar av sin förmögenhet (ca 20 miljarder dollar) så hade han fortfarande varit etta. Bäst att påpeka att jag tycker det är oerhört bra att de ger bort en del av sina jätteförmögenheter. Tydligen ska även Slim göra så. Man kanske skulle slå en pling... 67 miljarder dollar - vad gör man med så mycket mer än att ge bort en del? Jag har säkert frågat något liknande förut men skit samma. Det är alltid kul att leka rik. Citera
Bimpi Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 http://www.e24.se/dynamiskt/rich_famous/did_16063459.asp Citera
Suron Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2007 http://www.e24.se/dynamiskt/rich_famous/did_16063459.asp Tack Bimpi. Räddaren i nöden. Citera
elvis77 Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Ingen av dom är väl ändå inte i närheten i rikedom om man jämför med de judiska bankirfamiljerna, av någon skum anledning är de aldrig med på såna listor. Citera
Suron Postad 3 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2007 Ingen av dom är väl ändå inte i närheten i rikedom om man jämför med de judiska bankirfamiljerna, av någon skum anledning är de aldrig med på såna listor. Hmm, de har jag aldrig hört talas om, ge mig mer info. Att de skulle äga mer pengar än dessa herrar finner jag dock som högst osannolikt. Citera
SuckItOrMuckIt Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 67 miljarder dollar - vad gör man med så mycket mer än att ge bort en del? Han kan göra av med ca 30 miljoner kronor om dagen i 40 års tid. Han får ligga i ordentligt ifall han inte tänkt att ge bort en slant, om de ens går utan att ge bort nått. Citera
ebisumaru Postad 3 Juli , 2007 Rapport Postad 3 Juli , 2007 Prio ett måste vara att köpa en egen ö. Citera
elvis77 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Hmm, de har jag aldrig hört talas om, ge mig mer info. Att de skulle äga mer pengar än dessa herrar finner jag dock som högst osannolikt. Ska försöka hitta var jag läst om detta några gånger, tror det kan ha varit Wall street journal någon gång iallafall. Kontentan av vad jag läst var att om man slår ut förmögenheten på de ledande i familjerna så slog varje enskild person gates med hästlängder. Citera
Big Less Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Ingen av dom är väl ändå inte i närheten i rikedom om man jämför med de judiska bankirfamiljerna, av någon skum anledning är de aldrig med på såna listor. Hahaha!! Sanna mina ord: Judar is teh shit! (Och nej, detta är ingen antisemitistisk sarkasm, jag är helt seriös.) Citera
elvis77 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 "These people no longer show up in public traded stock. The only ones we now here about are the Gates people since we can tell their worth on the stock they own. There are many people that are probably many times richer than Gates that we just do not know about." Dr. Joseph deBeauchamp expert Financial Stocks "The Rothschild empire has about 55% of the world wealth if you count his shares in the Federal reserve, the World bank(s) and the European banks. Thats way more than Bill Gates, its around 300 trillions. This family makes money from nothing, and then gets it back + all the interest you paid on it. On every dollar bill you have the Rothschild and the Rockfeller make profit. " "At present, more than 90 percent of the world's wealth, in a world of six billion people, is controlled by less than 10,000 individuals, mostly from two dozen families who can trace their bluebloody lineage back many hundreds of years. At the head of the line is the Rothschild family, which controls all the others. It has been estimated that the aggregate Rothschild wealth is at a minimum 5,000 times greater than the annual gross national product of the United States, although it's difficult to calculate, because the Rothschild octopus (and its loyal lieutenants of the Rockefeller family) literally own the U.S. money supply, the Federal Reserve and all the major banks of the Western world. " Citera
eurythmech Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 lol samma person som tror på riggade siter tror på judekonspirationen, fett förvånande. Gillar också att "källan" inte förmår skilja på "here" och "hear". "expert" är också en fin titel att ge sig själv, vid vilket universitet får man den? Hahahahahahhahhahahaha 300 biljoner dollar. Hahhahahaahahahhahahahahahahaa. Tror du på det här, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx? edit: meningen var inte att skämta, meningen var att uttala mitt djupa förakt för nazisten. Citera
