erikgw Postad 9 Maj , 2011 Rapport Postad 9 Maj , 2011 Efter att ni nu precis bytt till java- istället för flashklient har jag ett par frågor: 1. Hur ersätter jag notes? Just nu har de äldre försvunnit. 2. Var spars handhistorik? I alla fall inte till C:\Users\e\AppData\Local\P5\HeyPoker\handhistory som tidigare. Sen körde jag även moddade svarta bord och en annan kortlek som inte längre fungerar. Om någon vet hur man kan ändra grafiken i den nya klienten så PMa gärna. EDIT: Såg att handhistoriken spars här: C:\Users\e\P5JavaClientSettings\handhistory Citera
Woarda Postad 11 Maj , 2011 Rapport Postad 11 Maj , 2011 Jag har en fråga, har precis skapat ett konto hos Heypoker och undrar nu hur detta VIP system fungerar med cashback, jag har läst på lite, men jag hajjar fan ingenting, antar att jag inte tjänar att spela med detta system då jag spelar NL50 CG HU cirka 3-4 timmar om dagen 2-3 bord uppe hela tiden, vad får jag då ut av detta "VIP" system i sk "cashback". Uträkning någon?? Jag antar att jag tjänar på att spela med 50% rakeback på någon annan sajt istället då får jag ut ca $7-800 i månaden på rakeback, men ligger detta ens i närheten? Har du läst denna tråden om HeyPoker? Citera
LuckyStar5.1 Postad 11 Maj , 2011 Rapport Postad 11 Maj , 2011 Har du läst denna tråden om HeyPoker? Har du? HeyPoker rep. behöver inte ge ett sådant svar ...otroligt klantigt att försöka släta över med ett sådant svar. MEN nya ägare och jag vet iaf inte hur affärer och hur överlåtande av bolag med avtal ser ut. Vad gör heypoker mer tvivelaktiga än andra skins med nuvarande ägare? Går du/ni seriöst in och kollar bolagets ägare/styrelsemedlemmar innan ni signar upp? Citera
Agent Cooper Postad 11 Maj , 2011 Rapport Postad 11 Maj , 2011 Har du? HeyPoker rep. behöver inte ge ett sådant svar ...otroligt klantigt att försöka släta över med ett sådant svar. MEN nya ägare och jag vet iaf inte hur affärer och hur överlåtande av bolag med avtal ser ut. Vad gör heypoker mer tvivelaktiga än andra skins med nuvarande ägare? Går du/ni seriöst in och kollar bolagets ägare/styrelsemedlemmar innan ni signar upp? Har du fått betalt för att sprida dina lögner? HeyPoker ägs fortfarande av 360 Holding AB. Alltså, SAMMA ägare som när de stal pengar av sina spelare. Citera
Anref Postad 15 Maj , 2011 Rapport Postad 15 Maj , 2011 gjorde ett uttag till neteller för 36 timmar sedan, hur lång tid tar det innan jag får pengarna? Läste någonstans om upp till 48 timmar, räknas lördagar och söndagar då in? Citera
LuckyStar5.1 Postad 15 Maj , 2011 Rapport Postad 15 Maj , 2011 Har du fått betalt för att sprida dina lögner? HeyPoker ägs fortfarande av 360 Holding AB. Alltså, SAMMA ägare som när de stal pengar av sina spelare. ja jag har fått en enorm summa som jag inte vill nämna här. ok då är jag med och förstår missnöjjet. men pengarna behåller jag. Citera
LykkaSiGya Postad 15 Maj , 2011 Rapport Postad 15 Maj , 2011 gjorde ett uttag till neteller för 36 timmar sedan, hur lång tid tar det innan jag får pengarna? Läste någonstans om upp till 48 timmar, räknas lördagar och söndagar då in? ha matpengarna på ica-kortet istället Citera
Anref Postad 15 Maj , 2011 Rapport Postad 15 Maj , 2011 ha matpengarna på ica-kortet istället spar snacket istället! Citera
Mohican Postad 8 November , 2011 Rapport Postad 8 November , 2011 Jävla tur att jag hittade denna tråden innan jag hann skicka in några pengar. Har inte spelat på Heypoker på ett par år minst, men fick ett brev idag där dom erbjöd 40% cashback. Lösenordet funkade dock inte och när jag försökte återställa det...dög inte uppgifterna som jag lämnade. Då hittade jag denna tråden på Google... Tack, ni har sparat mej en slant. Citera
Agent Cooper Postad 8 November , 2011 Rapport Postad 8 November , 2011 Jävla tur att jag hittade denna tråden innan jag hann skicka in några pengar.Har inte spelat på Heypoker på ett par år minst, men fick ett brev idag där dom erbjöd 40% cashback. Lösenordet funkade dock inte och när jag försökte återställa det...dög inte uppgifterna som jag lämnade. Då hittade jag denna tråden på Google... Tack, ni har sparat mej en slant. Varsågod! Heypoker ska bojkottas till de lägger ner bedrägeriet. Citera
fraallan Postad 9 November , 2011 Rapport Postad 9 November , 2011 Å ni får gärna sluta bomba min vanliga brevlåda med typ 5 brev på samma dag.. Citera
MickeG Postad 21 November , 2011 Rapport Postad 21 November , 2011 får man datamina heypoker/ongame? Citera
hankie123 Postad 21 November , 2011 Rapport Postad 21 November , 2011 får man datamina heypoker/ongame? Ja =) Citera
MickeG Postad 21 November , 2011 Rapport Postad 21 November , 2011 det verkar vara lite oklara bud i den frågan, vissa sajter verkar banna ip om man kör med tex handbooster. Finns det någon annan mjukvara för att datamina ongame? Citera
zwexlz Postad 21 November , 2011 Rapport Postad 21 November , 2011 Måste faktiskt säga att jag är hyfsat nöjd med Heypoker, Lirat där i cirka 5 månader. Aldrig haft några problem. Värdelös rb men generösa bonusar och race har gjort att jag har blivit kvar. De har dessutom infört svensk chat vissa tider vilken inte fanns innan, och nej jag har inget med heypoker som företag att göra. Citera
Recommended Posts