Verdi Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Att jag limpar AQ var för att det alltid någon efter mig som höjde 4 av 5 gånger. Det där är enormt feltänkt om du inte reraisar pre och straffar de som höjer för ofta. På det här viset kommer du ju att få lägga väldigt ofta på floppen om du inte träffar. Citera
Rebonius Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 Det där riverspelet skulle jag kunna tänka mig med 8-8 (fyrtal). Då hoppas man förstås att någon ska stoppa in pengarna med en nia. Ett annat spel på river med 8-8 skulle vara att beta sisådär 10 dollar och hoppas att fi höjer med en nia så att man sedan kan gå all in efter man har gett nian bättre odds. Men att spela sådär med A-Q känns så dåligt. Man har till och med en gnutta showdownvalue ifall fi har ett lågt par som blivit värdelöst och inte försöker bluffa med det. Preflopspelet gillar jag inte heller. Eller tänker jag galet nu? Citera
Memory Postad 1 Juli , 2007 Rapport Postad 1 Juli , 2007 (vi har bara 3st spelade händer tidigare mot varandra) Jag var typ säker att han hade AK KQ när han höjde preflop...... Här är det nått som inte stämmer, du kan ju själv försöka lista ut vad det är... Citera
RuchYa Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Hela handen är ju fucked upp, och Mysiskattens underbara sätt att försöka analysera handen efteråt (ta inte illa upp) är bland det roligaste jag läst på länge . Citera
bananuz Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 JO jag har nog sett för mycket på HSP(Brad booth"24" vs Phil Ivey"KK") och tror jag kan tillämpa det spelet på NL100 lol :mrgreen: OT så är det rätt många som anser att just det spelet inte är tillämpbart nånstans... Citera
Ängeln17 Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 .Vad slår han? AQ? Men tråden gav iaf rätt mycket underhållande läsning . Citera
cOP Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 vi har bara 3st spelade händer tidigare mot varandra Jag var typ säker att han hade AK KQ när han höjde preflo. Wow dig vill jag inte möta, palla din read efter sisådär 20 händer. Jag dör :lol: Citera
Partyjack Postad 2 Juli , 2007 Rapport Postad 2 Juli , 2007 Så länge pengarna inte är skrämmande stora för fi så tror jag faktiskt han hade hittat synen med Ahög också. Stor eloge för ett par sköna analyser dock! Citera
Recommended Posts