Suron Postad 4 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2007 lol samma person som tror på riggade siter tror på judekonspirationen, fett förvånande. Gillar också att "källan" inte förmår skilja på "here" och "hear". "expert" är också en fin titel att ge sig själv, vid vilket universitet får man den? Hahahahahahhahhahahaha 300 biljoner dollar. Hahhahahaahahahhahahahahahahaa. Tror du på det här, ditt äckliga jävla nazistsvin? Jag tror på riggade sajter men jag har inte skrivit ett skit om någon judekonspiration. Jag tyckte bara det lät intressant att någon skulle vara rikare än Gates oh Slim. Om det nu är mig ditt inlägg är riktat till. Hmm, kanske har Elvis också skrivit om riggade sajter. Nåja. Angående det som skrivits här om de extremt rika judarna så låter det otroligt och påhittat. Citera
stroem Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Rothschild_family#Modern_business iofs så tror jag lite på de här judekonspirationerna. dom har nog mycket fuffens för sig judarna. men det skulle jag också ha om jag hade cashen Citera
eurythmech Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Men seriöst...det finns en massa folk som tror på det här? Citera
elvis77 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 lol samma person som tror på riggade siter tror på judekonspirationen, fett förvånande. Gillar också att "källan" inte förmår skilja på "here" och "hear". "expert" är också en fin titel att ge sig själv, vid vilket universitet får man den? Hahahahahahhahhahahaha 300 biljoner dollar. Hahhahahaahahahhahahahahahahaa. Tror du på det här, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx? edit: meningen var inte att skämta, meningen var att uttala mitt djupa förakt för nazisten. Hmm.. jag tror inte på någon judekonspiration, visste inte ens att det fanns någon . Letade efter tidningsutklippen jag läst men hittade inget, stötte däremot på lite andra texter. Sanningshalten i dessa får väl var och en bedöma. Av vad jag läst i "seriösa" tidningar så tvivlar jag dock inte på att familjen Routshild har avsevärt större förmögenhet än Gates. Citera
elvis77 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Men seriöst...det finns en massa folk som tror på det här? Vad exakt är det du inte tror på ? Och vad är det som du tror att vi tror på som skulle vara så fel ? Citera
eurythmech Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Hehe, du klipp-och-klistrar grov antisemitisk propaganda utan att reflektera över vad det egentligen står skrivet där? Citera
stroem Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Hehe, du klipp-och-klistrar grov antisemitisk propaganda utan att reflektera över vad det egentligen står skrivet där? hehe det vore faktiskt nice om du kunde hänvisa till källa när du pastar grejer Citera
Appel Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Vad hittar du för anitsemitiskt i att säga att en judisk familj är väljdigt rik? Skulle iof klart förvåna mig om det nu är så att en och samma familj har sådan tillgångar, men vad är det för rasistisk i att tro det? Citera
eurythmech Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 hehe det vore faktiskt nice om du kunde hänvisa till källa när du pastar grejer Ursäkta? Källa till vad? Vad hittar du för anitsemitiskt i att säga att en judisk familj är väljdigt rik? Vad tror du alla århundrandens judehat och judeförföljelser grundar sig på, svåruttalade efternamn? Citera
Appel Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Vad tror du alla århundrandens judehat och judeförföljelser grundar sig på, svåruttalade efternamn? Har full koll på det. Men jag kan på inget sätt se att inlägget du anser vara hatiskt är det. Det är som att påstå att det vore rasistiskt att säga att afrikaner har mörkare hy än nordeuropeer. Citera
eurythmech Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Nej, det är att sprida vidare lögner och påhitt som ligger till grund för en storskalig internationell systematisk förföljning av en hel folkgrupp. Om det var en lögn att afrikaner hade mörkare hy, och om afrikaner hade mördats och förföljts i stor skala för att folk trodde att dom hade mörkare hy, då hade det varit analogt. Citera
Appel Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Jag hänger med i dina tankegångar, och håller samtidigt med dig. Men jag anser fortfarande inte att det är anitsimitiskt att påstå att många judar har mycket pengar. Att däremot lägga till att de har tillskansat sig dessa tillgångar på ett felaktigt sätt eller dyligt - då blir det rasistiskt. EDIT: självklart är detta min alldeles egna åsikt, och jag anser att alla har rätt till sin egna åsikt. Däremot tycker jag det är väldigt synd att det finns folk som har en åsikt som går ut på att tycka illa om andra! Citera
elvis77 Postad 4 Juli , 2007 Rapport Postad 4 Juli , 2007 Hehe, du klipp-och-klistrar grov antisemitisk propaganda utan att reflektera över vad det egentligen står skrivet där? ??? Vad är det som är så fel ? Menar du att familjen Rotchild INTE har en bra mycket större förmögenhet än Gates ? EDIT : Ja det måste du ju mena när du skriver att det är en stor lögn. Hmm nästa gång jag blir förbannad på någon då ska jag trakassera honom med att han säkert har mycket mera pengar än mig. Jag kan ge mig fan på att du har ganska väfyllt eurythmech !? Citera
Recommended Posts